Problémy s TF300T

Všetko o notebookoch, PDA, tablet PC ich problémoch...
Používateľov profilový obrázok
DMaMT
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 344
Dátum registrácie: Ut 18. Máj, 2010, 08:03
Bydlisko: BA/BL

Problémy s TF300T

Príspevok od používateľa DMaMT »

Zdravím,
rád by som sa odborníkov spýtal na pár rád.


Ako spravím aby mi dropbox veci stiahol aj do tabletu a synchronizoval? V nastaveniach dokonca píše, že je vypnutá synchronizácia a nejde mi to zapnúť. Pozerám to cez appku, ale akoby cez "web" Neviem prečo. Ja chcem normálne aby mi stiahlo všetky súbory v dropboxe do tabletu a boli mi tak k dispozícii aj v offline režime (a samozrejme v online synchronizácia s PC ak sa niečo zmení)

Hľadám funkčnú redukciu z RJ45 (ethernet) na USB 2.0, ktorá by tu fičala (počul som, že nie všetko funguje)

Zdá sa mi, že antivírus žerie moc z baterky, mal som avast!, preto som ho vyhodil preč, teraz mám na mesiac testovnú EMS (ESET), je nutný AV na nerootnutý Android?

Pri opätovnom zapnutí Wi-Fi mi hádže divnú hlášku, viď screen Obrázok

Za všetky rady, ďakujem :)
Používateľov profilový obrázok
shiro
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 8602
Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Problémy s TF300T

Príspevok od používateľa shiro »

Nastav si wifi na dhcp a uvidis ci ta hlaska zmizne. mobily, android zariadenia a podobne veci vacsinou funguju prave cez dhcp, kdezto tebe tam daco pise so statickou IP, co moze byt problem.

Redukciu z RJ45 na USB neviem ci zozenies, nakolko to musi byt podporovane androidom, ktory na to musi mat ovladace. Do androidu ovladace nijak nenainstalujes.

Na nerootovany tablet s androidom vacsinou netreba antivirak.