Reklamácia-notebook

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
martin936
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 21
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2013, 23:12
Bydlisko: Nitra

Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa martin936 »

Zdravím, dnes som poslal žiadosť o reklamáciu HP Pavilion dv6 6035ec do Swiss servisu ohľadom odpáleného CPU. Notebook bol kupovaný v Nay ako posledný výstavný kus v predajni 12.9 2011,takže záruka by mala skončiť 12.9 plus keď prirátam ešte dni čo bol 2 krát v servise. Avšak pozrel som si na stránke HP Warranty Check stav záruky a vraj 19.7 vypršala, čomu nechápem. Takže chcem sa spýtať či mi naozaj padla záruka alebo sa servis bude riadiť kópiou bloku ?

//Edit: prikladám link na Hp stránku

http://h20565.www2.hp.com/portal/site/h ... cachetoken
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa HellAngel »

zrejme ho uz niekto kupil pred tebou. ale nay sa musi riadit blockom
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
643
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1210
Dátum registrácie: Št 15. Nov, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava - Dubravka

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa 643 »

ked neuspejes v swisse, odnes to do nayu ...
martin936
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 21
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2013, 23:12
Bydlisko: Nitra

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa martin936 »

No to je fakt skvelé....a mňa pri kúpe samozrejme neinformovali že je použitý však prečo chceli sa ho zbaviť....s nay som skončil...
@643 cez nay som to riešil 2x a posielajú to do swissu. Teraz to riešim priamo cez swiss kvôli tomu že už sa mi s tým nechce trepať do NR busom. Dostal som zo swissu info že zajtra by mal prísť kuriér pre to. Takže asi to uznali podla kopie bloku čo som im poslal. Uvidím či mi RMA uznajú...

BTW. v tom linku asi nič nevidno tak tu je screen:

http://imageshack.us/f/836/y4cv.png/
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa HellAngel »

v nay neurobili nic co sa nerobi aj inde. zjrejme tovar vravil zakaznik do 7 dni. Hadam ho nemali hodit do smeti.
ALe chyba bola vobec kupovat HP. V nay sa da obcas najist dobra akcia, ale len obcas
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
martin936
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 21
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2013, 23:12
Bydlisko: Nitra

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa martin936 »

Ale mohli mi povedať že bol už použitý. S tým už nenarobím nič...a s kazivosťou hp máš pravdu, hp nikdy viac resp. radšej ani notebook. Radšej si posladám stolový PC.
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa HellAngel »

ale v nay predajni priamo ta nepusti blocek, proste mas zaruku a basta. To je zakon. Ze to uz nebude priamo u HP ta trapit nemusi.
Ale tak dobry notas sa vybrat da, len sa treba vyhnut niektorym znackam
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
martin936
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 21
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2013, 23:12
Bydlisko: Nitra

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa martin936 »

Však hej, bloček mám a platil som plnú cenu tak záruka 2 roky musí byť. V nay mi však mali povedať že už bol použitý, ale mať v regáli cedulu s nápisom použitý tovar (zrejme by to odrádzalo ludí od kúpy tak radšej ju tam nedali a mne nič nepovedali) no nič..čo už....teraz ma zaujíma či mi RMA uznajú keď som pred týždňom čistil notebook od prachu. Nič som však nepoškodil ani neodlepil nálepku na komponentoch.

K tým značkám: Keby si mám teraz vyberať notebook tak určite Asus z N-kovej série kvôli hliníkovej konštrukcii (resp. krytom).
Aj môj súčasný HP má hliníkové kryty. Nemám problém s prehrievaním aj bez chladiacej podložky a mám z neho luxusnejší dojem ako z vrzgajuceho plasťáka.
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa Snake »

Vy tu o čom točíte? Na skladoch je niekoľko proliantov, serverovych hdd, notebookov a podobne, prídeš do swissu, dáš nadobúdací doklad, a ak si koncový zakoš plynie ti 24 mesačná záruka, ten HP warranty check má vypovednú hodnotu iba takú, kedy to došlo nejakému lokálnemu distrib na sklad. Takže nikto nekúpil ten notebook pred tebou.

A veľa šťastia s inými značkami, neviem či je dnes zvyk nadávať na HP, ale Lenovo, Dell a pod., prajem vám zažiť tie RMA postupy (po/pred predajná DOA a podobné sračky), potom budete radi že HP/Swiss to majú takto vyriešené.

Teba nič iné než to čo máš na doklade nezaujíma, žiadna stránka, žiadny iný dátum, ak máš CarePack tak si prirátaj dobu jeho trvania k base warranty/extended warranty.

Hell: som myslel že si inteligentnejší jedinec :rolleyes:





.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa HellAngel »

to stym predajom som napisal predtym ako postol to co mu tam pisalo. Lebo bezne sa stava ye yakaynik tovar vrati a ten ide do predaja. V pripade HP som myslel, ze si produkt aj zaregistroval a preto mu tam ukazuje ze uz zaruka bezi.
Koniec koncov som mu ale napisal ze pre neho je podstatny blocek.

Mam vo firme 5 serverov HP, takze co sa kvality server tyka nemam problem. Ale s NB je to bieda. v poruchovosti sa drzia stale na TOP prieckach.

K reklamaciam mas pravdu je to bieda. HP ma aspon ten swiss kde to proste odnesies a daju to dohromady, ale aby som mal notas za 2 roky 3x v oprave to je moc.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa Snake »

Mam EliteBook druhym rokom, ani raz mu nič nebolo, takisto za rok pošleme preč tak 100-200 ProBookov, vrátia sa tak 3-5, takže netuším o akej poruchovosti hovoríš.





.
martin936
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 21
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2013, 23:12
Bydlisko: Nitra

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa martin936 »

Notebook mi v pondelok prišiel zo servisu, no dlho doma nepobudol, v utorok som ho odniesol do nay s tým že nenabíja batériu a bez nej nejde zapnúť a s batériou sa nedostanem do winu lebo zakaždým vyhodí BSOD pi načítaní. Je to už 4x rôzna vada tak som požiadal o odstúpenie od kúpnej zmluvy. Pracovník mi tvrdil že sa to dá len s 3x rovnakou vadou avšak po pozretí do reklamačného poriadku povedal že dá sa stým niečo robiť a zašle to do servisu na posúdenie a dá mi vedieť mailom. Dnes som pozrel stav zákazky a stav je "Čaká na dodanie dielov" takže teraz neviem čo si mám o tom myslieť...mail od nay som ešte neobdržal.

Snake, Elitebooky sú profi a Probooky business, to je kvalitovo inde ako "consumer" multimediálne Paviliony. Pred pár rokmi boli Paviliony známe prehrievaním, potom výrobca vykonal zmenu v chladení a konštrukcii na kovovú tak preto som sa rozhodol pre Pavilion...bola to chyba...Nuž aspoň mám skúsenosť.
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5780
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa felipe25 »

To iste sa Ti mohlo stat s akoukolvek inou znackou :) Mal si smolu na kus, isto niesu vsetky HPcka odfajcene po dvoch troch rokoch...
Ved HP tiez potrebuje z niecoho zit, a nie predat kus aby zanho pred koncom zaruky vratil love, alebo platil diely... Proste, kazda znacka ma podla mna priblizne rovnaku poruchovost, neverim ze niekto vyskakuje rapidne..
A k tomu datumu jak Ti pisal vyssie Snake.. teba je sumafuk co mas kde pisane, na blocku mas datum a do toho datumu mas 2r zaruku... Su veci co su rok a pol na sklade pokym sa predaju /pokym nejaky somar da vela € za daco menej hodnotne, alebo tovaru daju akciu/, a to by si potom mal len polroka zaruku?
Tie overenia zaruky cez stranky vyrobcov skor sluzia na to, aby clovek cca vedel dokedy ma dana vec zaruku, ak k nej nema doklad o kupe. Aj ked neviem ci by swiss takto nieco reklamoval, jedine cez znamosti, ale ine znacky ano. Napr ASUS odomna nechcel ani doklad o kupe, ked som reklamoval ASUS P535 cez SIL.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 27" Samsung QHD, keyboard: Asus TUF Gaming, mouse: HP Pavilion mouse 200, Windows 11 Pro 64bit

NB: DELL + ASUS

iPhone 13 Pro Max
Huawei Mate 40 Pro
Používateľov profilový obrázok
mirjak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2252
Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa mirjak »

vratia Ti prachy, len skoda tych nervov a strateny cas...
martin936
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 21
Dátum registrácie: So 05. Jan, 2013, 23:12
Bydlisko: Nitra

Re: Reklamácia-notebook

Príspevok od používateľa martin936 »

Nakoniec mi prachy vrátili bez nejakých námietok akurát pracovník služieb zákazníkom najskôr tvrdil že výmena kus za kus, no hneď som mu vysvetlil že v sms bolo uvedené prinesť príslušenstvo a vrátenie peňazí a poslal ma k pokladni pre peniaze.
OS: macOS 10.15 Catalina
PC: iMac 5K 27” 2017

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"