Wasteland 2
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Wasteland 2
no docela vela skillov tam mas na jednu postavu
aby som si nevytrhal vsetky vlasy, tak som sa snazil vytiahnut skilly ako lockpick a safecrack
3 z mojich core postav maju maly intel tj 3skilly/lvl jedna postava ma 4 a Rose ma 5
3-4skilly na postavu mi pride max, resp tolko skillov kolko skill pointov dostanes za lvl
aj ked sa tie zbranove nemusia az tak maxovat
napr jedna z tych poslednejsich oblasti, otvaranie 10lvl zamkou bez 9-10lvl lockpick je o drzku, to by som sa zblaznil
do energo zbrani by som urcite nebol taky hrr hrr, ale to je uz tvoja volba, no cim lepsia energo tym je threshold vyssi a vyssi
moja parta:
ten posledny je do poctu kvoli cestovaniu a nakupovaniu
chyba Hard a Kiss Ass co je skoda
namiesto brute force pouzivam inu brute force - bud to rozstrielam, alebo to odpalim do luftu
chlapika s brokadou mam velmi zle rozdeleneho, tie heavy som pouzil akurat v damonte a Mechanical Repair je najneuzitocnejsi skill v celej hre
edit: som velmi sklamany zo zaverecneho resume, asi tak 1/2 udalosti nezohladnilo to co som skutocne spravil
mozno ten novy patch co vysiel vcra to opravuje, nechcel som ale nic riskovat, aby som celu hru nerozhadzal tesne pred koncom
aby som si nevytrhal vsetky vlasy, tak som sa snazil vytiahnut skilly ako lockpick a safecrack
3 z mojich core postav maju maly intel tj 3skilly/lvl jedna postava ma 4 a Rose ma 5
3-4skilly na postavu mi pride max, resp tolko skillov kolko skill pointov dostanes za lvl
aj ked sa tie zbranove nemusia az tak maxovat
napr jedna z tych poslednejsich oblasti, otvaranie 10lvl zamkou bez 9-10lvl lockpick je o drzku, to by som sa zblaznil
do energo zbrani by som urcite nebol taky hrr hrr, ale to je uz tvoja volba, no cim lepsia energo tym je threshold vyssi a vyssi
moja parta:
ten posledny je do poctu kvoli cestovaniu a nakupovaniu
chyba Hard a Kiss Ass co je skoda
namiesto brute force pouzivam inu brute force - bud to rozstrielam, alebo to odpalim do luftu
chlapika s brokadou mam velmi zle rozdeleneho, tie heavy som pouzil akurat v damonte a Mechanical Repair je najneuzitocnejsi skill v celej hre
edit: som velmi sklamany zo zaverecneho resume, asi tak 1/2 udalosti nezohladnilo to co som skutocne spravil
mozno ten novy patch co vysiel vcra to opravuje, nechcel som ale nic riskovat, aby som celu hru nerozhadzal tesne pred koncom
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Re: Wasteland 2
Konečne som si zato včera sadol a jedine čo mi vadí pri tých skilloch to rozdelenie lockpicku na 3 druhy (normálny, trezory a tie hriankovače)... to vačšiu hlúposť nemohli spraviť. Tie trezory keď už mohli dať na otváranie s tym computer science, alebo alarm disarming + nasledne použíť jeden lockpick. Tie hriankovače akože ... to už mohli dať radšej nejaké unique hádanky/miesta/bosov
Bojová družina klasika jak z čias F:tactics ... Assault Medik/prieskumník, Sniper lockpick/speak, Shotgun bomber/weaponsmith, Tank alias heavy/energy/coldweapons+bruteforce a nosič veteše. Zatiaľ bezproblémov, každý dostal aj používanie chladných zbraní, čo je ako sa mi vidí na začiatok ideál ani netreba veľmi strielať, stačí sa "prepichať" cez nepriateľov
Bugy čo som spozoroval:
- Raz som mal bug, že sa mi zasekla kamera (strelil som do prázdna a zrazu naskočila a už to išlo pohode)
- sem tam zvláštne vyklánanie z krytu počas boja.. (do opačnej strany, alebo sa nezmyselne otočí postava)
Ale zato nepozorujem nejaké zasekávanie postáv, tá grafika mi ale pripadá trošku moc farebná (zelená) na postapo svet, ale inak spokojnosť zatiaľ ma to bere dosť
Bojová družina klasika jak z čias F:tactics ... Assault Medik/prieskumník, Sniper lockpick/speak, Shotgun bomber/weaponsmith, Tank alias heavy/energy/coldweapons+bruteforce a nosič veteše. Zatiaľ bezproblémov, každý dostal aj používanie chladných zbraní, čo je ako sa mi vidí na začiatok ideál ani netreba veľmi strielať, stačí sa "prepichať" cez nepriateľov
Bugy čo som spozoroval:
- Raz som mal bug, že sa mi zasekla kamera (strelil som do prázdna a zrazu naskočila a už to išlo pohode)
- sem tam zvláštne vyklánanie z krytu počas boja.. (do opačnej strany, alebo sa nezmyselne otočí postava)
Ale zato nepozorujem nejaké zasekávanie postáv, tá grafika mi ale pripadá trošku moc farebná (zelená) na postapo svet, ale inak spokojnosť zatiaľ ma to bere dosť
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Wasteland 2
niektore trezory su aj na comp. science
je to celkom logicke podla mna. Na trezore je ine zariadenie ako obycajny zamok. Na tomto mi skor vadi ten loot. Odomknes truhlicu, co chce 5-6 lockpick na 28% sancu (to je tak 8-10 lockpick na 100%?) a su v nej 4 naboje a nejaka zbytocnost za $7.
Byva na tych veciach aj alarm (ktory ale nemusis riesit, nepriatelov aj tak rozstrielas) a bomby. Demolitions skill je dost uzitocny.
oprava toasterov je dost zbytocna, zatial mi to prilis vela uzitocnych veci nedalo (1x requisition u rangerov?). Ani presne neviem, ci som tu vec vytiahol z toasteru...asi hej.
Bugy nejake su, tamto su drobnosti. Ja som objavil podstatnejsi bug v Damonte (Red sa nejak vyparil pocas quick loadu). Inak Damonta bola lahsia ako som cakal. Iba raz som na robotov pouzil raketomet.
je to celkom logicke podla mna. Na trezore je ine zariadenie ako obycajny zamok. Na tomto mi skor vadi ten loot. Odomknes truhlicu, co chce 5-6 lockpick na 28% sancu (to je tak 8-10 lockpick na 100%?) a su v nej 4 naboje a nejaka zbytocnost za $7.
Byva na tych veciach aj alarm (ktory ale nemusis riesit, nepriatelov aj tak rozstrielas) a bomby. Demolitions skill je dost uzitocny.
oprava toasterov je dost zbytocna, zatial mi to prilis vela uzitocnych veci nedalo (1x requisition u rangerov?). Ani presne neviem, ci som tu vec vytiahol z toasteru...asi hej.
Bugy nejake su, tamto su drobnosti. Ja som objavil podstatnejsi bug v Damonte (Red sa nejak vyparil pocas quick loadu). Inak Damonta bola lahsia ako som cakal. Iba raz som na robotov pouzil raketomet.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Wasteland 2
mno toto je vec co vadi aj mne, prilis vela skillov
predovsetkym to melee - ako delit to na ostre a tupe mi prislo uz trosku moc
hard ass, kiss ass, smart ass by som dal pod speech
toastery a mechanical repair tiez pod jedno - oba su ale takmer nevyuzitelne, skoda plytvania
demolition, perception by som tiez spojil
inak mozem odporucit patch - okrem toho ze zvysuje uz bez tak vysoku pohyblivost NPC, odstranuje drobne bugy a optimalizuje tunely a ziadny problem s ulozenymi poziciami(ktoreho som sa najviac obaval)
predovsetkym to melee - ako delit to na ostre a tupe mi prislo uz trosku moc
hard ass, kiss ass, smart ass by som dal pod speech
toastery a mechanical repair tiez pod jedno - oba su ale takmer nevyuzitelne, skoda plytvania
demolition, perception by som tiez spojil
inak mozem odporucit patch - okrem toho ze zvysuje uz bez tak vysoku pohyblivost NPC, odstranuje drobne bugy a optimalizuje tunely a ziadny problem s ulozenymi poziciami(ktoreho som sa najviac obaval)
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Re: Wasteland 2
No ale toto mohlo byt pod tým alarm disarming, ono podstate v obidvoch prípadoch odpájaš elektroniku...M1ch4l napísal:niektore trezory su aj na comp. science
je to celkom logicke podla mna. Na trezore je ine zariadenie ako obycajny zamok..
Presne tak jak píšeš, proste klasika štýl fallout.Memnon napísal: mno toto je vec co vadi aj mne, prilis vela skillov
predovsetkym to melee - ako delit to na ostre a tupe mi prislo uz trosku moc
hard ass, kiss ass, smart ass by som dal pod speech
toastery a mechanical repair tiez pod jedno - oba su ale takmer nevyuzitelne, skoda plytvania
demolition, perception by som tiez spojil
Ja hram podstate od prvého patchu, kedže skôr nebolo času, takže neviem aké boli problémy predtým, ale teraz sa mi to zdá celkom ok.
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Wasteland 2
ja si myslim, ze tie skilly su tak zamerne. Keby neboli, asi by bolo az prilis jednoduche pokryt ich vsetky velmi efektivne
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: Wasteland 2
Tak ano, ono ťa to vlastne núti premýšlať aj na takýmito skillmi, ktoré boli podstate vo falloutoch na druhej kolaji.
V bojoch neviem prečo, ale čakal som viac od toho taktiky v štýle f:tactics alebo Xcom, asi preto tam ani nie je Sneak-skill poloha ležmo .
Keď sa človek nad tým tak zamyslí, tak je tam teda toho viac čo mohlo byť lepšie, ale tak asi som mal prehnané nároky pričom ale netvrdím že to nejako negatívne ovplyvňuje hrateľnosť... ono takáto hra si to proste pýta, aspoň podľa mňa teda. Napr. tie modely postavičiek absolútne teda nekorešpondujú (resp. minimálne) s tými fajnovými face-art obrázkami, čo je teda veľká škoda. (tiež tie modely pri vytváraní postáv tiež nič moc...). Uvediem príklad pes: http://bit.ly/1tbCaNg a vieme jak vyzerajú v hre = výstavná vyžla... s týmto sa teda mohli pohrať, škoda.
V bojoch neviem prečo, ale čakal som viac od toho taktiky v štýle f:tactics alebo Xcom, asi preto tam ani nie je Sneak-skill poloha ležmo .
Keď sa človek nad tým tak zamyslí, tak je tam teda toho viac čo mohlo byť lepšie, ale tak asi som mal prehnané nároky pričom ale netvrdím že to nejako negatívne ovplyvňuje hrateľnosť... ono takáto hra si to proste pýta, aspoň podľa mňa teda. Napr. tie modely postavičiek absolútne teda nekorešpondujú (resp. minimálne) s tými fajnovými face-art obrázkami, čo je teda veľká škoda. (tiež tie modely pri vytváraní postáv tiež nič moc...). Uvediem príklad pes: http://bit.ly/1tbCaNg a vieme jak vyzerajú v hre = výstavná vyžla... s týmto sa teda mohli pohrať, škoda.
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Wasteland 2
modely postaviciek koresponduju, ked si das vyrobit obrazok podla postavicky. NPC velmi nekoresponduju, no keby mali, asi by to bolo podstatne narocnejsie na grafiku.
Hra to urcite nie je dokonala a mohla byt v mnohom este lepsia. Moj osobny nazor je, ze medzi dnesnymi hrami je to aj tak sperk.
Vo Falloute teda speech skill na druhej kolaji nebol. Oprava uz trochu ano. V F2 podla mna najpodstatnejsie skilly (skusim dat v poradi): strelne zbrane, veda, pakluc, energeticke zbrane, rec (speech), outdoorsman. Svoj vyznam mali aj: doktor, prva pomoc, opravy, obchod.
Tactics vobec o taktike nebol. Ale asi velmi zalezalo na tom, v akom mode si to hral. V real-time mode to o taktike byt mohlo. Ja som to vzdy hral na ten skupinovy mod (striedala sa moja skupina a nepriatel) a v tom to bolo relativne lahke.
Hra to urcite nie je dokonala a mohla byt v mnohom este lepsia. Moj osobny nazor je, ze medzi dnesnymi hrami je to aj tak sperk.
Vo Falloute teda speech skill na druhej kolaji nebol. Oprava uz trochu ano. V F2 podla mna najpodstatnejsie skilly (skusim dat v poradi): strelne zbrane, veda, pakluc, energeticke zbrane, rec (speech), outdoorsman. Svoj vyznam mali aj: doktor, prva pomoc, opravy, obchod.
Tactics vobec o taktike nebol. Ale asi velmi zalezalo na tom, v akom mode si to hral. V real-time mode to o taktike byt mohlo. Ja som to vzdy hral na ten skupinovy mod (striedala sa moja skupina a nepriatel) a v tom to bolo relativne lahke.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Wasteland 2
ja som to riesil tak, ze som postavy modeloval co najviac podla peknych art-workov(mohlo ich byt viac)
keby som si mal dat fotku podla toho aku postavicku som si vyrobil, tak to si tam radsej odfotim pindura a capnem to tam
mne najviac z taktickych moznosti chybal miereny zasah, take ochromenie ruky niekomu s 2h zbranou alebo nohy pre meleecko bolo proste fajn(uz ani neviem preco som ich tak casto vo falloute strielal do rozkroku)
keby som si mal dat fotku podla toho aku postavicku som si vyrobil, tak to si tam radsej odfotim pindura a capnem to tam
mne najviac z taktickych moznosti chybal miereny zasah, take ochromenie ruky niekomu s 2h zbranou alebo nohy pre meleecko bolo proste fajn(uz ani neviem preco som ich tak casto vo falloute strielal do rozkroku)
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Wasteland 2
zacina ma to celkom bavit
sice som stale v tej prvej misii na tej farme
otazka: ked je nieco buried,cim to vykopem ?
sice som stale v tej prvej misii na tej farme
otazka: ked je nieco buried,cim to vykopem ?
Re: Wasteland 2
No, hneď na začiatku kde si sa objavil prvý krát v hre bola lopata pri tom hrobe kde zahrabávali rangera. Ale vykopať to s ňou ma nenapadlo , neviem či to pôjde, vyskúšaj a daj vedieť
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Wasteland 2
to ma tiez napadlo uz davnejsie..len som myslel,ze to pojde automaticky
skusim som.. staci dat use
skusim som.. staci dat use
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Wasteland 2
kope sa casto, trebasi dat lopatu na hotkey listu
MB:ASUS Maximus XI Hero / CPU:i9 9900k@5.1(4.8cache)@1.234V / CPUcooler:AC Liquid Freezer II 240 + CM Maker Gel / RAM:4x8GB Patriot Viper 4133Mhz@4oooCL18 / GPU:Gigabyte RTX 4070ti Eagle@0.925V/2670/24600 / SSD:Samsung 970 Evo Plus 2TB / HeadSet:Steelseries Arctis 7 / mouse:Steelseries Rival 650 / keyboard:Fnatic Streak RGB / PSU:Seasonic Focus Plus 850 gold / case:Fractal Design Define R6 Black + Noctua NF-A14 PWM / monitor:Acer Predator XB323UGP
Re: Wasteland 2
Teraz mi doplo, že som prečítal "burned" namiesto "buried" čo by vysvetlovalo, prečo som tie fľaky ignoroval
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Wasteland 2
zbran sa da nejak opravit,aby sa nekazila tak casto ?