Steelseries ofic. RMA vs Alza
- sh4d0wko
- Používateľ
- Príspevky: 1354
- Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
- Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov
Steelseries ofic. RMA vs Alza
ahojte,
vo februari 2014 som si kupil steelseries rival... kupovana bola v alze. po case sa na nej zacal prejavovat klasicky rivalsky defekt - bocne gumy sa zacali suchat a pretlacat dnu - http://goo.gl/1JuUSS
nijak to neovplyvnuje chod mysky, je skvela, len to nevyzera pekne a zacina to byt nejake lepkave. pravidelne ju cistim tak ako mi to odporucil steelseries support, a ruky mam (povacsine ) ciste, proste je to chyba materialu...
napisal som na SS suport kde mi odpisali ze to samozrejme spada pod zaruku, a menia kus za kus ALE s tym ze to musim poslat do Copenhagenu - Dansko
tu nastava moja hlavna otazka, kedze som to kupoval v Alze, idealne by bolo keby som to tam aj USPESNE vyreklamoval. viem ze u SS by som mal istotu ze dostanem novu len proste platenie postovneho do danska z vlastneho mi 2x nevonia (popravde este som si nepozeral co to stoji, ale do 5e sa podla mna nenapcham)
preto ma zaujima ci si myslite ze je moznost kontaktovat alzu s tym, ze steelseries sa vyjadrili ze to spada pod zaruku a je to vec kde sa meni kus za kus a tym by sa cely proces dal bez problemov mozno aj urychlene vyriesit v alze? zase nechcem byt odpeceny na 30 dni bez mysi a potom mi pride mail s tym ze reklamacia bola zamietnuta lebo je to poskodenie pouzivatela
vo februari 2014 som si kupil steelseries rival... kupovana bola v alze. po case sa na nej zacal prejavovat klasicky rivalsky defekt - bocne gumy sa zacali suchat a pretlacat dnu - http://goo.gl/1JuUSS
nijak to neovplyvnuje chod mysky, je skvela, len to nevyzera pekne a zacina to byt nejake lepkave. pravidelne ju cistim tak ako mi to odporucil steelseries support, a ruky mam (povacsine ) ciste, proste je to chyba materialu...
napisal som na SS suport kde mi odpisali ze to samozrejme spada pod zaruku, a menia kus za kus ALE s tym ze to musim poslat do Copenhagenu - Dansko
tu nastava moja hlavna otazka, kedze som to kupoval v Alze, idealne by bolo keby som to tam aj USPESNE vyreklamoval. viem ze u SS by som mal istotu ze dostanem novu len proste platenie postovneho do danska z vlastneho mi 2x nevonia (popravde este som si nepozeral co to stoji, ale do 5e sa podla mna nenapcham)
preto ma zaujima ci si myslite ze je moznost kontaktovat alzu s tym, ze steelseries sa vyjadrili ze to spada pod zaruku a je to vec kde sa meni kus za kus a tym by sa cely proces dal bez problemov mozno aj urychlene vyriesit v alze? zase nechcem byt odpeceny na 30 dni bez mysi a potom mi pride mail s tym ze reklamacia bola zamietnuta lebo je to poskodenie pouzivatela
- pepkopav
- Notebook expert
- Príspevky: 4131
- Dátum registrácie: Ne 19. Feb, 2012, 19:05
- Bydlisko: Lovinobaňa LC
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
Pošta do Dánska by ťa vyšla cez 15€.Takže reklamácia u výrobcu je dosť drahá.
ASUS ROG Strix G18 Intel Core i9 14900HX,RAM 32GB DDR5,NVIDIA GeForce RTX 4060,SSD 2000Gb,IPS 2560X1600,Windows 11...
- sh4d0wko
- Používateľ
- Príspevky: 1354
- Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
- Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
ja viem, o tom hovorím, že bojím sa ked to pošlem do alzy, tak mi reklamaciu zamietnu ze to nie je vec na reklamaciu a čau parky myš v pekle na 30 dni
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
Posles reklamaciu do Alzy, prilozis k tomu vyjadrenie ktore ti dali zo Steelseries.
- sh4d0wko
- Používateľ
- Príspevky: 1354
- Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
- Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
okej, napísal som ešte do Alzy, čo je vo veci atď, a napísal som aj do SS či mi vedia dať nejaké oficálnejšie vyjadrenie, uvidíme, lebo napísali iba : " We can help you RMA (Return Merchandise Authorize) your product through our manufacturer warranty!! Through this process we will verify the defect and exchange for a new, working unit. " a potom už len postup na RMA
- sh4d0wko
- Používateľ
- Príspevky: 1354
- Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
- Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
to co je akoze za odpoved, to ani necitali co som pisall?
Dobrý deň,
za spôsobené komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme.
Pokiaľ Vás stretla tá nepríjemnosť, že niektorý z našich produktov nefunguje úplne korektne, môžete tovar reklamovať na akejkoľvek našej pobočke, alebo zaslať na našu adresu. Je potrebné dodať kompletný tovar.
V prípade reklamácie musí zásielka obsahovať:
chybný tovar, ktorý je dostatočne kompletný pre otestovanie závady
kópiu nákupného dokladu
presný popis závady, ku ktorému odporúčame pripojiť telefónne číslo
Alza.sk, Prievozská 18, 821 09 Bratislava
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
David Rozsévač - Alza.sk
Obchodník/reklamační technik
Dobrý deň,
za spôsobené komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme.
Pokiaľ Vás stretla tá nepríjemnosť, že niektorý z našich produktov nefunguje úplne korektne, môžete tovar reklamovať na akejkoľvek našej pobočke, alebo zaslať na našu adresu. Je potrebné dodať kompletný tovar.
V prípade reklamácie musí zásielka obsahovať:
chybný tovar, ktorý je dostatočne kompletný pre otestovanie závady
kópiu nákupného dokladu
presný popis závady, ku ktorému odporúčame pripojiť telefónne číslo
Alza.sk, Prievozská 18, 821 09 Bratislava
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
David Rozsévač - Alza.sk
Obchodník/reklamační technik
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
Hmn,
prečo by si to mali čítať, kôli čomu ?
Prečo by ti vôbec mali písomne uznať reklamáciu, pokiaľ si žiadnu nepodal.
Pekne ti napísali čo máš spraviť a ako máš postupovať pri reklamácií.
Zanes/pošli to tam a vybavené ?
prečo by si to mali čítať, kôli čomu ?
Prečo by ti vôbec mali písomne uznať reklamáciu, pokiaľ si žiadnu nepodal.
Pekne ti napísali čo máš spraviť a ako máš postupovať pri reklamácií.
Zanes/pošli to tam a vybavené ?
Ownage Is A Matter Of Opinion
- sh4d0wko
- Používateľ
- Príspevky: 1354
- Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
- Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
ja som sa ich JASNE pýtal či to má zmysel to tam vlastne niesť, keď mi SS napísali že to SPADÁ pod reklamáciu ale keď je alza schopná zamietnuť reklamáciu vadnej GPU kvôli ztrhutému závitu, tak nejdem riskovať 30 dní bez myšky a nakoniec mať reklamáciu zamietnutú kvôli tomu že to je "moja vina" kapišto? ja som nepodal žiadosť o RMA, ja som sa ich len pýtal či sa to dá vyriešiť troška expresnejšie, keď je jasné že sám výrobca by mi to vymenil kus za kus
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11569
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
lenze on to nemusi poslat ako balik, listova zasielka stoji zlomokpepkopav napísal:Pošta do Dánska by ťa vyšla cez 15€.Takže reklamácia u výrobcu je dosť drahá.
5600X | Fera 5 | STRIX B550-F | 16GB DDR4 | RTX 4070 SUPER | Seasonic Focus Plus 650 Gold | NZXT S340 Elite
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Corsair Scimitar + Roccat Hiro | Fnatic Gear Rush Red + CM wrist rest
Fanatec DD 8nm + Fanatec F1 V2 | Simgrade VX-PRO
Topping E50 + Focal Alpha 65
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
Ak ti to v alze nevymenia kus za kus do tyzdna tak to posielaju priamo vyrobcovi, akurat si pockas priblizne mesiac na rma . Ak by ti reklamaciu neuznali stale to mozes poslat priamo do danska
btw podla mojich info v alze veci vobec neskusaju, ak sa jedna o lacnu vec tak to vymenia kus za kus alebo to rovno posielaju vyrobcovi v pripade drahsej veci
btw podla mojich info v alze veci vobec neskusaju, ak sa jedna o lacnu vec tak to vymenia kus za kus alebo to rovno posielaju vyrobcovi v pripade drahsej veci
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Spoiler: ukázať
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
Dostal si macro odpoveď odpísali ti korektne musíš im to najskôr priniesť čo chceš od človeka čo sedí na CC a ani nevie o čo ide nikdy to nevidel a ani nemá skúsenosť ako sa tieto RMA vybavujú?
Zanes to do alzy prilož svoje vyjadrenie a snáď nebudú idioti a uznajú ti RMA
Zanes to do alzy prilož svoje vyjadrenie a snáď nebudú idioti a uznajú ti RMA
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
Spoiler: ukázať
- sh4d0wko
- Používateľ
- Príspevky: 1354
- Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
- Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
hm bolo by to 7€ cca bez poistenia, čiže riziko že ak sa to strati, čo nie je pri slovenskej pošte novinka, tak budem mať na myšku maximalne spomienky
musim si to premysliet... mozno este zbehnem na pobocku v KE do alzy ci nahodou tam nieco neporiesime aj ked pochybujem
musim si to premysliet... mozno este zbehnem na pobocku v KE do alzy ci nahodou tam nieco neporiesime aj ked pochybujem
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
kks včera mi bez slova na počkanie vratili peniaze za mrtvy SSD ktorý mal vyše roka - okamžite dobropisovali - stačí sa tam normálne vykecať s chalanmi a dá sa dohodnúť na hocičom.
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: Steelseries ofic. RMA vs Alza
Ono ked vidia ze nie si uplny idiot, tak sa hned spravaju inac. Napriklad ked som reklamoval bezdrotovu klavesnicu, tak som im jednoducho vysvetlil ze som ju vyskusal na trochu roznych pocitacoch, aj pri prakticky neexistujucej vzdialenosti medzi prijimacom a klavesnicou ale vynechavala pismenka atd... Tak proste pochopil ze sa nebavi s notorickym reklamatorom, videl ze sa v tom vyznam a nereklamujem len tak... Tak sa pozrel ze uz to aj tak nepredavaju, tak mi tiez dobropisoval okamzite.