vo februari 2014 som si kupil steelseries rival... kupovana bola v alze. po case sa na nej zacal prejavovat klasicky rivalsky defekt - bocne gumy sa zacali suchat a pretlacat dnu - http://goo.gl/1JuUSS
nijak to neovplyvnuje chod mysky, je skvela, len to nevyzera pekne a zacina to byt nejake lepkave. pravidelne ju cistim tak ako mi to odporucil steelseries support, a ruky mam (povacsine

napisal som na SS suport kde mi odpisali ze to samozrejme spada pod zaruku, a menia kus za kus ALE s tym ze to musim poslat do Copenhagenu - Dansko
tu nastava moja hlavna otazka, kedze som to kupoval v Alze, idealne by bolo keby som to tam aj USPESNE vyreklamoval. viem ze u SS by som mal istotu ze dostanem novu len proste platenie postovneho do danska z vlastneho mi 2x nevonia (popravde este som si nepozeral co to stoji, ale do 5e sa podla mna nenapcham)
preto ma zaujima ci si myslite ze je moznost kontaktovat alzu s tym, ze steelseries sa vyjadrili ze to spada pod zaruku a je to vec kde sa meni kus za kus a tym by sa cely proces dal bez problemov mozno aj urychlene vyriesit v alze? zase nechcem byt odpeceny na 30 dni bez mysi a potom mi pride mail s tym ze reklamacia bola zamietnuta lebo je to poskodenie pouzivatela
