No s niektorými vecami musím fakt súhlasiť:
-
looty su dosť naprd, autori stavili skôr asi na crafting systém. Človek sa teší, že mu z draka padne čosi super (sem tam aj padlo

ale pri kraftení sa dá vyrobiť častokrát lepší item.
-
pause/play systém mi neraz zachránil krk. Hlavne v počiatkoch hry, keď som sa ako mládenec prvýkrát vybral zabiť draka a dostával som slušnú nakladačku. Práve vďaka play pause som stihal oživovať svojich kumpánov keď už som nemal potiony. Inak je v rámci celej hry ten play/pause systém na dve veci. Na nič a na nič.
-
questy/označenia, uff toto je orišok sám za seba. Tiež som bol spočiatku riadne zmätený. Hlavne keď som zistil že musím robiť tie "výpravy" aby sa mi odkrývali určité lokácie na niektorých mapách. Keď som však nato prišiel, ako to funguje, bol som vytešený že sa do danej lokácie môžem vrátiť a zavraždiť nejakých zmrdov. Inak je to fakt nafigu že človek nevie kam sa vyberie. Sám som s tým mal spočiatku problém. Niektoré lokácie sú ale označené odporúčaným levelom ak si príliš nízky level. Koniec koncov, asi sa mi počas hrania ani nestalo aby som rišiel nejak level nepriateľa. Pri troche taktizovani nemaš problem zabiť takmer čokoľvek. To je celkom fajn

Mnohokrát sa mi stalo, že som zaútočil na zopár levelov vyššie monštrum a zistil som to len vtedy keď som chytil ako tank pecku za pol HP dole...
A čo mňa osobne naozaj solidne štvalo je jazda koňom / prekážky a celkovo šplhanie na niektore miesta. Mal som chuť to niekoľkokrát vypnúť kvoli tomu na akých miestach sa mi v teréne postava zasekávala... sešteno podtrženo preto som dal 9/10
