Diskusia - 3D Mark 2005

Všetko ohľadne benchmarkov a výsledkov z nich...
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa FEAR »

bohuzial nepochopil som to
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa FEAR »

ved predsa ked nastavym 3kove tak musi byt vidiet ze su tam pouzite efekty ktore zo sebou prinasaju 3kove sadery ale tam ziadne niesu
Používateľov profilový obrázok
port77
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1118
Dátum registrácie: Pi 28. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Žilina or Dolný Kubín

Príspevok od používateľa port77 »

nie rozdiel nieje v nejakom inom vystupe na obrazovke ale v tom ze ta oista scena plna nejakych efektov sa proste lahsie napise na 3kove jak na 2kove.
ASUS P5Q Deluxe//Core2Quad Q9550@TR Ultra 120eXtreme+NoctuaP12//MSI 280GTX Super OC:700/1400/2300//8GB Patriot ViperSeries 1066Cl5//Asus Xonar DX@Creative 6700@Sony DHC-MDX10//WD VelociRaptor 150HLFS+2xSamsung F1 1TB+WD CaviarBlack 2TB//Sony Optiarc AD-7201S LS//TT ARMOR Silver FullTower+2xMagma+2xNoctua+KazeServer//ENERMAX MOD82+ 625W//26"LG W2600H 1920*1200//MS Explorer Mouse, Natural MS laser 6000, MS Sidewinder X8//MS Sidewinder X6//Logitech Cordless Rumblepad 2//BT2.1//Belkin N router/PinnacleTVtuner@Motorola VIP1910-9DB@Sony BRAVIA KDL-40X4500.
HP Photosmart e-Premium
Acer TimeLIne X 14" ATi HD5650-1GB,i5 460M/4GB-DDR3/640GB hdd/WD 2.5" 750GB USB3.0
HTC HD2 WM 6.5 16GB
Samsung Omnia 2 WM 6.5 8GB :)
erik
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 862
Dátum registrácie: Po 07. Mar, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa erik »

a v 3dmarku05 ziadne zmeny medzi 3.0 a 2.0 nie su chapes?
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa FEAR »

cize v akych vlastne shaderoch ju tie sceny .
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22023
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Príspevok od používateľa dexterav »

FEAR napísal:cize v akych vlastne shaderoch ju tie sceny .
mna porazi :)
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X32GB6,8GHz CL32 Vengeancel, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s+A50s+T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X


motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa FEAR »

teba ja uz uzivam druhu skatulku liekov z vas!!!!1
FEAR
Deaktivovaný
Deaktivovaný
Príspevky: 3556
Dátum registrácie: Pi 04. Nov, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa FEAR »

erik napísal:a v 3dmarku05 ziadne zmeny medzi 3.0 a 2.0 nie su chapes?

na toto neviem co mam napisat :roll:
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

to co je napisane pomocou SM 2.0 vies napisat aj pomocou SM 3.0
v SM 3.0 mozes napisat napr.: dlhsie shadery ako v SM 2.0
takisto podporuje SM 3.0 - Dynamic branching , co v SM 2.0 vertex shadre nepodporuju ....

tie rozdieli si mozes pozriet tu : http://www.microsoft.com/whdc/winhec/pa ... vidia.mspx

v 3Dmarku05 je len cesta ktora sa da napisat pomocou SM 2.0 napisana pomocou SM 3.0 - napr. : osvetlenie v Return to Proxycon . Rozdiel vo vykone by mal byt ... (otestujem)

btw: urcite efekty vies lahsie napisat pomocou SM 3.0 ale nie vsetko
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

FEAR napísal:prave som dokoncil test 3DMark 2005 s 3 a aj 2kovymi sadremi
1-ziadna zmena obrazu
2-pocet bodou rovnaky "samozrejme +/-20az 40 bodou lebo nikdy neni presny"
mne to staci.
1. - zmena obrazu ani nema byt preco ...
2. - u mna je zvysenie poctu bodov ak prepnem z SM 2.0 na SM 3.0 ~ 700 markov :wink:
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
Deerro
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 91
Dátum registrácie: St 02. Aug, 2006, 02:00

Príspevok od používateľa Deerro »

nemozem pochopit jednu vec ... pri 3DM06 mam skore 5212 fps mam niekde od 18-40, v 3DM05 mam 10345, fps dosahuju "az" niekedy 55....no ked pride na rad 3DM03 nevyzmikam z neho viac ako 8900 markov a pritom ide vacsia cast testu okolo 60-80 FPS, dokonca aj test CPU dosahuje tych 60-70 FPS .... nechapem ... E6300, GB DS-4, 2x1GB 800 Corsair RAM, Sapphire X1950XTX, XP Pro SP2, Catalyst 6.8 ...neviete preco ???
CPU: i5 2500K MB: MSI P67-GD65 RAM: Crucial 2x4GB DDR3 1600MHz CL8 Ballistix Tactical LP VGA:MSI GeForce GTX670 PE HDD: Crucial M4 256GB 7mm + Seagate 7200.10 250GB 16MB cache ST3250620AS DVD-RW: Samsung S223C Case: Fractal Design Define XL PSU: Seasonic S12II 520W Ostatné perifériá: Microsoft SideWinder X6, Logitech G5, SteelPad Qck, Dell U2412M + Samsung SyncMaster T220, AKG K 530, XBOX360 Wired Controller
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

a 3Dmark 03 ti bezal pri rozliseni 1024x768 - 0AA/0AF ?
s pozdravom, crux.

Návrat na "Benchmarky"