Diskusia - 3D Mark 2005
- port77
- Používateľ
- Príspevky: 1118
- Dátum registrácie: Pi 28. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žilina or Dolný Kubín
nie rozdiel nieje v nejakom inom vystupe na obrazovke ale v tom ze ta oista scena plna nejakych efektov sa proste lahsie napise na 3kove jak na 2kove.
ASUS P5Q Deluxe//Core2Quad Q9550@TR Ultra 120eXtreme+NoctuaP12//MSI 280GTX Super OC:700/1400/2300//8GB Patriot ViperSeries 1066Cl5//Asus Xonar DX@Creative 6700@Sony DHC-MDX10//WD VelociRaptor 150HLFS+2xSamsung F1 1TB+WD CaviarBlack 2TB//Sony Optiarc AD-7201S LS//TT ARMOR Silver FullTower+2xMagma+2xNoctua+KazeServer//ENERMAX MOD82+ 625W//26"LG W2600H 1920*1200//MS Explorer Mouse, Natural MS laser 6000, MS Sidewinder X8//MS Sidewinder X6//Logitech Cordless Rumblepad 2//BT2.1//Belkin N router/PinnacleTVtuner@Motorola VIP1910-9DB@Sony BRAVIA KDL-40X4500.
HP Photosmart e-Premium
Acer TimeLIne X 14" ATi HD5650-1GB,i5 460M/4GB-DDR3/640GB hdd/WD 2.5" 750GB USB3.0
HTC HD2 WM 6.5 16GB
Samsung Omnia 2 WM 6.5 8GB :)
HP Photosmart e-Premium
Acer TimeLIne X 14" ATi HD5650-1GB,i5 460M/4GB-DDR3/640GB hdd/WD 2.5" 750GB USB3.0
HTC HD2 WM 6.5 16GB
Samsung Omnia 2 WM 6.5 8GB :)
to co je napisane pomocou SM 2.0 vies napisat aj pomocou SM 3.0
v SM 3.0 mozes napisat napr.: dlhsie shadery ako v SM 2.0
takisto podporuje SM 3.0 - Dynamic branching , co v SM 2.0 vertex shadre nepodporuju ....
tie rozdieli si mozes pozriet tu : http://www.microsoft.com/whdc/winhec/pa ... vidia.mspx
v 3Dmarku05 je len cesta ktora sa da napisat pomocou SM 2.0 napisana pomocou SM 3.0 - napr. : osvetlenie v Return to Proxycon . Rozdiel vo vykone by mal byt ... (otestujem)
btw: urcite efekty vies lahsie napisat pomocou SM 3.0 ale nie vsetko
v SM 3.0 mozes napisat napr.: dlhsie shadery ako v SM 2.0
takisto podporuje SM 3.0 - Dynamic branching , co v SM 2.0 vertex shadre nepodporuju ....
tie rozdieli si mozes pozriet tu : http://www.microsoft.com/whdc/winhec/pa ... vidia.mspx
v 3Dmarku05 je len cesta ktora sa da napisat pomocou SM 2.0 napisana pomocou SM 3.0 - napr. : osvetlenie v Return to Proxycon . Rozdiel vo vykone by mal byt ... (otestujem)
btw: urcite efekty vies lahsie napisat pomocou SM 3.0 ale nie vsetko
s pozdravom, crux.
1. - zmena obrazu ani nema byt preco ...FEAR napísal:prave som dokoncil test 3DMark 2005 s 3 a aj 2kovymi sadremi
1-ziadna zmena obrazu
2-pocet bodou rovnaky "samozrejme +/-20az 40 bodou lebo nikdy neni presny"
mne to staci.
2. - u mna je zvysenie poctu bodov ak prepnem z SM 2.0 na SM 3.0 ~ 700 markov
s pozdravom, crux.
nemozem pochopit jednu vec ... pri 3DM06 mam skore 5212 fps mam niekde od 18-40, v 3DM05 mam 10345, fps dosahuju "az" niekedy 55....no ked pride na rad 3DM03 nevyzmikam z neho viac ako 8900 markov a pritom ide vacsia cast testu okolo 60-80 FPS, dokonca aj test CPU dosahuje tych 60-70 FPS .... nechapem ... E6300, GB DS-4, 2x1GB 800 Corsair RAM, Sapphire X1950XTX, XP Pro SP2, Catalyst 6.8 ...neviete preco ???
CPU: i5 2500K MB: MSI P67-GD65 RAM: Crucial 2x4GB DDR3 1600MHz CL8 Ballistix Tactical LP VGA:MSI GeForce GTX670 PE HDD: Crucial M4 256GB 7mm + Seagate 7200.10 250GB 16MB cache ST3250620AS DVD-RW: Samsung S223C Case: Fractal Design Define XL PSU: Seasonic S12II 520W Ostatné perifériá: Microsoft SideWinder X6, Logitech G5, SteelPad Qck, Dell U2412M + Samsung SyncMaster T220, AKG K 530, XBOX360 Wired Controller