Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4484
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Neviem či je to len AMD friendly hra ale ked vidim vykon tych starych Fury stale si vravim či sa neoplati počkat na tu Vegu.
http://www.guru3d.com/articles_pages/de ... iew,6.html
A to je ešte len DX11 som zvedavy, na ten DX12 patch či ho domrvia alebo zlepšia
http://www.guru3d.com/articles_pages/de ... iew,6.html
A to je ešte len DX11 som zvedavy, na ten DX12 patch či ho domrvia alebo zlepšia
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Co je podla teba AMD friendly? Ak niekto nieco presadzuje ako AMD, open source viz GPUopen nie blackbox Gayworks tak ako to moze byt nieco friendly pre nich ked kazdy do toho vidi? Z toho by bolo take haloo ze to si este nevidel
Akurat to dobre scaluje s poctom SP, viz rozdiel 390/x fury/furyx nie ako niektore doterajsie hry kde mali 290/x niekde skoro identicky vykon, tam bol niekde inde bottleneck na urovni architektury. To iste bolo vidiet aj v Doome kde mala fury vyhodu aj async compute a bez bottlenecku. Ak to takto bude tak to bude len a len dobre.
Akurat to dobre scaluje s poctom SP, viz rozdiel 390/x fury/furyx nie ako niektore doterajsie hry kde mali 290/x niekde skoro identicky vykon, tam bol niekde inde bottleneck na urovni architektury. To iste bolo vidiet aj v Doome kde mala fury vyhodu aj async compute a bez bottlenecku. Ak to takto bude tak to bude len a len dobre.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4484
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
AMD friendly som myslel tak že nie v každej hre su napr. Fury vykonovo takyto super pre Pascal. Kde tu FuryX poraža 1070.
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
jasné, že sa oplatí, prajem príemných 8 mesiacov čakania, vychádza to tak, že buď vôbec nedoplnia 4XX radu alebo ju dokončia a pár mesiacov na to budú musieť uviesť 5XX, keďže 11XX nvidie už budú o tom čase sa uvádzať znovu a ak to bude tá Volta, tak pravdepodobne aj reči o DX12 dominancii odídu do zabudnutia
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Uz len koli VRAM by som nad tym vobec neuvazoval.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Nevadi, hlavne ze DX 12 podporuju
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
ono zase, prečo by som mal ten dx12 ako majiteľ nv vôbec zapínať len preto že je?
aspoň taký je momentálny stav
a v tom deuxe ide dobre amd aj dx11
ale zase to len ukazuje že aj pascal AS iba podporuje nič viac, čiže žiadna zmena oproti maxwellu
aspoň taký je momentálny stav
a v tom deuxe ide dobre amd aj dx11
ale zase to len ukazuje že aj pascal AS iba podporuje nič viac, čiže žiadna zmena oproti maxwellu
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Pretoze pre dementov sa ukazalo ako bottlenecked v dx11 bola miestami nvidia v doomovi. Pre 144hz atd je a bude nevyhnutnost.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
prečo by 150fps v dx12 bolo lepších ako v dx11
a momentálne o nič iné nejde
a už aj pri AMD tam žiadne extra skoky niesú cca 10-15%, deusex
takže žiadne super skoky ako ked začínali z mantle
a momentálne o nič iné nejde
a už aj pri AMD tam žiadne extra skoky niesú cca 10-15%, deusex
takže žiadne super skoky ako ked začínali z mantle
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Ake super skoky ked zacinali s mantle boli? Ziadne. Akurat nemali dx11 driver a dorobili ho az casom. Inac ziadne narasty tam neboli. Mozno tak nizsi stutter
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
práveže boli na niektorých cpu slušných aj 50%
CF dokonca aj na 5960X pobehlo často aj o 30-40%
ono sa to nebude naťahovať tie nárasty donekonečna
btw samozrejme tomu veľmi ak nie hlavne pomáhajú porty z konzôl ked je dx12 základ
CF dokonca aj na 5960X pobehlo často aj o 30-40%
ono sa to nebude naťahovať tie nárasty donekonečna
btw samozrejme tomu veľmi ak nie hlavne pomáhajú porty z konzôl ked je dx12 základ
Naposledy upravil/-a dexterav v Št 08. Sep, 2016, 19:29, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Treba sa posunut ako sa hovori o dum dal a nezit v dobe kamennej len pre to ze to aj tak ide.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22037
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
kam posúvať?
ak má byť dx12 iba o AS ako sa to prezentuje teraz onedlho stratí dych to sa my posúvanie veľmo nezdá
ale tak v podstate je iba na začiatku, aj dx9 snami bol dlhú dobu ked už dávno vládol dx11
momentálne dx12 resp jeho AS sú výhodou pre AMD kedže ich NV nedáva
akurát že to ani neni moc treba, momentálne
ak má byť dx12 iba o AS ako sa to prezentuje teraz onedlho stratí dych to sa my posúvanie veľmo nezdá
ale tak v podstate je iba na začiatku, aj dx9 snami bol dlhú dobu ked už dávno vládol dx11
momentálne dx12 resp jeho AS sú výhodou pre AMD kedže ich NV nedáva
akurát že to ani neni moc treba, momentálne
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Direct3D 12 technologie (Async Compute, nV vs AMD, etc)
Radsej si nieco o nom nastuduj.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.