
Avšak, pokiaľ proste se*ieš na všetko a ide ti len o cenu a ideš riskovať, že obchod tam už v prípade reklamácie nebude, nebudú komunikovať, vrátia ti to s nejakou franknštajn opravou,... tak nech sa páči.
Ty si zaplatil za nieco X euro a takto to iba straca na hodnote. On by sa mal riadit podla platnych zakonov na Slovensku a preto by ti nemal vypisovat taketo bludy kam to on poslal a neposlal. To je jeho problem ak nema vyrieseni servis veci, ktore predava a urcite by tym nemal zakaznika otravovat.dave1979 napísal:ano,furt mi tlači do hlavy že mam ešte čakať že ine sa robyť nedá,že dodavatel to poslal niekde do Nemecka a on to nevie ovplyvniť aby to bolo skor.Počkam este do strety a potom to už budem riešiť.
vieščo on poslal kuriera preto sem,tak kedy začina plynuť tá reklamačka? až nasledujuci den ked to jemu príde?loleqboleq napísal:Nemusí písať žiadosť - len mu to oznámiť písomne (mailom), že žiada o odstúpenie.
Samozrejme, ak to je už 30 dní - ak si to posielal poštou, tak reklamácia začína až deň po tom ako to doručí pošta/kuriér a rovnako ak je to ku*va, tak mu stačí poslať list o vybavení (s tým, že produkt reálne ešte ani nemusí mať) reklamácie v 30. deň a je zahojený, takže ak to je teraz trebárs 35 dní, tak je možné, že poslal už list a príde list, no ak by ot tak bolo, tak by ti to potom musel preukázať trackingom a podobne...