Tom Clancy's The Division
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Pohral som cca hodinku, zatiaľ som len vybúchal 4000 division tech čo som mal nazbierané na optimalizáciu výbavy. Bohužiaľ to nestačilo ani na full optimalizáciu dvoch mojich najpoužívanejších buildov, tak som to primárne vysolil na taktický a Nomad bude musieť chvíľu počkať, zostali mi tam dve položky nevyexpené. Hodinku som pohral v DZ hlavne kvôli division tech a všetko v pohode. Čo som postrehol, tak pri rozoberaní zbraní/výbavy už občas ako bonus padne aj +1 division tech, zjavne to zaviedli práve kvôli tomu, že sa to teraz dá investovať do optimalizácie výbavy. Takisto pri vyčistení každej "pamätihodnosti" v DZ padne 1 div-tech /mohlo by tam aj viac, aspoň 3-5, ale OK/.
Nový Rogue 2.0 systém zdá sa funguje, nenašiel sa žiadny odvážlivec čo by sa prepol a skúsil to na mňa, čo teda v posledných týždňoch mi to všetci šili od chrbta, asi si to chceli užiť kým sa dá. Každopádne skončili sa zlaté časy pre podrazákov, hra asi príde o veľkú časť komunity.
Horšie bolo, keď som vybehol z DZ na bežnú mapu, o chvíľu bug jak sviňa, šilo to do mňa asi 5 NPC, ale nikoho som nevidel, až impulzom som odhalil, že boli pod mapou pod asfaltom, to im ale nebránilo páliť to do mňa cez všetky prekážky , autá, aj za rohom budovy. Keby to niekoho zaujímalo, stalo sa mi to blízko západného vstupu do DZ06, trochu smerom na juh k Times Square, tipujem, že to bola tlupa Bullet Kinga, ten sa tam spawnuje.
Druhý veľký problém je vypínanie hry, vypnem to a namiesto na plochu mi to hodí čiernu obrazovku s ingame kurzorom a ďalej nič. Pomáha len tvrdý shutdown PC. Čiže zdá sa, že Ubisoft má čo opravovať.
Do novej časti mapy som sa teda ešte nedostal, ale idem hneď mrknúť. Ak to nebude celé takéto bugnuté.
//edit: Možno to bol len náhodný bug, teraz to šlo dobre, aj na plochu som sa dostal normálne. Na chvíľu som vliezol do novej mapy. Úplne prvý dojem taký, že nepriatelia sa spawnujú každú chvíľu, čiže je dosť problém sa tam v kľude poobzerať. Čo mi teda moc nereže...
Nový Rogue 2.0 systém zdá sa funguje, nenašiel sa žiadny odvážlivec čo by sa prepol a skúsil to na mňa, čo teda v posledných týždňoch mi to všetci šili od chrbta, asi si to chceli užiť kým sa dá. Každopádne skončili sa zlaté časy pre podrazákov, hra asi príde o veľkú časť komunity.
Horšie bolo, keď som vybehol z DZ na bežnú mapu, o chvíľu bug jak sviňa, šilo to do mňa asi 5 NPC, ale nikoho som nevidel, až impulzom som odhalil, že boli pod mapou pod asfaltom, to im ale nebránilo páliť to do mňa cez všetky prekážky , autá, aj za rohom budovy. Keby to niekoho zaujímalo, stalo sa mi to blízko západného vstupu do DZ06, trochu smerom na juh k Times Square, tipujem, že to bola tlupa Bullet Kinga, ten sa tam spawnuje.
Druhý veľký problém je vypínanie hry, vypnem to a namiesto na plochu mi to hodí čiernu obrazovku s ingame kurzorom a ďalej nič. Pomáha len tvrdý shutdown PC. Čiže zdá sa, že Ubisoft má čo opravovať.
Do novej časti mapy som sa teda ešte nedostal, ale idem hneď mrknúť. Ak to nebude celé takéto bugnuté.
//edit: Možno to bol len náhodný bug, teraz to šlo dobre, aj na plochu som sa dostal normálne. Na chvíľu som vliezol do novej mapy. Úplne prvý dojem taký, že nepriatelia sa spawnujú každú chvíľu, čiže je dosť problém sa tam v kľude poobzerať. Čo mi teda moc nereže...
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: Tom Clancy's The Division
a opravili ten bug s afterburnerom/riva statistic server?
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
To neviem, ja používam len čistý AB na OC profil, riva tuner nie. A beží mi to dobre.
Spoiler: ukázať
Re: Tom Clancy's The Division
Ja som hral asi hodinku vo Westside Pier a prostredie sa mi pacilo plus misie pekne zaujimave no stretol som sa s bugom ktory sa mi opakoval ze som presiel cestu a naraz vedla mna dvaja traja enemy. Pritom tam predtym nic nebolo. Akurat trosku som nepochopil tie misie odpor, obrovska mapa s vlnami enemy, po kazdom zabitom musim pozbierat body aby som odomkol dalsi postup v mape. Zdalo sa mi to nekonecne a bezcielne. Vie mi dakto objasnit pointu?
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Pointa je koľko znesieš. Čiže v princípe presne jak si to opísal, nemá to nejaký cieľ, proste ti to hádže stále silnejších nepriateľov. resp. zmysel je taký, že dostávaš vyššie odmeny podľa toho koľko vĺn nepriateľov zvládneš. Pointa, je že po určitom počte vĺn dosiahneš vyšší stupeň odmeny, čiže ti ako odmena padne krabica s lepšou výbavou. Sila nepriateľov a škálovanie tých stupňov odmeny by sa vraj mali odvíjať aj od počtu hráčov, čiže ak to ideš sólo, tak by to malo byť skôr/resp. ľahšie, než keď to hrá plná parta. Ale neviem to potvrdiť. Každopádne čo som pozeral nejaké youtube gameplay, tak niekde okolo 15. vlny už to začína byť pre sólo hráča dosť o hubu.
To spawnovanie je úmysel. V tých nových častiach mapy sa nepriatelia spawnujú náhodne, narozdiel od bežnej mapy, kde majú svoje naskriptované trasy a miesta kde sa zdržiavajú. Pointa je oživiť to hráčovi a spraviť to menej predvídateľné. Na môj vkus sa ale spawnujú príliš často, až je to po čase otrava.
Celkovo som z 1.8 na hubu nepadol, viac by som potešilo, keby tie nové časti mapy boli v pôvodnom duchu... 2-3 klasické "príbehové" misie a k tomu po mape tie menšie. Najviac ma zatiaľ bavia tie náhodné "misie" generované na mape. Ale to časté spawnovanie otravuje.
Čiže zatiaľ ma najviac potešil Rouge 2.0 v Dark Zone a možnosť vymaxovať vlastnosti výbavy za division tech. To fakt bodne, človek tak nemusí čakať na golden roll. Doteraz som farmil povedzme vestu a čakal na určitú kombináciu talentov a keď aj padli, tak vesta mala slabý armor a pod.., čiže zas to bol kompromis vo výbave. Teraz ak ti padne vhodná kombinácia, tak vieš, že ten kúsok môžeš vylepšiť v každom ohľade na max.. tým pádom všetko čo padne je teraz omnoho lepšie použiteľné.
To spawnovanie je úmysel. V tých nových častiach mapy sa nepriatelia spawnujú náhodne, narozdiel od bežnej mapy, kde majú svoje naskriptované trasy a miesta kde sa zdržiavajú. Pointa je oživiť to hráčovi a spraviť to menej predvídateľné. Na môj vkus sa ale spawnujú príliš často, až je to po čase otrava.
Celkovo som z 1.8 na hubu nepadol, viac by som potešilo, keby tie nové časti mapy boli v pôvodnom duchu... 2-3 klasické "príbehové" misie a k tomu po mape tie menšie. Najviac ma zatiaľ bavia tie náhodné "misie" generované na mape. Ale to časté spawnovanie otravuje.
Čiže zatiaľ ma najviac potešil Rouge 2.0 v Dark Zone a možnosť vymaxovať vlastnosti výbavy za division tech. To fakt bodne, človek tak nemusí čakať na golden roll. Doteraz som farmil povedzme vestu a čakal na určitú kombináciu talentov a keď aj padli, tak vesta mala slabý armor a pod.., čiže zas to bol kompromis vo výbave. Teraz ak ti padne vhodná kombinácia, tak vieš, že ten kúsok môžeš vylepšiť v každom ohľade na max.. tým pádom všetko čo padne je teraz omnoho lepšie použiteľné.
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
Re: Tom Clancy's The Division
ake mate ovladace u nv?
ja som dal posledne a vyhadzuje mi to artefakty. a len v tejto hre konkretne.
ja som dal posledne a vyhadzuje mi to artefakty. a len v tejto hre konkretne.
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Mne tiež.
Nahodil som pár dní dozadu najnovšie a zhadzovalo mi to celú hru, tak som vymenil za predošlé 388.43 a tiež mám občas artefakty /také zeleno-červené preblesky ako keby lens flare alebo čosi/. Skúsim ešte staršie novembrové 388.31, na nich mi to myslím bežalo v pohode. Podám report.
Nahodil som pár dní dozadu najnovšie a zhadzovalo mi to celú hru, tak som vymenil za predošlé 388.43 a tiež mám občas artefakty /také zeleno-červené preblesky ako keby lens flare alebo čosi/. Skúsim ešte staršie novembrové 388.31, na nich mi to myslím bežalo v pohode. Podám report.
Spoiler: ukázať
- paranoid.asian
- Používateľ
- Príspevky: 2509
- Dátum registrácie: Št 26. Feb, 2009, 16:37
- Bydlisko: Bratislava
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Nahodil som 388.31, pobehal asi hodinku a bez artefaktov, vyzerá to byť OK.
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Tak mal som nejaké grafické glitche aj na 388.31. V Lexingtone nejaké biele preblesky. Čo som pregoogloval, blbne to vraj aj na Radeonoch, čiže to zrejme nebude ovládačmi, ale hrou. Zrejme od vypustenia 1.8.
Spoiler: ukázať
- KatjushaMan
- Používateľ
- Príspevky: 845
- Dátum registrácie: Pi 10. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Praha/Prešov/Bratislava
Re: Tom Clancy's The Division
kto hravate este tak moje standardne meno mozete si ma pridat.
Uz som bol rad sa kludnejsie hraje a zase trafim superov kt nedam dole ani ked im sypem do hlavy par zasobnikov ... Uz to zase pre mna pretava byt oddychovka
Uz som bol rad sa kludnejsie hraje a zase trafim superov kt nedam dole ani ked im sypem do hlavy par zasobnikov ... Uz to zase pre mna pretava byt oddychovka
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Myslíš PvP či PvE? V 1.8 buffli výdrž, čo sa prejavilo hlavne v PvP. Lebo v 1.7 sa prakticky neoplatilo stavať PvP build na výdrž, keďže bola celkovo slabá. Každý teda tlačil čísla do palebnej sily a elektroniky. Do výdrže len minimum - 3000-4000 max. Teraz v 1.8 sa oplatí stavať PvP build aj na výdrži, takže ak natrafíš na takého hráča ktorý behá v 1.8 s 8000-9000 výdrže, subjektívny pocit môže byť, že je aj 4x odolnejší než keď v 1.7 keď behal s 3000 staminou. Neni to o tom, že to buffli o toľko, ale že sa zrazu oplatí stavať na výdrži.
Spoiler: ukázať
- KatjushaMan
- Používateľ
- Príspevky: 845
- Dátum registrácie: Pi 10. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Praha/Prešov/Bratislava
Re: Tom Clancy's The Division
PvP
tak hej ale ked strielame oproti sebe 2 ja a ja mu ani neuberiem a on ma da dole tak uz ma to serie
Duplom ked donho sipeme 3 ja a on nas da dole vsetkych do <>
tak hej ale ked strielame oproti sebe 2 ja a ja mu ani neuberiem a on ma da dole tak uz ma to serie
Duplom ked donho sipeme 3 ja a on nas da dole vsetkych do <>
Spoiler: ukázať
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Tom Clancy's The Division
Ja PvP nehrávam ak nemusím /rozumej ak na mňa niekto vybehne/. Ale sú maníci čo pri tom trávia deň-noc a majú tak zmáknuté detaily, že postavia na pohľad nezničiteľný build. Aktuálne je Predator Classified 6-piece jednoznačne overpowered, možno si narazil na niekoho takého. Alebo cheater.
MarcoStyle má fakt premakané videá kde pekne do hĺbky rozoberá každý update a zmeny v gear setoch, modifikáciách, užitočné veci https://www.youtube.com/user/MarcoStyleNL/videos
Občas má aj PvP ukážky buildov kde len čumíš čo sa dá z toho vyžmýkať keď správne nakombinuješ výbavu, modifikácie a talenty postavy a zbraní. Najnovšie napr. ukážka Nomad Classified buildu.
Ale ten to así drtí na 3 smeny, lebo ja mám vianoce vždy keď mi padne hocičo s classified výbavy a nie to aby som ešte nazbieral 6 z rovnakej výbavy do komplet sady a ešte aj s atribútmi aké mi pasujú. Oni to tí magori asi fakt hrajú 24/7.
MarcoStyle má fakt premakané videá kde pekne do hĺbky rozoberá každý update a zmeny v gear setoch, modifikáciách, užitočné veci https://www.youtube.com/user/MarcoStyleNL/videos
Občas má aj PvP ukážky buildov kde len čumíš čo sa dá z toho vyžmýkať keď správne nakombinuješ výbavu, modifikácie a talenty postavy a zbraní. Najnovšie napr. ukážka Nomad Classified buildu.
Ale ten to así drtí na 3 smeny, lebo ja mám vianoce vždy keď mi padne hocičo s classified výbavy a nie to aby som ešte nazbieral 6 z rovnakej výbavy do komplet sady a ešte aj s atribútmi aké mi pasujú. Oni to tí magori asi fakt hrajú 24/7.
Naposledy upravil/-a mino_85 v Po 25. Dec, 2017, 10:19, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať