porovnanie 7600GS do agp X1600PRO do agp

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Používateľov profilový obrázok
fanik
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 122
Dátum registrácie: Pi 23. Sep, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa fanik »

Nvidia neni vyhodnìjsi, obraz je menì kvalitni i pro oko laika, nemoznost pouziti HDR a FSAA, horsi zobrazovani textur v jakemkoliv rezimu (bilinear, trilinear, aniso xXX) - zobrazovani kvality textur se jestì da jakz takz eliminovat slozitìjsim nastavenim ovladacù, ale pak uz je to stejnì na urovni vykonu x1600 nebo i horsi.

Momentalnì bych volil x1650Pro, pozdìji snad x1650XT. Pokud by jsi mìl na vybìr jen mezi x1600 a 7600GS, nezalezelo by ti az tak moc na kvalitì zobrazovani tak 7600GS, jinak ber x1650Pro.

nejsem zatizeny ani na jednu znacku, mam rad obì.

To RAKETAK -- jadro u x1650Pro AGP je uplnì stejne jako u x1600, tudiz nesmyslny argument, jedinì v pøipadì x1650XT (pokud bude na AGP a sapphire øika ze bude) bude jadro rv560 a to bude uplnì jine kafe - nejmenì 6 mozna 12 vertex shaderù, 24 pixel shaderù, 8 texturovacich jednotek a 8 pixelpipelines
u x 1600 je to 5 vertex shaderù, 12 pixel shaderù, 4 texturovaci jednotky a 4 pixepipelines
Kazdy si dokaze asi sam pøedstavit jake ta karta ma moznosti, kdyz vime ceho je schopna x1600 ci x1650 s polovicnim vybavenim.

To MEMNON - na slovensku je 7600GT pro AGP za 5000 Sk? Prosil bych link nebo kontakt. diky
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

fanik napísal:...nemoznost pouziti HDR a FSAA....
presnejsie by som povedal,ze X1x00 seria dokaze 64bit FP high-dynamic range rendering vratane multisampling antialiasingu
fanik napísal:... To RAKETAK -- jadro u x1650Pro AGP je uplnì stejne jako u x1600, tudiz nesmyslny argument, jedinì v pøipadì x1650XT (pokud bude na AGP a sapphire øika ze bude) bude jadro rv560 a to bude uplnì jine kafe - nejmenì 6 mozna 12 vertex shaderù, 24 pixel shaderù, 8 texturovacich jednotek a 8 pixelpipelines
u x 1600 je to 5 vertex shaderù, 12 pixel shaderù, 4 texturovaci jednotky a 4 pixepipelines
Kazdy si dokaze asi sam pøedstavit jake ta karta ma moznosti, kdyz vime ceho je schopna x1600 ci x1650 s polovicnim vybavenim...
podla doterajsich informacii by X1650XT mal mat 5 vertex shader units ...
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
fanik
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 122
Dátum registrácie: Pi 23. Sep, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa fanik »

crux2005 napísal: podla doterajsich informacii by X1650XT mal mat 5 vertex shader units ...
nemas pøedstavu kolik mailù jsem rozeslal abych nìco zjistil :)
odbyli mì nejdøiv s tim ze jich bude aspon 5
nakonec jedna osoba pracujici pøimo pro ati pøipustila ze 6 bude minimum, kvùli nìjakym matematickym zavislostem souvisejicich s novou architekturou - sam jsem zvìdavej
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

fanik napísal:To RAKETAK -- jadro u x1650Pro AGP je uplnì stejne jako u x1600, tudiz nesmyslny argument, jedinì v pøipadì x1650XT (pokud bude na AGP a sapphire øika ze bude) bude jadro rv560 a to bude uplnì jine kafe - nejmenì 6 mozna 12 vertex shaderù, 24 pixel shaderù, 8 texturovacich jednotek a 8 pixelpipelines
u x 1600 je to 5 vertex shaderù, 12 pixel shaderù, 4 texturovaci jednotky a 4 pixepipelines
Kazdy si dokaze asi sam pøedstavit jake ta karta ma moznosti, kdyz vime ceho je schopna x1600 ci x1650 s polovicnim vybavenim.


:roll: dost nerad citam vyraz pixelpipeline ...
niekdo by si mohol mysliet, ze su to nejake Dalsie vypoctove jednotky (napr.), avsak tomu tak nie je,keD si uz napisal, ze X1600 ma 12 "pixel shaderù"

je to nepresne a zavadzajuce, nakolko ma X1600 - 3 quady pixel shader units (dokopy) :wink:

Obrázok


(modrou je zakruzkovany jeden pixel shader quad)



- Pixel shader engin R580 - ma 12 quadov pixel shader units = 12x4=48 PS ALUs

- RV530 ma 3 quady pixel shader procesorov = 3x4 = 12 PS ALUs
(samozrejme od R580 sa lisi aj poctom TMUs, ROPs atD ... avsak tym sa teraz nezaoberam)
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3957
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Memnon »

fanik napísal: To MEMNON - na slovensku je 7600GT pro AGP za 5000 Sk? Prosil bych link nebo kontakt. diky
fanik k tomuto topicu uz je dost stary ....dalej asi 2 tyzdne mam 7600GT no na PCIe totizto som sa rozhodol pre mensiu prerabku PC ale naco to sem pisat ked aj tak su stale ludia ktory sa rozhoduju medzi 7600GS a 1600Pro

este jedna vec Fanik ja som nikdy ani nepovedal ze moja 7600GT je na AGP
Používateľov profilový obrázok
fanik
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 122
Dátum registrácie: Pi 23. Sep, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa fanik »

Memnon napísal:
fanik napísal: To MEMNON - na slovensku je 7600GT pro AGP za 5000 Sk? Prosil bych link nebo kontakt. diky
fanik k tomuto topicu uz je dost stary ....dalej asi 2 tyzdne mam 7600GT no na PCIe totizto som sa rozhodol pre mensiu prerabku PC ale naco to sem pisat ked aj tak su stale ludia ktory sa rozhoduju medzi 7600GS a 1600Pro

este jedna vec Fanik ja som nikdy ani nepovedal ze moja 7600GT je na AGP
ale taky jsi nenapsal ze do PCIe navic v threadu o AGP...

CRUX jistì, tohle pro mì neni zadna novinku pokud se domnivas, pouze jsem pouzil vseobecnì rozsiøenou terminologii a take je to pro laika snaze pochopitelnìjsi a jednodussi nez zacit mluvit o quadech atd.
Normalni user nevi o cem mluvis, on ma jakesi povìdomi o tom co se docte v e-shopech, v 90% testù apd. (mnou zminovana vseobecnì rozsiøena terminologie)

Nechapu zminku o jadøe r580 - to jako v souvislosti s x1650Pro AGP??? to snad ne...?
Používateľov profilový obrázok
Memnon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3957
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Memnon »

ok moja chyba mal som napisat ze je to PCIe
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

fanik napísal:Nechapu zminku o jadøe r580 - to jako v souvislosti s x1650Pro AGP??? to snad ne...?
nie, len ukazka PS quadu :wink: nemal som poruke pixel shader engine X1600 ...
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
Raketak
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 23
Dátum registrácie: Ne 03. Sep, 2006, 02:00

Príspevok od používateľa Raketak »

Fanik >> jadro x1650-RV535-80nm, x1600-RV530-90nm, takze aky nezmyselny argument? X1600-500MHz; X1650-600MHz

Inak, ja som na ten x1650 nevydrzal cakat a objednal si Gigabyte 7600GS passive za peknych 4500 s DPH.
Používateľov profilový obrázok
fanik
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 122
Dátum registrácie: Pi 23. Sep, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa fanik »

hmm tak mozna do PCIE a 100% pouze od Powercolor

jinak tady je thread o agp ---> x1650Pro AGP je pøemarkovana x1600XT a jestì nìjakou dobu bude s RV530

/ed/ editoval jsem zmatek, nic podstatneho nezmìnìno
Naposledy upravil/-a fanik v Po 16. Okt, 2006, 01:50, upravené celkom 1 krát.
Používateľov profilový obrázok
pepee
Ban
Ban
Príspevky: 78
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00

Príspevok od používateľa pepee »

Raketak napísal:Inak, ja som na ten x1650 nevydrzal cakat a objednal si Gigabyte 7600GS passive za peknych 4500 s DPH.
odkial si objednal tu Gigabyte ?

to all:
myslite ze ta Gigabyte je lepsia ako inno3d ?(myslim hlavne vykon+schopnosti pretaktovania. so spolahlivostou+zivotnost na tom bude lepsie asi Gigabyte)
vie niekto o nejakych testoch Gigabyte 7600GS AGP vs Inno3D 7600GS AGP ?
Používateľov profilový obrázok
fanik
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 122
Dátum registrácie: Pi 23. Sep, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa fanik »

na svìtì hardware je test 14 rùznych karet 7600GS, ovsem pro PCIE.
www.svethardware.cz

ja mam gigabyte a jsem spokojeny
Používateľov profilový obrázok
pepee
Ban
Ban
Príspevky: 78
Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00

Príspevok od používateľa pepee »

fanik napísal:na svìtì hardware je test 14 rùznych karet 7600GS, ovsem pro PCIE.
ano viem, ale to mi nestaci, potrebujem AGP test
fanik napísal: ja mam gigabyte a jsem spokojeny
novidis, tak sa pochval a povec kolko sa z nej da vyzmykat.
ja budem mat inno3d a budem este spokojnejsi :P :D dufam
a s cim akoze si spokojny? ze by s tym "peknym" pretaktovanim pamati?(podla PCI-e verzie to ide len na 410Mhz)

to all:
vie niekto vysvetlit preco ten Jetway bios tolko dovoluje pretaktovat jadro? skusal niekto ten bios na inej karte? hmm ze by pustal viac napatia pre jadro?http://www.svethardware.cz/art_doc-ED27 ... EA31C.html

tu som nasiel celkom pekny test Inno3D 7600GS AGP 400/800@470/940 vs ATI x1600PRO AGP-> http://www.ngohq.com/home.php?page=arti ... arc_id=116
ObrázokObrázok
================================================================
robil uz niekto Vmod na inno3d 7600GS AGP ??
http://www.vr-zone.com/?i=3625 Vmod
http://sg.vr-zone.com/index.php?i=3694&s=9 test
Obrázok
Používateľov profilový obrázok
Raketak
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 23
Dátum registrácie: Ne 03. Sep, 2006, 02:00

Príspevok od používateľa Raketak »

pepe>> kupsi.sk
Budem ju mat doma nedelu,tak dam vediet. Na tu AGP som videl na nete testy a isla pekne pretaktovat aj napriek tomu ze je passive.
Jetway ide pretaktovat asi preto, bo maju ine napatia, ked spravis pencil mod a zvysis napatie tak pretaktujes kazdu GS-ku poriadne.
Používateľov profilový obrázok
fanik
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 122
Dátum registrácie: Pi 23. Sep, 2005, 20:00

Príspevok od používateľa fanik »

pepe ... 650/960 staci? :D

650MHz jadro a pamìti 480MHz (960MHz)
-----------------------------------------------------
http://mujweb.cz/Pocitace/oc-lab/

Návrat na "Grafické karty"