porovnanie 7600GS do agp X1600PRO do agp
Nvidia neni vyhodnìjsi, obraz je menì kvalitni i pro oko laika, nemoznost pouziti HDR a FSAA, horsi zobrazovani textur v jakemkoliv rezimu (bilinear, trilinear, aniso xXX) - zobrazovani kvality textur se jestì da jakz takz eliminovat slozitìjsim nastavenim ovladacù, ale pak uz je to stejnì na urovni vykonu x1600 nebo i horsi.
Momentalnì bych volil x1650Pro, pozdìji snad x1650XT. Pokud by jsi mìl na vybìr jen mezi x1600 a 7600GS, nezalezelo by ti az tak moc na kvalitì zobrazovani tak 7600GS, jinak ber x1650Pro.
nejsem zatizeny ani na jednu znacku, mam rad obì.
To RAKETAK -- jadro u x1650Pro AGP je uplnì stejne jako u x1600, tudiz nesmyslny argument, jedinì v pøipadì x1650XT (pokud bude na AGP a sapphire øika ze bude) bude jadro rv560 a to bude uplnì jine kafe - nejmenì 6 mozna 12 vertex shaderù, 24 pixel shaderù, 8 texturovacich jednotek a 8 pixelpipelines
u x 1600 je to 5 vertex shaderù, 12 pixel shaderù, 4 texturovaci jednotky a 4 pixepipelines
Kazdy si dokaze asi sam pøedstavit jake ta karta ma moznosti, kdyz vime ceho je schopna x1600 ci x1650 s polovicnim vybavenim.
To MEMNON - na slovensku je 7600GT pro AGP za 5000 Sk? Prosil bych link nebo kontakt. diky
Momentalnì bych volil x1650Pro, pozdìji snad x1650XT. Pokud by jsi mìl na vybìr jen mezi x1600 a 7600GS, nezalezelo by ti az tak moc na kvalitì zobrazovani tak 7600GS, jinak ber x1650Pro.
nejsem zatizeny ani na jednu znacku, mam rad obì.
To RAKETAK -- jadro u x1650Pro AGP je uplnì stejne jako u x1600, tudiz nesmyslny argument, jedinì v pøipadì x1650XT (pokud bude na AGP a sapphire øika ze bude) bude jadro rv560 a to bude uplnì jine kafe - nejmenì 6 mozna 12 vertex shaderù, 24 pixel shaderù, 8 texturovacich jednotek a 8 pixelpipelines
u x 1600 je to 5 vertex shaderù, 12 pixel shaderù, 4 texturovaci jednotky a 4 pixepipelines
Kazdy si dokaze asi sam pøedstavit jake ta karta ma moznosti, kdyz vime ceho je schopna x1600 ci x1650 s polovicnim vybavenim.
To MEMNON - na slovensku je 7600GT pro AGP za 5000 Sk? Prosil bych link nebo kontakt. diky
presnejsie by som povedal,ze X1x00 seria dokaze 64bit FP high-dynamic range rendering vratane multisampling antialiasingufanik napísal:...nemoznost pouziti HDR a FSAA....
podla doterajsich informacii by X1650XT mal mat 5 vertex shader units ...fanik napísal:... To RAKETAK -- jadro u x1650Pro AGP je uplnì stejne jako u x1600, tudiz nesmyslny argument, jedinì v pøipadì x1650XT (pokud bude na AGP a sapphire øika ze bude) bude jadro rv560 a to bude uplnì jine kafe - nejmenì 6 mozna 12 vertex shaderù, 24 pixel shaderù, 8 texturovacich jednotek a 8 pixelpipelines
u x 1600 je to 5 vertex shaderù, 12 pixel shaderù, 4 texturovaci jednotky a 4 pixepipelines
Kazdy si dokaze asi sam pøedstavit jake ta karta ma moznosti, kdyz vime ceho je schopna x1600 ci x1650 s polovicnim vybavenim...
s pozdravom, crux.
nemas pøedstavu kolik mailù jsem rozeslal abych nìco zjistilcrux2005 napísal: podla doterajsich informacii by X1650XT mal mat 5 vertex shader units ...
odbyli mì nejdøiv s tim ze jich bude aspon 5
nakonec jedna osoba pracujici pøimo pro ati pøipustila ze 6 bude minimum, kvùli nìjakym matematickym zavislostem souvisejicich s novou architekturou - sam jsem zvìdavej
fanik napísal:To RAKETAK -- jadro u x1650Pro AGP je uplnì stejne jako u x1600, tudiz nesmyslny argument, jedinì v pøipadì x1650XT (pokud bude na AGP a sapphire øika ze bude) bude jadro rv560 a to bude uplnì jine kafe - nejmenì 6 mozna 12 vertex shaderù, 24 pixel shaderù, 8 texturovacich jednotek a 8 pixelpipelines
u x 1600 je to 5 vertex shaderù, 12 pixel shaderù, 4 texturovaci jednotky a 4 pixepipelines
Kazdy si dokaze asi sam pøedstavit jake ta karta ma moznosti, kdyz vime ceho je schopna x1600 ci x1650 s polovicnim vybavenim.
:roll: dost nerad citam vyraz pixelpipeline ...
niekdo by si mohol mysliet, ze su to nejake Dalsie vypoctove jednotky (napr.), avsak tomu tak nie je,keD si uz napisal, ze X1600 ma 12 "pixel shaderù"
je to nepresne a zavadzajuce, nakolko ma X1600 - 3 quady pixel shader units (dokopy)
(modrou je zakruzkovany jeden pixel shader quad)
- Pixel shader engin R580 - ma 12 quadov pixel shader units = 12x4=48 PS ALUs
- RV530 ma 3 quady pixel shader procesorov = 3x4 = 12 PS ALUs
(samozrejme od R580 sa lisi aj poctom TMUs, ROPs atD ... avsak tym sa teraz nezaoberam)
s pozdravom, crux.
- Memnon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3957
- Dátum registrácie: Po 11. Sep, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
fanik k tomuto topicu uz je dost stary ....dalej asi 2 tyzdne mam 7600GT no na PCIe totizto som sa rozhodol pre mensiu prerabku PC ale naco to sem pisat ked aj tak su stale ludia ktory sa rozhoduju medzi 7600GS a 1600Profanik napísal: To MEMNON - na slovensku je 7600GT pro AGP za 5000 Sk? Prosil bych link nebo kontakt. diky
este jedna vec Fanik ja som nikdy ani nepovedal ze moja 7600GT je na AGP
ale taky jsi nenapsal ze do PCIe navic v threadu o AGP...Memnon napísal:fanik k tomuto topicu uz je dost stary ....dalej asi 2 tyzdne mam 7600GT no na PCIe totizto som sa rozhodol pre mensiu prerabku PC ale naco to sem pisat ked aj tak su stale ludia ktory sa rozhoduju medzi 7600GS a 1600Profanik napísal: To MEMNON - na slovensku je 7600GT pro AGP za 5000 Sk? Prosil bych link nebo kontakt. diky
este jedna vec Fanik ja som nikdy ani nepovedal ze moja 7600GT je na AGP
CRUX jistì, tohle pro mì neni zadna novinku pokud se domnivas, pouze jsem pouzil vseobecnì rozsiøenou terminologii a take je to pro laika snaze pochopitelnìjsi a jednodussi nez zacit mluvit o quadech atd.
Normalni user nevi o cem mluvis, on ma jakesi povìdomi o tom co se docte v e-shopech, v 90% testù apd. (mnou zminovana vseobecnì rozsiøena terminologie)
Nechapu zminku o jadøe r580 - to jako v souvislosti s x1650Pro AGP??? to snad ne...?
hmm tak mozna do PCIE a 100% pouze od Powercolor
jinak tady je thread o agp ---> x1650Pro AGP je pøemarkovana x1600XT a jestì nìjakou dobu bude s RV530
/ed/ editoval jsem zmatek, nic podstatneho nezmìnìno
jinak tady je thread o agp ---> x1650Pro AGP je pøemarkovana x1600XT a jestì nìjakou dobu bude s RV530
/ed/ editoval jsem zmatek, nic podstatneho nezmìnìno
Naposledy upravil/-a fanik v Po 16. Okt, 2006, 01:50, upravené celkom 1 krát.
odkial si objednal tu Gigabyte ?Raketak napísal:Inak, ja som na ten x1650 nevydrzal cakat a objednal si Gigabyte 7600GS passive za peknych 4500 s DPH.
to all:
myslite ze ta Gigabyte je lepsia ako inno3d ?(myslim hlavne vykon+schopnosti pretaktovania. so spolahlivostou+zivotnost na tom bude lepsie asi Gigabyte)
vie niekto o nejakych testoch Gigabyte 7600GS AGP vs Inno3D 7600GS AGP ?
na svìtì hardware je test 14 rùznych karet 7600GS, ovsem pro PCIE.
www.svethardware.cz
ja mam gigabyte a jsem spokojeny
www.svethardware.cz
ja mam gigabyte a jsem spokojeny
ano viem, ale to mi nestaci, potrebujem AGP testfanik napísal:na svìtì hardware je test 14 rùznych karet 7600GS, ovsem pro PCIE.
novidis, tak sa pochval a povec kolko sa z nej da vyzmykat.fanik napísal: ja mam gigabyte a jsem spokojeny
ja budem mat inno3d a budem este spokojnejsi dufam
a s cim akoze si spokojny? ze by s tym "peknym" pretaktovanim pamati?(podla PCI-e verzie to ide len na 410Mhz)
to all:
vie niekto vysvetlit preco ten Jetway bios tolko dovoluje pretaktovat jadro? skusal niekto ten bios na inej karte? hmm ze by pustal viac napatia pre jadro?http://www.svethardware.cz/art_doc-ED27 ... EA31C.html
tu som nasiel celkom pekny test Inno3D 7600GS AGP 400/800@470/940 vs ATI x1600PRO AGP-> http://www.ngohq.com/home.php?page=arti ... arc_id=116
================================================================
robil uz niekto Vmod na inno3d 7600GS AGP ??
http://www.vr-zone.com/?i=3625 Vmod
http://sg.vr-zone.com/index.php?i=3694&s=9 test
pepe ... 650/960 staci?
650MHz jadro a pamìti 480MHz (960MHz)
-----------------------------------------------------
http://mujweb.cz/Pocitace/oc-lab/
650MHz jadro a pamìti 480MHz (960MHz)
-----------------------------------------------------
http://mujweb.cz/Pocitace/oc-lab/