Logitech sa už právoplatne stal novým Razerom. Ešte bohviie, či ešte Razer nezlepšil celkovo kvalitu, jeden ide dole, tak druhý reku musí ísť hore.
Skúsenosti s RMA cez výrobcov
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- diemkej
- Používateľ
- Príspevky: 2095
- Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 14:25
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Ani nehovor... Už nemám ani energiu to riešiť. Keby sa dal niekde zohnať a objednať ten mechanizmus koliečka, tak by som si to spravil aj sám.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4276
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Chalani.. ako vyriešim reklamáciu priamo cez ASUS? Podotýkam, že nemám ani doklad. Grafika tam v záruke je, čo som si overil cez ich SN ešte zhruba pol roka, ale odpísalo mi CZ oddelenie, že reklamácia jedine cez predajcu. Mám veľmi pozitívnu skúsenosť s MSI, kde nevyžadovali ani doklad, nič, posielal som do Poľska a prišla mi opravená karta. ASUS to berie opačne? Rozmýšľal som napísať na EN support, ale stále keď idem cez tie formuláre ma hodí na CZ. Neochota výrobcu ma fakt fascinuje, čo pokiaľ obchod dá len zákonnú lehotu 2 roky a tretí rok záruky je tým pádom stratený?
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Robil som pre MSI a tí to tiež neriešia... záruka na komponenty 3 roky je len CEZ predajcu... áno dá sa to obísť.. iba ak máš priamy kontakt na servis v Poľsku... (v podstate záruka je cez predajcu vždy, aby som nezavádzal, ale tretí rok ti uznať nemusia napriamo).. ono je to zložitejšie a nechce sa mi to vysvetľovať..
Neriešil som ti ten servis v MSI ešte ja? Všetko je od osôb...
ASUS má predsa v Ostrave SIL a určite existuje formulár...
NB fungujú samozrejme inak.
Neriešil som ti ten servis v MSI ešte ja? Všetko je od osôb...
ASUS má predsa v Ostrave SIL a určite existuje formulár...
NB fungujú samozrejme inak.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4276
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Riešil som to minulý rok a kontaktoval som priamo MSI cez formulár na ich webe v EN a posunuli ma okamžite na servis a tam mi hneď vytvoril dotyčný človek "case" a akceptovali RMA bez pripomienok.
Viem, že môže vznikať problém čo sa týka financií, ale vždy sa to dá riešiť výmenou za iný typ karty nie? Čítal som skúsenosti ľudí na internete a viacerí nemali problém riešiť priamo cez ASUS, týka sa to ale hlavnej pobočky.
Viem, že môže vznikať problém čo sa týka financií, ale vždy sa to dá riešiť výmenou za iný typ karty nie? Čítal som skúsenosti ľudí na internete a viacerí nemali problém riešiť priamo cez ASUS, týka sa to ale hlavnej pobočky.
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Ja som vyuzil reklamaciu cez logitech kedze ma amazon odkazal k nim a oni zase na nich.
Po nejakych emailoch, zaslani faktury a po par krokoch na "opravu", ktore nepomohli poslali novu G903 uz aj s HERO senzorom. Asi 2 tyzdne pred koncom zaruky. Stara totiz zacala robit dvojkliky. Teda niekedy nerobila a niekedy sa nedala pouzivat. Dufam ze nova vydrzi aspon tolko co stara. Uz som chcel kupit novu mys.
Po nejakych emailoch, zaslani faktury a po par krokoch na "opravu", ktore nepomohli poslali novu G903 uz aj s HERO senzorom. Asi 2 tyzdne pred koncom zaruky. Stara totiz zacala robit dvojkliky. Teda niekedy nerobila a niekedy sa nedala pouzivat. Dufam ze nova vydrzi aspon tolko co stara. Uz som chcel kupit novu mys.
.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
O hodku a pol je tu vyjazdovy technik DELL, 3 roky plna zaruka, vcera kratka diagnostika cez telefon, dnes technik uz pride s novou maticnou doskou.
A to mam notas z bazosu a regnuty vo svedsku ale ich to vobec netrapi.
Akoze next business day zaruka to je jedno nebicko!
A to mam notas z bazosu a regnuty vo svedsku ale ich to vobec netrapi.
Akoze next business day zaruka to je jedno nebicko!
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7932
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
aj ku mne by mal dnes dojst typek z dellu uvidime co vyriesi
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Nieje nic lepsie ako vymienat maticnu niekde doma v obyvacke na stole.
.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
s dellom a ich NBD servisom som maximalne spokojny. Jeden krat mi dokoca menili na servri dosku o jednej rano tam ale bola ina zaruka.
NBD ale bezne vyuzivam pri firemnych PC a notebookoch, technik pride, vymeni a odide
NBD ale bezne vyuzivam pri firemnych PC a notebookoch, technik pride, vymeni a odide
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
ja som tam tiez raz volal, tiez prisla kratka telefonicka diagnostika. Povedala ze mam notebook otvorit a vybrat baterku z konektoru, tak sa pytam, ze ked nieco pokazim, ci je to na nich, ze hej ... tak som sa spytal ze ked teraz nechtiac prebehnem sroubovakom po doske ci je to na nich, chvilku ticho, ze mam pockat ..... po chvilke ticha , ze ano ... tak som odpojil pripojil baterku a ide to doteraz
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5857
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7932
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
mne nakoniec volal, ze az utorok
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- MaxMan
- Redaktor
- Príspevky: 1673
- Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
- Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
U nás vo firme od roku 2011 16 servisných zásahov NBD od Dell. Všetky vybavené opravou na mieste. Predtým sme mali HP a ich NBD servis bola paródia na servis...
Ani srnky netušia čo som mal/mám...
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
No ja som mal extra-kazivý HP ZR2740W (bože, to bol úžasný moňas) a pán z Datalanu (aut. servis pre HP) mi len nosieval nové panely (ako celý moňas ale bez stojana), ja som mu zniesol starý a on vybral z kufra nový, prehodili sme a šli si každý svojou cestou.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305