Golf VII GTD A/T
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Golf VII GTD A/T
pozri si profituning kde im chodili tieto vozy a nenamerali im ani 140kw, celkom nerozuiem co ma stocenie km spolocne s vykonom
https://www.facebook.com/Profituning/po ... &__tn__=-R
octavia 2.0 TDI 6AT AWD (183 HP) 1463 kg-> moj passat ma podla TP 1779kg, takze kde tych 30kg si nasiel ze ma passat viac?
stary ford dobry ford co sa o novych neda povedat, ale to je zase vo vsetkom nie len auta
EDIT: tak som si pozrel vahy
https://www.autoevolution.com/cars/volk ... 6at-190-hp
https://www.autoevolution.com/cars/skod ... awd-183-hp
UNLADEN WEIGHT 3225 lbs OR 1463 kg -> octavia
UNLADEN WEIGHT 368 lbs OR 1670 kg -> passat, u mna este 100 viac, zrejme vybava
https://www.facebook.com/Profituning/po ... &__tn__=-R
octavia 2.0 TDI 6AT AWD (183 HP) 1463 kg-> moj passat ma podla TP 1779kg, takze kde tych 30kg si nasiel ze ma passat viac?
stary ford dobry ford co sa o novych neda povedat, ale to je zase vo vsetkom nie len auta
EDIT: tak som si pozrel vahy
https://www.autoevolution.com/cars/volk ... 6at-190-hp
https://www.autoevolution.com/cars/skod ... awd-183-hp
UNLADEN WEIGHT 3225 lbs OR 1463 kg -> octavia
UNLADEN WEIGHT 368 lbs OR 1670 kg -> passat, u mna este 100 viac, zrejme vybava
Naposledy upravil/-a d3Xter v Št 13. Feb, 2020, 20:14, upravené celkom 1 krát.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3084
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: Golf VII GTD A/T
40 rocny kolega s 2 detmi, 11 a 6 si kupil 110kw golf highline panorama, no vsak 6kvalt manual, takze nieje to urcite pre zasranov. 0red rokom som skoro kupil taky isty avsak s dsg a ked som do toho sadol, tak to bolo pre mna pecka. Ja som dost vysoky 185 a 90kil a velmi pohodlne sa mi zdalo. Avsak doma mam 140 konovy pezot kupe 2liter benzin ako sukromny na ktorom som sa vysantil az az a passat 6 2007 103kw manual, kde najazdim 100km denne po meste a NIKDY som nemal problem s filtrami, turbom a pod. A to ma najazd podla tach 330000km(podla mna tak 500000). Pre anzelku, 2 deti(planovane) a mna je golf na najblizsich 10 rokov, kym su male, idealny. Parkovanie, spotreba, manevrovatelnost pre zenu a GTD pre mna...ale ak by sa mi podarilo najst za dobru cenu to, co ma dexter, tak kaslem aj na gtd.
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Golf VII GTD A/T
rovno ti poviem, ze ten passat je proste velky a siroky, na len take manevrovanie v uzkych priestoroch to nie je nebudem tu passat vychvalovat ze je genialny a vsetko je super nic sa nekazi, ked pravda je ina, ma svoje chyby ktore mi vadia, ale auto som si kupil lebo som ho chcel a paci sa mi
v porovnani s tym ze som mal pred tym b7 combi tak sa mi nova b8 zda o vela vacsia pritom tam je narast asi len centimeter, ale posobi mohutne...@mumaq pis spravu ked tak
v porovnani s tym ze som mal pred tym b7 combi tak sa mi nova b8 zda o vela vacsia pritom tam je narast asi len centimeter, ale posobi mohutne...@mumaq pis spravu ked tak
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3084
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: Golf VII GTD A/T
ja som sofer dobry, ide mi o manzelku, preto aj prvy rok zaplatim havarijnu kym sa nauci jazdit... nemam problem zaparkovat ani v uzkych vodorovnych, ci priecnych miestach a ked bude aj cuvacia kamera, tak je to len plus. kolko si dal za svoj, aky rocnik mas a kedy si kupoval?
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Golf VII GTD A/T
mam maj 2015, kupoval som v juli minuly rok, takze cca pol roka som majitelom ja, bral som ho ked malo 130k km a cena bola 20k
slovenske auto, vybava slusna, okrem DCC, webasta, dynaudio, panoramy, tazneho, vyhrev vzadu asi vsetko (z toho by som ja vyuzil asi len tazne, zvysok netreba)...FULL LED s DLA je masaker v noci mam aj AID-active info display, ale to je len taka dizajnovka
slovenske auto, vybava slusna, okrem DCC, webasta, dynaudio, panoramy, tazneho, vyhrev vzadu asi vsetko (z toho by som ja vyuzil asi len tazne, zvysok netreba)...FULL LED s DLA je masaker v noci mam aj AID-active info display, ale to je len taka dizajnovka
- lepermessiah
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2796
- Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 02:41
- Bydlisko: ZV
Re: Golf VII GTD A/T
@d3Xter no popradski profici a bezpecny uprava mi nejdu dokopy .. pred upravou "jasne, vieme to naladit tak ze lambdu netreba", po 8000km a diere vo valci "a co ste cakali pri takom vykone, ze ako dlho vam to vydrzi"
ten vykon a stocene km mozu mat asi len taky suvis, ze vydojena 2.0TDI, rozumej bezne dovezene 450 000+ mali na tacho 178 000, ved ake ine cislo, snad uz len 182 000 a potom jasne ze ten motor moze mat uz nejake vole a nemusi dosahovat maximum, hlavne ked v serii mal naozaj len deklarovany vykon. Taky 2.0TSI EA888.3 v najvyssej vykonovej verzii dava kludne 20 koni nad pisanu hodnotu, cize aj po 200 000 mu namerias dobre hodnoty, ak tam slo dobre palivo
@marfan ono manualy neznesu uz tolko, lebo ta spojka potrebuje uz poriadny pritlak na vyssi krutiaci moment a to by uz mohlo byt tak tuhe, ze to nebude komfortne, tiez pri vyssich otackach sa tie lepsie organiky niekedy aj lepsia (znamy s tym ma dost velky problem na 2.0TFSI a nakoniec musel menit celu sadu spojkovu a znizovat max. krutiaci moment), tiez aj synchrony mozu dostat po drzke ked zle preradis, cize tych vyhod pri modernych DSG je viac, hlavne ked im vies ten pritlak regulovat podla potreby a teda netlacis vzdy maximalne bary aby to udrzalo krutiaci moment
ten vykon a stocene km mozu mat asi len taky suvis, ze vydojena 2.0TDI, rozumej bezne dovezene 450 000+ mali na tacho 178 000, ved ake ine cislo, snad uz len 182 000 a potom jasne ze ten motor moze mat uz nejake vole a nemusi dosahovat maximum, hlavne ked v serii mal naozaj len deklarovany vykon. Taky 2.0TSI EA888.3 v najvyssej vykonovej verzii dava kludne 20 koni nad pisanu hodnotu, cize aj po 200 000 mu namerias dobre hodnoty, ak tam slo dobre palivo
@marfan ono manualy neznesu uz tolko, lebo ta spojka potrebuje uz poriadny pritlak na vyssi krutiaci moment a to by uz mohlo byt tak tuhe, ze to nebude komfortne, tiez pri vyssich otackach sa tie lepsie organiky niekedy aj lepsia (znamy s tym ma dost velky problem na 2.0TFSI a nakoniec musel menit celu sadu spojkovu a znizovat max. krutiaci moment), tiez aj synchrony mozu dostat po drzke ked zle preradis, cize tych vyhod pri modernych DSG je viac, hlavne ked im vies ten pritlak regulovat podla potreby a teda netlacis vzdy maximalne bary aby to udrzalo krutiaci moment
Spoiler: ukázať
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Golf VII GTD A/T
nejaká reálne skúsenosť? lebo ja som ešte na nich nič zle nepočul, asi zle počúvam kamoš si tam dal robiť passat b7 a jazdi už tri roky to auto a nič mu nie je, pred tým octaviu a tiež OK...skôr mi tam išlo o to že tie auta nemali toľko koľko mali mat a potvrdilo sa to u viacerých aut a značiek, o chip mne nejde, ja to v aute nechcem to nech si každý zváži sám a už len to že chcú niečo vybrať z auta smrdí pruserom a keď majiteľ na to pristúpil je hlupák, sorry
s tými kilometrami a výkonom som to nedomyslel to uznavam prišiel som nato po odoslaní že som napísal hlúposť...na AID sa kilometre nedajú, zatiaľ, stocit, lebo sa nedajú nastaviť na budíkoch, dokonca nevedia nahodit kilometre na AID z pôvodných budíkov ked robia prerábku
s tými kilometrami a výkonom som to nedomyslel to uznavam prišiel som nato po odoslaní že som napísal hlúposť...na AID sa kilometre nedajú, zatiaľ, stocit, lebo sa nedajú nastaviť na budíkoch, dokonca nevedia nahodit kilometre na AID z pôvodných budíkov ked robia prerábku
-
- Používateľ
- Príspevky: 1931
- Dátum registrácie: So 05. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Veselé pri Pieš
Re: Golf VII GTD A/T
Na profituning mám názor taký, že určite vedia urobiť chip ale vedia to aj iný a nechvália sa tým toľko.
Preferencie od známych sú 50 na 50. Jedni boli spokojný, jedni nie.
Ja som si našiel niekoho v TN.
Tie km v budíkoch síce nevedia ešte znížiť ale rusi na niečo prídu
Preferencie od známych sú 50 na 50. Jedni boli spokojný, jedni nie.
Ja som si našiel niekoho v TN.
Tie km v budíkoch síce nevedia ešte znížiť ale rusi na niečo prídu
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3084
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: Golf VII GTD A/T
Golf/passat - tam musim este na zretel brat aj to, ze to vo vela pripadoch bude jazdit aj manzelka, co vela odsoferovane nema. Tam asi bude aj velky rozdiel v poistke, nie? Ide to od kw, alebo od ceny, velkosti? Ja som za svoj 20 rocny pezot platil okolo 120eur rocne aj s nejakymi priplatkami. Ma niekto info kolko stoji pzp a havarijna na jedno, ci druhe?
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
Re: Golf VII GTD A/T
Havarijná sa ráta z obstarávacej ceny, na obe autá bude výrazne drahšia ako 120€ ročne, na Passat logicky vyššia ako na Golf. Rátaj 500€+ len havarijná, Golf sa v lacnejšej poisťovni možno zmestí pod 500€. Na postarší Peugeot 508 v dobrej výbave mi vyrátali 500-1000€, podľa poisťovne, a to mám bezškodový priebeh max dĺžky aká sa berie do úvahy. Napr. za Peugeot 301 som platil pod 200€.
PZP závisí od KW, okresu, veku, rodinného stavu, bezškodového obdobia... a samozrejme poisťovne.
PZP závisí od KW, okresu, veku, rodinného stavu, bezškodového obdobia... a samozrejme poisťovne.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3084
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: Golf VII GTD A/T
A take realne naklady na suciastky a nahradne diely? Asi lacnejsie na golf, nie?
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Golf VII GTD A/T
Náklady na súčiastky? Kupuješ autá v podstate s rovnakou technikou, len zabalené do iného obalu.
Re: Golf VII GTD A/T
Na novy passat za lahko cez 40 tisic bolo pzp pod 99€ (nakoniec sa vzal alianz max tj nejak 970 eur/rok havarjna, gap, pzp). Zalezi podla toho ako pise wingo.Mumaq napísal: ↑Pi 14. Feb, 2020, 18:38 Golf/passat - tam musim este na zretel brat aj to, ze to vo vela pripadoch bude jazdit aj manzelka, co vela odsoferovane nema. Tam asi bude aj velky rozdiel v poistke, nie? Ide to od kw, alebo od ceny, velkosti? Ja som za svoj 20 rocny pezot platil okolo 120eur rocne aj s nejakymi priplatkami. Ma niekto info kolko stoji pzp a havarijna na jedno, ci druhe?
Realny naklad tj. vymena oleja a filtra v autorizaku 200€ s dph. Cize uplne v pohode.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3084
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: Golf VII GTD A/T
Skor ma zaujima servis ked sa nieco buchne, ale je to v podstate jedno asi, kedze obe auta su vw.
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
- d3Xter
- Používateľ
- Príspevky: 1664
- Dátum registrácie: Po 07. Apr, 2008, 14:00
- Bydlisko: Spišská Nová Ves/Košice
Re: Golf VII GTD A/T
pzp mám 160e a toľko isto som platil na passate b7 takze tam výkon auta ani výbava nehrá rolu mám pocit...
havarijná cca 850e auto mi ohodnotili tuším na 40-45 tisíc už si presne nepamatam, kúpna cena bola vyše 55tisic
servis budeš mat ten istý keďže motorizácia bude rovnaká diely v aute su tiež totožné, jedine sa mi zdá že autorizak má danú cenu za hodinu prace pri passat cca 45e bez dph a golf to môže byt menej keďže to majú na kategórie ale ja toto neriešim, kúpim olej a filtre a vymení mi to mechanik v rodine, AS iba v prípade núdze
havarijná cca 850e auto mi ohodnotili tuším na 40-45 tisíc už si presne nepamatam, kúpna cena bola vyše 55tisic
servis budeš mat ten istý keďže motorizácia bude rovnaká diely v aute su tiež totožné, jedine sa mi zdá že autorizak má danú cenu za hodinu prace pri passat cca 45e bez dph a golf to môže byt menej keďže to majú na kategórie ale ja toto neriešim, kúpim olej a filtre a vymení mi to mechanik v rodine, AS iba v prípade núdze