Reklamácia geekbuying

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Edzrijen
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Pi 17. Júl, 2020, 00:44

Reklamácia geekbuying

Príspevok od používateľa Edzrijen »

Ahojte, potreboval by som od Vás radu ak má niekto skúsenost s riešením reklamácie cez čínsky eshop geekbuying. Ide o to, že chcem predať vec ktorá má medzinárodnú ročnú záruku ktorá ešte neubehla a chcem sa opýtať ako by som vedel informovať kupcu o reklamácii v prípade ak by sa náhodu niečo s danou vecou ktorú predávam stalo? Keďže danú vec som kupoval cez svoj účet ktorý mám na geekbuyingu tak sa reklamácia rieši len cez môj účet alebo je aj iná možnosť? Ďakujem za pomoc a rady. :)
Používateľov profilový obrázok
Kimif123
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1626
Dátum registrácie: Pi 13. Máj, 2016, 15:35
Bydlisko: Nitra

Re: Reklamácia geekbuying

Príspevok od používateľa Kimif123 »

Reklamácia pôjde len cez teba, potrvá to nejaký čas, radšej to predaj ako bez záruky, lebo potom budeš mať starosti navyše, posielať to do číny, opisovať problém, posielať foto/video, nestojí ti to zato. Plus ten komu si to predal bude určite nespokojný, prečo to trvá tak dlho.. O čo sa presne jedná?
CPU: i5 12600kf Cooler: NOCTUA NH-U12A Chromax Black MB: ASUS ROG STRIX B660-A GAMING D4 RAM: G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600 MHz CL16 Trident Z RGB GPU: ASUS GeForce RTX 4060 Ti DUAL O8G SSD: Samsung 980 PRO 1TB + Kingston KC3000 NVMe 2TB + Crucial MX500 2TB SSD PSU: Corsair RM750x white CASE: Fractal Design Define 7 Compact White TG Mouse: Logitech G403 Prodigy HS: Microlab FC50 Monitor: Dell S2721DGFA OS: Win 10 64bit
Edzrijen
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Pi 17. Júl, 2020, 00:44

Re: Reklamácia geekbuying

Príspevok od používateľa Edzrijen »

Ide o elektrickú kolobežku, bral som ju z EU skladu, konkrétne z Poľska a keď som sa informoval tak v prípade poruchy sa tam aj posiela. Čiže nebolo by to až tak zdĺhavé, akurát toto som nevedel ako informovať niekoho kto ma záujem o kúpu ako to je s reklamáciou keďže ešte platí medzinárodná ročná záruka.
Používateľov profilový obrázok
Kimif123
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1626
Dátum registrácie: Pi 13. Máj, 2016, 15:35
Bydlisko: Nitra

Re: Reklamácia geekbuying

Príspevok od používateľa Kimif123 »

Jedná sa tam o celkový proces reklamácie, dopisovanie si so supportom, ktorý ti napíše milión otázok, vyžiada si od teba fotky prípadne video, proste je to zdĺhavejšie. Ja som tak reklamoval ocov telefón, po troch týždňoch skapal. Kým som dostal peniaze naspäť, trvalo to mesiac a pol cca. Keď poľský sklad, tak o niečo to bude kratšie určite.
CPU: i5 12600kf Cooler: NOCTUA NH-U12A Chromax Black MB: ASUS ROG STRIX B660-A GAMING D4 RAM: G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600 MHz CL16 Trident Z RGB GPU: ASUS GeForce RTX 4060 Ti DUAL O8G SSD: Samsung 980 PRO 1TB + Kingston KC3000 NVMe 2TB + Crucial MX500 2TB SSD PSU: Corsair RM750x white CASE: Fractal Design Define 7 Compact White TG Mouse: Logitech G403 Prodigy HS: Microlab FC50 Monitor: Dell S2721DGFA OS: Win 10 64bit

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"