Reklamácia geekbuying

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Edzrijen
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Pi 17. Júl, 2020, 00:44

Reklamácia geekbuying

Príspevok od používateľa Edzrijen »

Ahojte, potreboval by som od Vás radu ak má niekto skúsenost s riešením reklamácie cez čínsky eshop geekbuying. Ide o to, že chcem predať vec ktorá má medzinárodnú ročnú záruku ktorá ešte neubehla a chcem sa opýtať ako by som vedel informovať kupcu o reklamácii v prípade ak by sa náhodu niečo s danou vecou ktorú predávam stalo? Keďže danú vec som kupoval cez svoj účet ktorý mám na geekbuyingu tak sa reklamácia rieši len cez môj účet alebo je aj iná možnosť? Ďakujem za pomoc a rady. :)
Používateľov profilový obrázok
Kimif123
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1711
Dátum registrácie: Pi 13. Máj, 2016, 15:35
Bydlisko: Nitra

Re: Reklamácia geekbuying

Príspevok od používateľa Kimif123 »

Reklamácia pôjde len cez teba, potrvá to nejaký čas, radšej to predaj ako bez záruky, lebo potom budeš mať starosti navyše, posielať to do číny, opisovať problém, posielať foto/video, nestojí ti to zato. Plus ten komu si to predal bude určite nespokojný, prečo to trvá tak dlho.. O čo sa presne jedná?
CPU: i5 14600K Cooler: Arctic Freezer 36 A-RGB White MB: Asus TUF GAMING B760- PLUS WIFI II RAM: G.SKILL 32GB KIT DDR5 6000MTs CL30 Ripjaws M5 RGB White GPU: SAPPHIRE PURE AMD Radeon RX 9060 XT GAMING OC 16G SSD: Samsung 990 PRO 1TB + Kingston KC3000 NVMe 2TB + Samsung EVO 870 2TB SSD PSU: Raijintek CRATOS 850 WHITE CASE: Lian Li DAN Cases A3-mATX White Mouse: Logitech PRO X Superlight HS: SteelSeries Arctis 7+ White Monitor: ASUS ROG Strix XG27ACS-W OS: Win 10 64bit
Edzrijen
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 2
Dátum registrácie: Pi 17. Júl, 2020, 00:44

Re: Reklamácia geekbuying

Príspevok od používateľa Edzrijen »

Ide o elektrickú kolobežku, bral som ju z EU skladu, konkrétne z Poľska a keď som sa informoval tak v prípade poruchy sa tam aj posiela. Čiže nebolo by to až tak zdĺhavé, akurát toto som nevedel ako informovať niekoho kto ma záujem o kúpu ako to je s reklamáciou keďže ešte platí medzinárodná ročná záruka.
Používateľov profilový obrázok
Kimif123
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1711
Dátum registrácie: Pi 13. Máj, 2016, 15:35
Bydlisko: Nitra

Re: Reklamácia geekbuying

Príspevok od používateľa Kimif123 »

Jedná sa tam o celkový proces reklamácie, dopisovanie si so supportom, ktorý ti napíše milión otázok, vyžiada si od teba fotky prípadne video, proste je to zdĺhavejšie. Ja som tak reklamoval ocov telefón, po troch týždňoch skapal. Kým som dostal peniaze naspäť, trvalo to mesiac a pol cca. Keď poľský sklad, tak o niečo to bude kratšie určite.
CPU: i5 14600K Cooler: Arctic Freezer 36 A-RGB White MB: Asus TUF GAMING B760- PLUS WIFI II RAM: G.SKILL 32GB KIT DDR5 6000MTs CL30 Ripjaws M5 RGB White GPU: SAPPHIRE PURE AMD Radeon RX 9060 XT GAMING OC 16G SSD: Samsung 990 PRO 1TB + Kingston KC3000 NVMe 2TB + Samsung EVO 870 2TB SSD PSU: Raijintek CRATOS 850 WHITE CASE: Lian Li DAN Cases A3-mATX White Mouse: Logitech PRO X Superlight HS: SteelSeries Arctis 7+ White Monitor: ASUS ROG Strix XG27ACS-W OS: Win 10 64bit

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"