Určite nie. 4x MSAA stál v minulosti podľa hry aj 50-60% výkonu. O 8x MSAA ani nehovorím (70-80%). Môžeš si to vyskúšať napr. v RDR2... Vo Watch Dogs Legion stojí v GPU Limite taký Raytracing okolo ~18%-20% podľa Digital Foundry.
Ďalší problém, so 4x MSAA nikdy nebudeš mať takú stabilitu obrazu ako s TAA. Najmä ak hry majú veľa alfa texúry = vegetácie. Takže dnes neexistuje lepšie "vyhladenie" ako dobre implementované TAA + sharpening.
VSR/DSR s SMAA bude stáť oveľa viac výkonu (1/2, až 1/4 FPS) ako TAA (+ zaostrenie) a výsledný obraz bude na monitore +- identický. Na obrázkoch to bude iné, lebo budeš porovnávať natívne rozlíšenie (TAA) s vyšším rozlíšením (DSR). Ale ak ich oba zmenšíš na natívne rozlíšenie, buď musíš pri DSR použiť určitú "hladkosť" alebo budeš mať stále aliasing.