nVidia GeForce 8800GTX/GTS

Všetko o grafických kartách, ich problémy, ovládače ...
Používateľov profilový obrázok
Toman
VIP
VIP
Príspevky: 7733
Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)

Príspevok od používateľa Toman »

- drajver tam mam 94.daco (cerstvo stiahnute z nvidia.com pre 8800seriu)
- skusal som to na tom starom Athlone 3200+ (tam co bol slabsi vykon aj na 7950GX2)
- 3DMark06 som nestihol urobit, prave si ponu prisiel zakaznik (som ju mal len 2 hodiny)
- ale ak by som mal supjektivne porovnat tie 2 karty tak na tom slabom CPU v NFS Carbon slapale lepsie ta GX2.... (ale naozaj len subjektivne porovnanie)

T. 8)
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

najnovsie pre G80 su 97.44
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
Toman
VIP
VIP
Príspevky: 7733
Dátum registrácie: St 06. Júl, 2005, 20:00
Bydlisko: Engerau/Dreamland (Bratislava/Senec) (22)

Príspevok od používateľa Toman »

- jo pardon, mal som 97.44 (to 44 ma poplietlo)
- predpokladam ze na silnejsom svabe by to slo podstatne lepsie.
- celkom ma potesil ten chladic, tvaril sa velmi solidne a hlavne bol tichy!!!!

T. :wink:
AMD 7600X, B650M, 32Gb 6400, RTX 3070TI, Fractal Torrent
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

Prve pohlady na architekturu G80

(autor: Matej Kolejak alias: crux2005 - pretaktovanie.sk hp)
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

Kód: Vybrať všetko

Village Mark D3D:

				
HQ	       bez MSAA	    2x MSAA	4x MSAA       8x MSAA
640x480        1.275	     1038       1246         854
1024x768        957          703	     884         455
1600x1200       546	       377	     494         220
4xMSAA for free:
Nove ROPs:

V GeForce 8800GTX je sest ROP blokov, pat v GeForce 8800GTS. (odpovedajuce poctu jednotlivych 64 Bit pamatovych pripojeni) Na jeden blok pripadaju len styri Alphablending jednotky, ale az 32 Z-test units. Pokial je v hre aj farba daju sa vyuzit este 16 Z-test units.(tato "optimalizacia" so zdvojnasobenim Z/Stencil testrate pre bezfarebny Stencil a Z-rendering existuje uz od NV30)

G80 ROP su podla toho optimalizovane pre 4x Multisampling.Na prvy pohlad nerozumne vysoky pocet 192 Z-testov za takt – pokial nie je v hre ziadna farba – prinesie svoje vyuzite pri prednostnom Z-pass. Doteraz trval prednostny Z-pass v porovnani s renderingom este tak dlho, ze v konecnom farebnom renderingu usetrena fillrate ho nemohla kompenzovat – predovsetkym preto, ze Vertexshader musel byt pouzity dvakrat.
viac ...
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
dexterav
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 22037
Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
Bydlisko: Sered´

Príspevok od používateľa dexterav »

pokial mate problem s rozmazanym obrazom na 8800GTS pri napojeni cez DVI priamo...
tu je riesenie...

nvidia control panel, display, manage custom timings, create, advanced, Timing standard, CVT reduced blank, test, exit.

nvidia control panel, display, spravovat vlastne casovanie, vytvorit,
pokrocile, CVT znizene vymazavanie, test, exit...

tyka sa 97.72

niektore starsie idu normalne...
povodne som xcel reklamovat kartu, potom lcd... :wink:
Spoiler: ukázať
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X32GB6,8GHz CL32 Vengeancel, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s+A50s+T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X

motto1:Mýliť sa je ľudské, ale zbabrať niečo dokonale na to treba počítač
motto2: Silný zdroj a veľký chladič to istí
motto3: Ten most prekročíme až k nemu prídeme, Jack O'Neill
motto4:Nikdy nič nieje ľahké, Zeddicus Zu'l Zorander
Používateľov profilový obrázok
ANDYMAN
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 809
Dátum registrácie: St 09. Mar, 2005, 20:00
Bydlisko: Senec (33)

Príspevok od používateľa ANDYMAN »

Co myslite? Zvladne EN Eliberty 500W zostavu: 8800GTX, FX-57,2disky,jednu dvd mechaniku, ?
Používateľov profilový obrázok
barco
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 713
Dátum registrácie: Pi 19. Máj, 2006, 02:00
Bydlisko: Brezová pod Bradlom

Príspevok od používateľa barco »

Ano :wink:

Zober napr. ze tato zostava
Intel Core 2 X6800 - 2.83GHz, 2x 1GB RAM DDR2-800, 1x 8800GTX, 4x SATA HDD, 1x ATA HDD, 1x DVD-ROM, 1x PCI karta.
si zoberie v zatazi 393W...
m4x

Príspevok od používateľa m4x »

kolko zere vlastne taka karticka v kompletnej beznejsej zostave bez zatazi ? (pytam sa na zaklade zaujmu predstavy spotreby pri beznom pouzivani pri prezerani filmov, stahovani a pod., predsa len v noci tahat 12 hodin s urcitou spotrebou a to pravidelne nemusi byt sranda, tak ma to zaujalo)
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

~ 215W
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

push

http://www.beyond3d.com/forum/showpost. ... ostcount=5
Rys napísal:Rather than wonder about a discrete CB cache, I changed it to read that there definitely is one since we've since confirmed that's the case.
Confirmation that scheduler clock runs at half the shader clock (675MHz for 8800 GTX f.e.).
Confirmation that the missing MUL is serial to interp/SF and not available for general shading just now.
Confirmation that SPs are arranged '8x2' in a G80 shader cluster.
Confirmation that each cluster has its own dedicated register space rather than wondering.
Those are the big changes in presented info, the rest was mostly just correcting layout issues, grammar and spelling, etc.
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
HEAD
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 643
Dátum registrácie: Po 29. Jan, 2007, 08:00

Príspevok od používateľa HEAD »

Muzes mi prelozit co se tam pise?Co sem prelouskal tak neco o 2MUL jednotce.. :red:
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

http://www.pcper.com/article.php?aid=357

kazdy mesiac novy ovladac od nVidie - podobne ako ATi
Prvy zo serie ma prist uz vo february a ma nahradit FW 100.59 s Beta statusom - nahrada ma mat uz WHQL certifikat
NVIDIA told me that they planning to start releasing a new version of their Forceware driver for Vista at least once every month. I say at least because Diercks said that if they find several game fixes or bugs that are substantial they may have intermittent releases as well to help appease the gaming masses. This move is very similar to the driver development cycle that ATI’s Catalyst drivers have been in for a couple of years now, with updates about once a month. Having this type of regular schedule should help NVIDIA users feel more at ease about their purchases knowing that a fixed time length is ahead of them to await another software release that could address whatever issue that ails them.
s pozdravom, crux.
Používateľov profilový obrázok
crux2005
VIP
VIP
Príspevky: 10030
Dátum registrácie: So 18. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Nové Zámky

Príspevok od používateľa crux2005 »

HEAD napísal:Muzes mi prelozit co se tam pise?Co sem prelouskal tak neco o 2MUL jednotce.. :red:
potvrdene, ze schelduler bezi na polovicnej frekvencii shader coru - (675MHz u GeForce 8800GTX)
potvrdene, ze sa chybajuca MUL nemoze zatial vyuzit na shading
potvrdene, ze "SP" su zoskupene po 2x8 v G80 shader clustery
potvrdene, ze kazdy cluster ma vlastny register ktory je vacsi ako sa predpoklada
s pozdravom, crux.

Návrat na "Grafické karty"