nVidia GeForce 8800GTX/GTS
NVIDIA G80: General Performance Analysis
General Shading Performance
General Shading Performance
There's little to say about general shading performance for G80, other than it's very good. With simple shaders you can push instructions through the hardware at close to peak rates (more on that shortly), the driver doing a good job with instruction reordering, assembly and compilation of your presented shaders in order to reach that goal.
In the original performance piece we mentioned that the dual-issue MUL instruction issue capability that NVIDIA presented as being part of the shader processor makeup of G80 wasn't present. Rather we concluded that the 2nd 'missing' MUL was actually part of the special function and interpolation ALU, serial to SF/interpolation and thus the general shading ALUs in each cluster.
s pozdravom, crux.
aby sa uz definitivne ujasnilo, aku spotrebu ma 8800GTX: http://www.xbitlabs.com/articles/video/ ... dup_6.html
s pozdravom, crux.
- gangstaunitg
- Nový používateľ
- Príspevky: 191
- Dátum registrácie: Po 28. Aug, 2006, 02:00
- Bydlisko: Gelnica
- Mtex
- VIP
- Príspevky: 1027
- Dátum registrácie: St 14. Apr, 2004, 14:00
- Bydlisko: Trojanovice-CZ/Senica-SVK
a neches radsej priplatit na 640MB verziu? S 320MB sa musia robit urcite kompromisy, nakolko pri maximalnych detailoch hlavne textur nedostacuje pamat. Samozrejme nie v kazdej hre, ale najde sa ich dnes zopar (FEAR Combat-niektore mapy, TES4-max detail+HDR, COD2, CoH). Viem o com pisemgangstaunitg napísal:Poprosil by som poradit ohladom OC 8800 GTS 320MB, akeho vyrobcu
mam uprednostnit pri kupe tejto Grafiky? THX
-inak potom by som bral BFG 8800GTS 640MB ...ale OC bude zavisiet kus od kusu...
- fobos
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3762
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Mtex napísal:ani by som nepovedal, ze to o FSAA, podla toho co vidim urcite nieMeloon napísal:Ano s FSAA sa 320MB 8800GTS prepada....
Kód: Vybrať všetko
http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=8229&Itemid=44&limit=1&limitstart=6
Kód: Vybrať všetko
http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=8229&Itemid=44&limit=1&limitstart=4
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
- Mtex
- VIP
- Príspevky: 1027
- Dátum registrácie: St 14. Apr, 2004, 14:00
- Bydlisko: Trojanovice-CZ/Senica-SVK
2Meloon: si ma nepochopil, ja tu kartu mam tak viem co je pre nu zabijak vykonu ... navyse niektore tie testy na webe su nejake divne:p
s tou katou nie je problem hrat fear s maximalnymi detailami ani v 1600x1200 4xAA + 16AF len textury musia byt medium
proste ta karta na maximalne detaili textur malo pamate, ale to zas neznamena ze hra vyzera horsie....skoro to nie je ani poznat
pre priklad FEAR 1600x1200 Max detail, SS off, 16×AF+4×AA
High detail textures 28fps min / 53 avg
Medium ... 36 min / 74avg
no atd...
s tou katou nie je problem hrat fear s maximalnymi detailami ani v 1600x1200 4xAA + 16AF len textury musia byt medium
proste ta karta na maximalne detaili textur malo pamate, ale to zas neznamena ze hra vyzera horsie....skoro to nie je ani poznat
pre priklad FEAR 1600x1200 Max detail, SS off, 16×AF+4×AA
High detail textures 28fps min / 53 avg
Medium ... 36 min / 74avg
no atd...
Prave vcera ci predvcerom som pozeral hodne hodne dobre, ale ako sa uz na OCGURU debatovalo je to tvar bez ost. veci (mimika a pod...).
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Mtex napísal:ani by som nepovedal, ze to o FSAA, podla toho co vidim urcite nieMeloon napísal:Ano s FSAA sa 320MB 8800GTS prepada....
Tak oplati sa kupit ta 320MB verzia? Sam si hovoril, ze rozdiel medzi medium texturami a high nie je ziadny. A kolko je hier, kolko%, v ktorych tato karta staci na peknu gragiku? Celkom sa mi pozdava tato: http://www.inno3d.com/products/graphic_ ... ts_320.htm
Celkom pekna, ze?
Dali by sa na nej hrat hry na 1280x1024 Full detaily a napr. 8xAA a 8xAF? Zvladla by aj 1280x1024 full detaily 16xAA/AF?
Spoiler: ukázať