Skusenosti s PC predajnami v KE

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
Používateľov profilový obrázok
NuSuey
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 383
Dátum registrácie: So 28. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Kosice

Príspevok od používateľa NuSuey »

tusim som to uz v tom topicu spominal (ak nie tak sry) - po mesiaci od zakupenia (+/- 30 dni) mi zacal hucat ventilator (nejaky v notebooku) proste si po 30 minutach vypnuteho stavu (alebo sleep rezimu) zapol notebook a zacalo ti to hucat ..

riesil som to asi tak 10x vstupom do sleep rezimu .. a hned naspat .. potom troska stichol ( ale ak si pocuval lepsie zvuk notebooku tak si pocul ze este nieje vsetko ok .. ze predsalen tam to pocut - hoc uz iba slabsie - hoci to uz osoby okolo teba nepoculi)

kazdopadne ten hukot ventilatora bol - hnusny, otravny ..a proste takto sa notebook spravat nema.. hlavne ked som s nim prisiel do prace a ono ti to zacne hucat ..

kupoval som ho v Shark Computers v Kosiciach .. dam vediet ako bude dalej prebiehat reklamacia .. ale dufam ze :
a) ak mi to vyreklamuju tak to stihnu do 2-3och tyznov a nie ze na posledny den (30ty) to dostanem
b) ze po oprave sa mi to vrati uz v 100% dobrom stave .. ak zapnem book prvykrat po reklamacii a budem tam pocut stale nejaky pazvuk -> kaslem na to a budem ziadat peniaze spat (niesom blbec zeby som to dal znovu 30 dni reklamovat ze?)
c) ak by to do 30 dni nestihli ze nebudu robit problemy s tym, ze mi maju vratit teda peniaze za notebook ..

(v pripade C zrejme zopar tisic dolozim a kupim si nieco ineho kedze EX610 uz moc nedostanes ( v sharku to uz vobec nemas v ponuke :( )[/b]
Case: Silverstone RVZ01B, CPU: Intel Core i3-4130, GPU: EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB, RAM: Crucial Ballistix Tactical 4GB (1 x 4GB) DDR3-1600, MB: Asus H81I-PLUS Mini ITX, HDD: Crucial M500 240GB
Používateľov profilový obrázok
branni
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 15
Dátum registrácie: Pi 03. Mar, 2006, 02:00
Bydlisko: Kosice

Príspevok od používateľa branni »

moja prva 610tak hucala jak j****. kupena v nayku, prisla bez ochrannych folii- predali mi vystavny kus za normal cenu...som im ho vratil a od kamosa kupil dalsiu...zatial som celkom spokojny.
Používateľov profilový obrázok
NorbiWRC
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 100
Dátum registrácie: Ne 25. Feb, 2007, 08:00

Príspevok od používateľa NorbiWRC »

Co to je za system. Reklamujem monitor v datacome, a na 30. den mi vola autorizovany servis Columbex, ze monitor mam hotovy, a ze si mam prist ponho ku nim.

Ja som ho reklamoval v datacome, a tam si ponho pridem, mne je jedno kde sa co s nim robilo.
Používateľov profilový obrázok
NuSuey
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 383
Dátum registrácie: So 28. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Kosice

Príspevok od používateľa NuSuey »

tak veru.. kasli na nich..

nebudu to mat v ten den na predajni .. ziadaj peniaze..

tak to by ma fakt tiez nastvalo.. :x
Case: Silverstone RVZ01B, CPU: Intel Core i3-4130, GPU: EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB, RAM: Crucial Ballistix Tactical 4GB (1 x 4GB) DDR3-1600, MB: Asus H81I-PLUS Mini ITX, HDD: Crucial M500 240GB
Používateľov profilový obrázok
NorbiWRC
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 100
Dátum registrácie: Ne 25. Feb, 2007, 08:00

Príspevok od používateľa NorbiWRC »

Aj SOI som uz volal, potvrdili moju pravdu, aj s tym ze do 30 dni musia ma nejakym preukazatelnym sposobom informovat o reklamacii, cize pisomne.
Používateľov profilový obrázok
GABO
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 9265
Dátum registrácie: Ut 15. Júl, 2003, 08:00
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa GABO »

Josifek napísal:Ono z casti mas pravdu aj ty... ak by sa teda dalo, rad by som sa ku vam pozrel, aby som mohol nadobudnut objektivny nazor...

Najhlavnejsi je ale pristup k zakaznikovy... myslim ze na tom by mal kazdy predajca stavat. Mozte si zobrat priklad od tichepc.sk napriklad... tuna kazdemu znamy gabo :wink:
KikKo napísal:... musim povedat tiez nieco

... kazdy cakate zlavu ... zo 7000Sk dat zlavu 300Sk ja hovorim klobuk dole ... v dnesnej dobe sa totizto na HW uz davno nezaraba ... musia byt naozaj vysoke obraty pre zabezpecenie ziskovosti ... vsetci maju velke oci z cien velkoskladov alebo zahranicnych trhov, len si treba uvedomit, ze je rozdiel zobrat dosku z palety a ostat bez ochrany spotrebitela, alebo od predajcu a uzivat si pohodlie pravnej ochrany

... chcete ist brigadovat ??? ... si to velmi jednoducho predstavujete ... to uz nie je doma sa hrajkat a piplat s pocitacom ... ano ... castokrat ym ludom v predajniach chyba odborny prehlad do hlbky detailu, zial najst schopnych ludi je tazko ... kto nieco vie, nebude predsa za par drobnych stat 10 hodin v predajni ... chcete mat odbornu radu, musite akceptovat vyssie ceny produktov ... z 5-7% marze zaplatit kvalifikovaneho cloveka nie je ziadna sranda ... teraz to nechcem zvalovat na stat, myslim ze ekonomika bola nasmerovana spravne az po nestastne udalosti s volbami ...

... to ze ponukame HW je len doplnkova sluzba, nasim primarnym klientom su firmy, ktore komplexne spravujeme a cez eshop im len umoznujeme mat rychly prehlad o dostupnosti veci a trochu samostatnosti nam ulahcuje nasledne zivot ... sluzby su tou vecou, ktora je relativne dobre platena ... presne ako mame nase moto, viac nez len dobre ceny, pretoze sa snazime poskytnut viac nez len dodavku tovaru, nie len pre dobry pocit, ale aj pretoze ludia nerobia zadarmo a plienky mi v hypernove za usmev tiez nedaju

... s reklamaciami je to vzdy osemetne ... problem je v tom totizto, ze mat vlastny certifikovany servis si vyzaduje velke naklady a vacsina vyrobcov si dava pozor, komu zveri servisovanie svojich vyrobkov ... zial v niektorych pripadoch to nie uspesne funguje ... asi najjasnejsim prikladom je samsung a jeho autorizovany servis Columbex ... pokial zakaznik donesie nam LCD, aby sme mu ho vyreklamovali, tak nic ineho nemoze sa urobit, len poslat do Columbexu ... kedze 30 dnovou reklamacnou lehotou su chraneni len koncovi zakaznici, im je to srdecne jedno, kedy reklamacku vybavia ... zakaznik pride na 31. den a od nas dostane bud peniaze spat alebo iny monitor, cim nam zvnikne neprijemna strata ... na 32. den Columbex vrati monitor opraveny a uz sa samozrejme nemoze vratit do obehu ako novy kus ... preto radime ludom, aby oni sami im poslali LCD, je vacsia sanca, ze ho dostanu skor, kedze Columbex v inom pripade je povinny im dat novy monitor na vlastne naklady

... budem postupne editovat
Mno, ale treba si uvedomit hlavne to co pise Kikko, pretoze napisal dost realny stav ako to vyzera. Neda sa riesit aj nizka marza, aj skvele ceny, aj zlavy a vsetko zdarma, poradenstvo, povedat ze toto neberte lebo mam s tym take a take skusenosti - s tym su problemy a s tym problemy nie su. Sluzby sa daju, ale potom tie ceny su samozrejme vyssie, treba si bohuzial priplatit ( ALE TOTO ZAS NECHAPE INA SKUPINA LUDI, ktora ide LEN A LEN PO CENACH a za 50sk DOKAZU PRECESTOVAT 150sk po meste).
Chcel som reagovat na to, ze naozaj malo ludi vidi do toho ako tento biznis funguje realne a ake problemy prinasa. Viz. Columbex pochybujem, ze tam pracuju dvaja ludia, ale cakat na mail tri dni je naozaj trufale (posielal som info kratky mail ohladom 19" Wide Samsungu odpoved jednou vetou po 3 dnoch).
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Používateľov profilový obrázok
Josifek
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 901
Dátum registrácie: Po 04. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa Josifek »

No mne z datacomu neodpisali ani raz :roll: Pisal som im na ICQ aj na mail. Taktiez mi mali zavolat ohladom tovaru = 0 bodov...
Používateľov profilový obrázok
datacom
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 5
Dátum registrácie: St 16. Jan, 2008, 14:00

reakcia...

Príspevok od používateľa datacom »

...kazdy zakaznik dostal list do 30 dni o stave reklamacie, takze toto co tu citam beriem ako zly vtip...velmi lahko kritizovat to veru hej, ale veru treba Vam prist do toho realneho styku potom garantujem ze 99% percent toho co ste tu napisali by ste si 100 krat premysleli...jeden zakaznik sa stazuje na reklamaciu, ale to kolko krat mu clovek vyhovie to uz necnima nikto, ale ked pride jedna chyba tak to by mu vyhadzovali na oci cely zivot a zatratili celu predajnu...prepacte, ale kazdy den odchadzam rano do prace z prichadzam neskoro vecer len preto , aby som vsetko stihol, nikto si nevie predstavit co ta praca obnasa, kolko clovek musi sediet v pracim prejdite sa niekedy okolo datacomu do kedy sme tam, to uz nikto nevidi, ze tam clovek travi cas do 22 hodiny pomaly kazdy den, nikto z Vas nema ani ponatia o cislach a mnozstve reklamacii, boli by ste velmi prekvapeni kolko toho je...obratte svoje staznosti na vyrobcom hardwaru, ze odchadza tak ako odchadza nie predajcom...
Používateľov profilový obrázok
dragula
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 143
Dátum registrácie: So 16. Dec, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: reakcia...

Príspevok od používateľa dragula »

datacom: Myslim, ze je dost alibisticke to co si tu napisal.

Za prve, to kolko a ako pracujete, je len vasa interna vec. Nieje to vec ani vina zakaznikov. Aj keD vas chapem...

Za druhe, kazdy z nas chce za svoje peniaze okrem tovaru aj co najlepsie sluzby. Ak nie ste schopny tie prvotriedne sluzby poskytnut, niekde je chyba. Kde, na to uz musite prist vy.

Za tretie, ako vidis nie kazdy dostal spominany list. Ja som bol medzi nimi, koniec koncov na prvej stranke...

Za stvrte, ako sam vidis z reakcii, nejde len o jednu chybu...

A uzatvaram sagu, za piate, to ze sa pokazi tovar, je sice chyba vyrobcu, ale myslim, ze ak sa tebe pokazi mixer, tiez ho nepobezis odniest vyrobcovi do ciny, ale odnesies ho tam, kde si ho aj kupil a tam sa budes aj stazovat...

Tento moj prispevok prosim neber ako flame, nieje to flame a ani s tym zamerom ho tu nepisem. Chcem len prezentovat svoje (mozno aj inych) nazory a pohlad na vec.
Používateľov profilový obrázok
Josifek
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 901
Dátum registrácie: Po 04. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa Josifek »

dragula pekne si to vystihol...

Este snad by som doplnil, ze toto je presne pristup ktory(nielen mna) odradza. Tym padom, ako zakaznik, mam moznost vybrat si z dalsich x shopov, ktore mi ponuknu lepsie sluzby a lepsie ceny. Viem, je to krute, ale takto to uz chodi...
Používateľov profilový obrázok
NorbiWRC
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 100
Dátum registrácie: Ne 25. Feb, 2007, 08:00

Príspevok od používateľa NorbiWRC »

Pekne napisane, ale nie je to nasa chyba ze tak to funguje, pre mna za mna mozes pracovat aj inde, je to tvoja vec, a tie problemy nas nezaujimaju a prave kvoli tomu ze to nie je celkom tak ako pises.

Ten monitor, co som dal reklamovat, uz 2x krat, je to velmi cudne.
1x tam vymenili DVI, prinesiem si domov, pozeram lepsie, cez 10 dead pixelov, len tak znicoho nic tam pribudli po vymene DVI obvodu, ved samozrejme len tak sa objavili. Nemal som ani jeden vadny pixel odkedy som ho kupil, a zrazu, z jasneho neba si tam prisli :)

A ze preco sa to neda uznat, tak to som velmi zvedavy, ale radsej nepisem nic a pockam si na koniec.
Používateľov profilový obrázok
Mato
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 193
Dátum registrácie: Št 14. Okt, 2004, 14:00
Bydlisko: Kosice

Príspevok od používateľa Mato »

takze musim sa podelit o nove poznatky ktore vyplynuli z mojej reklamacie zdroja znacky ENERMAX LIBERTY 620W zakupeny vo firme : Antik computers & communications s.r.o. (www.antik.sk)

dna 17.12.2006 som dany HW zaniesol na reklamaciu z dovodu ze zdroj prestal vykazovat funkcnost - vobec sa nerozbehol. reklamacia bola prijata bez problemov, pytal som sa ze asi ako dlho to bude trvat bolo mi oznamene ze pri zdrojoch je to na dlhsie nevadilo mi to len som dodal poznamku ze 30dni je reklamacna doba dlhsie cakat nebudem ziadne namietky som nepocul (bez mojho vyziadania mi bol ponuknuty nahradny zdroj Eurocase 450W!!! aby som mohol pc pouzivat kedze reklamacia zdroja trva dlhsie ako mi bolo povedane)
priebezne som sa informoval ako to vyzera odpovede typu: este nic, nevolali a pod...
16.1.2008 som sa informoval ze ako to vyzera dostal som totoznu odpoved este nic nove heh
tak som vysvetlil ze 15.1.2008 bol 30ty den reklamacie a ze ked nema tovar tak ze chcem vratit peniaze a hned sa domna pustila ze mi dala nahradny zdroj ze viem pc pouzivat a pod ze mi vychadza vustrety ako vie a co vytahujem 30dnovu lehotu ..
nasledne som tam siel osobne neprejavovali zaujem sa so mnou bavit dostal som odpoved ze mi este nevratia peniaze ze budu kontaktovat dodavatela a zavolaju mi, vypytali si telefon a ja som siel prec nemalo to vyznam sa tam hadat
zavolal som na soi a vysvetlil problem pani bola velmi ochotna vysvetlila mi setko co som potreboval a objasnila mi aj tu 30dnovu lehotu lebo ja som sa sekol o jeden den pretoze den kedy uplatnim reklamaciu sa do danej 30dnovej lehoty nerata!!! bacha nato tym padom este 16.1.08 mali moznost stihnut tuto lehotu ale nik sa neozval
rano 17.1.08 zapinam pc prichadza sprava na: msn ze mam zdroj, opytal som sa ci je to novy kus jasna a strucna odpoved ANO
siel som si ho vyzdvihnut, samozrejme klamstvo bol to totozny kus ktory som tam doniesol ale bez akehokolvek balenia cisty holy zdroj bez sietoveho napajacieho, cablemanagmentu, krabice navodu nicoho cize nepouzitelny tovar. odmietol som to prevziat, obvolala dodavatela prisla s tvrdenim ze tak to prislo a mam prist este raz lebo sa nespojila s dotycnym clovekom ze mi zavola hovorim si dobre siel som prec za hodinu telefonat z ATK ze v BA zabudli pribalit tie veci ze pridu zajtra :lol: a este som sa opytal ze ci ten kus mi ako chcu dat a oni ze ano ja som povedal ze ten kus nechcem a oni ze preco sak je opraveny a ze mi ho aj otestuju predomnou...
takze znova som bol nuteny kontaktovat SOI hovoril som s inou pani ale tiez bola velmi ochotna a podrobne mi vysvetlila ze uz mam narok na novy tovar alebo mozem odstupit od zmluvy nadiktovala mi setko potrebne k tomu co som potreboval kedze to treba uplatnit pisomne pripravil som si to ale nestihol som to odfaxovat, osobne som uz v ten den nemohol tam zajst...
18.1. rano som poslal predavajucej spravu na msn ze niesom spokojny s vybavenim reklamacie a ze chcem odstupit od zmluvy bez odpovede...
poobede som tam siel osobne predavajuca tam nebola, bol tam iny predavajuci predpokladam zastupca (vek odhadujem na +-20... mladsi odomna) ujal sa toho a polozil predo mna novy zabaleny model enermax infinity 720W oznamil mi ze mi poslali novy kus rehot povedal som mu ze chcem inak vyriesit reklamaciu dal som mu do ruky spominane tlacivo originalne!!! kde bolo popisane ze pozadujem odstupenie od zmluvy pretoze 30dnova lehota nebola splnena a on nato ze jak nebola splnena ze kedy som reklamoval zdroj odpovedal som ze 17.12. a 30den uplynul 16teho a nikto mi neoznamil ze mam reklamaciu vybavenu a on nato ze mi poslali 15teho listo o tom ze mam vyriesenu reklamaciu ze si mam zdroj vyzdvihnut do dnes ten list som nevidel a ze sa mam spamatat a si to prepocitat 30dni je od 17teho do 17teho (pritom uz bolo 18teho) a ze on mi peniaze nevrati a ten doklad akceptovat nebude, dodal ze mam tam novy vyrobok a si ho musim prevziat!!! povedal som mu ze okej ten doklad mu tam necham a ze nech mi podpise kopiu ze ju prevzal on ze mi nic nepodpise uz som zuril dal som si zavolat nadriadeneho zavolal predavajucu s nou to bolo este horsie precitala si dokument a ze ona si splnila reklamacnu povinnost oznamit zakaznikovi ze ma reklamaciu vybavenu spominanym listom a mozem si vybrat mam tam novy tovar ked ho nechcem mozem jej nechat tlacivo a uplatnit narok na odstupenie od zmluvy ze sa nato pozrie ich pravnik potom ze sa mam rozhodnut a tu uz som skoncil zo svojimi argumentami pretoze som sa obaval toho ze tym ze mi poslali list tak su v prave...
cize som povedal ze okej beriem si tovar svoj dokument som si zobral pre istotu dala mi podpisat reklamacny ten som odmietol hned podpisat nechal som si najprv vystavit novy dodaci / reklamacny list k novemu vyrobku - dostal som reklamacne podmienky musel som jej vysvetlit ze co chcem po pol hodine som to mal hotove podpisal som a odisiel. :(
zabudol som spravit zapis do knihy staznosti a priani - moja chyba a este jednu vec nemam v reklamacnom poznamku ze som im vratil zapozicany zdroj co si myslim zeby nemal byt az taky problem koli 500korunam ma snad nebudu nahanat teda dufam
je to smutne ale predavajucu som poznal tykal som si z nou a tak to dopadlo uz nikdy tam nic nekupim horsie bude ked budem znova nieco reklamovat ja tam uz asi nevkrocim budem tam musiet niekoho poslat
takze asi tolko z mojej strany kazdy nech si spravy obraz o danej firme, a nenakupoval tam aby sa vyhol problemom



EDIT: takze doplnim ze fcera vecer som nasiel v schranke spominany list ktory mi poslali z atk o vybaveni reklamacie ze je uzvybavena a ze si mozem vyreklamovany tovar vyzdvihnut :x
Naposledy upravil/-a Mato v Ut 22. Jan, 2008, 10:04, upravené celkom 1 krát.
i5 11600K | ASUS TUF GAMING Z590-PLUS WIFI | 32GB DDR4 | ASUS Phoenix GeForce GTX 1650 OC | 32" Philips 4K LCD | Logitech G900 & G840 XL |
ADAPTEC 7805Q | 2x WD Ultrastar DC HC550 16TB RAID1 | SAMSUNG 970 PRO NVMe M.2 512GB |
Seasonic Prime 850W Titanium | Fractal Design R4 - shit | Cooling NZXT kraken X62 + 2 140mm NZXT fan | 5x Noctua NF-A14 PWM |

trueNAS server i3 10100 + BOX :P | gigabyte B560M AORUS PRO AX | 64GB DDR4 | UHD630 |
2x 480GB KIOXIA EXCERIA + WD101KRYZ backup | fractal design ion+ 2 platinum 860W | Fractal ARC midi + FD 140mm fan |

_pentium G6405 | ASUS TUF GAMING B560-PLUS WIFI | 32GB DDR4 | UHD610 | Lian li PC-7 plus | seasonic M12II 520W evo |
Používateľov profilový obrázok
Josifek
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 901
Dátum registrácie: Po 04. Sep, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Príspevok od používateľa Josifek »

Mato diki ze si pripomenul, ohladom Antiku doplnim toto:

Pred dvoma rokmi v lete som si isiel vybavit statom dotovany net. Tetka sa ma spytala ci chcem dotaciu alebo nie, jasne som niekolkokrat povedal ze chcem dotaciu. Povedala ze posle niekoho aby mi zmeral siganl. Prisli dvaja 20r typci, odmerali, signal je. Pytali sa ma, co maju napisat do spravy, ci chcem dotaciu. Opat som jasne povedal ze dotaciu chcem. Pridem na druhy den do firmy, ze jak s netom, a tetka mi zahlasi ze som v zozname, ale bez dotacie. A ja ze tu dotaciu chcem. Ona na to "To sa uz neda zmenit" Nato som odisiel... to je asi poslednykrat co ma tam videli.
Používateľov profilový obrázok
NorbiWRC
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 100
Dátum registrácie: Ne 25. Feb, 2007, 08:00

Príspevok od používateľa NorbiWRC »

Takze, bol som si dnes v datacome po monitor, neuznana reklamacia, lebo zistili na nom len jeden vadny pixel.

Dal som ho zapojit, dvaja technici to videli, a bolo jasne ze je tam cez 7-10 dead pixelov.

Poslali ma do columbexu, pridem tam, ani sa na to nepozreli, len vypisali protokol o reklamacii.
Tak som mu povedal, ze nebudem ho tu nechavat, ked mi to zasa neuznaju. Povedal som mu, nech sa na to pozrie teraz predomnou, lebo tie pixely su tam. Pozrel sa, a hovori ze ok, bude to uznane.

Velmi by ma zaujimalo, ze na prvy krat preco zistili len jeden pixel, ked to bolo to iste ako teraz.

Takze tymto mi je jasne ako vo firme Columbex pristupuju k veci.

Snad to uz bude ok teraz.
Používateľov profilový obrázok
NuSuey
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 383
Dátum registrácie: So 28. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Kosice

Príspevok od používateľa NuSuey »

nuz Shark Computers sa mi este po tyzdni neozvali - ale to som aj tak cakal :) len som dufal ze obycajne hucanie ventilatora sa da vybavit aj rychle

dufam som ze mi to vybavia rychlo alebo ze to nestihnu do 30 dni.. ak sa mozem vratit k predoslym postom tak je fakt idiotske ak ti reklamaciu vybavia akurat v posledny den.. nechcem to zazit (pls boze )
Case: Silverstone RVZ01B, CPU: Intel Core i3-4130, GPU: EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB, RAM: Crucial Ballistix Tactical 4GB (1 x 4GB) DDR3-1600, MB: Asus H81I-PLUS Mini ITX, HDD: Crucial M500 240GB

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"