Unreal Tournament 3
tak som skusil, a je to fakt super hlavne grafika, ide mi to totalne plynule aj na mojej sunke. zaujimave ze LasVegas bol tiez na Unreal engine a to mi islo otrasne, toto ide jak po masle. Akurat to menu je take cudne, v predoslych verziach sa mi to viac pacilo.
Intel i7 4790K Delid [ 8-RADS!!! Water Cooling ] ★ Kingston HyperX 32GB ★ ASRock Z87 OC Formula ★ EVGAGTX980Ti Superclocked EK Water ★ Samsung 850EVO RAID-0 ★ HDD cca 10TB ★ Creative SB-Z ★ Asus 4K 32" LED ★ RAZER Deathstalker Ultimate ★ Logitech Z5450 THX ★ Enermax Platimax 1500W ★ Corsair 900D ★ ...
WATER COOLING : CPU EK - Supreme LTX CSQ ★ D5 X-Res CSQ Pump ★ Phobya DC12-400 ★ 1x Phobya G-Changer 480 V1.2 ★ 1x Black Ice GT Stealth 360 ★ 1x XSPC RX240 ★ 1x AC NexXxoS PRO II ★ 3x AC NexXxoS PRO I ★ 1x HX-CU1401V ★ Hose 13/10mm ★ UV Liquid ★ ...
WATER COOLING : CPU EK - Supreme LTX CSQ ★ D5 X-Res CSQ Pump ★ Phobya DC12-400 ★ 1x Phobya G-Changer 480 V1.2 ★ 1x Black Ice GT Stealth 360 ★ 1x XSPC RX240 ★ 1x AC NexXxoS PRO II ★ 3x AC NexXxoS PRO I ★ 1x HX-CU1401V ★ Hose 13/10mm ★ UV Liquid ★ ...
- gammaray
- Administrátor
- Príspevky: 7162
- Dátum registrácie: Po 23. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Skutocne paradna hra, mne ta grafika pripada ako pod DirectX 10 :8O: , na tej mojej sunke to ide plynulo. Keby takto robili kazdu hru tak nieje co dodat. SUPER
ZOSTAVA CPU: AMD 5600x MB: GIGABYTE B550M AORUS PRO-P (rev. 1.0) Cooler CPU: SilentiumPC Fera 5 RAM: Crucial Ballistix Black 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 M.2 SSD NVME system: Samsung 980 1TB M.2 SSD NVME data: Samsung 980 1TB DVD RW: Samsung SH-S183A GPU: GeForce RTX™ 3070 GAMING OC 8G (rev. 2.0) PSU: CORSAIR RM750x PSU 750W 80+ Gold 2021 Monitor: LG 32GK850F CASE: Fractal Design Define Mini Headset: KOSS SB/45 Repro: Fluid Audio F5 Myš: Logitech G Pro Klávesnica: Corsair K68 RGB OS: Windows 10 Pro 64bit
- One-Half
- Nový používateľ
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: Ut 17. Aug, 2004, 14:00
- Bydlisko: Michalovce
No hral som to na zostave v popise a som milo prekvapeny plnulostou pri rozliseni 1280*1024 .... fuuu mp po nete to je ine kafe 
CPU: E8500 @ 4000MHz 1,28 Vcore COOLER: Noctua NH-U12P 900ot.MOBO:Gigabyte EP45-UD3R RAM:Corsair Twin2X XMS2 DHX 2x2GB 4-4-4-12 800Mhz@5-5-5-15 1000Mhz HDD:WD 640GB AAKS 16MB SATA 2 DVD-RW:LG GSA 4167B VGA: Gigabyte ATI HD 4850 512MB AC S1+CoolerMaster 800ot. SOUND: Creative SB Live 5.1 MONITOR:LCD Samsusng 2043NW PSU:Corsair HX520 MOUSE & PAD: Razer Copperhead Blue & Steelpad S&S KEYBOARD: Microsoft Reclusa REPRO: Genius SW 5.1 HT Case: CoolerMaster Sileo 500 +2x Noctua NF-S12-800
mainstream karty vacsinou nemaju dostatocny vykon pre MSAA, okrem toho vacsina ludi ani nevie co je to AA.Rincewind napísal:ano ja viem, ze Vegas bezi na Unreal engine 3 a uz vtedy som sa cudoval, jak je mozne, ze sa neda zapnut AA. Tento engine bol uz od zaciatku vyvijany ako middleware, takze sa pocitalo s tym, ze ho budu pouzivat aj ine hry a implementacia AA musi byt v tomto pripade samozrejmostou.
- to, ze funguje AA v UT3 engine na G8x je sposobene hackom + si to vyzaduje urcite HW predpoklady.
- v D3D 10 sa scenar bude opakovat - nakolko sa da AA implementovat len takym sposobom, ze si to vyzaduje D3D 10.1 HW - avsak tuto feature uz podporuje cela G8x ...
myslis MSAA alebo SSAA ? lebo to nie je to isteRincewind napísal:Mne ako zakaznikovi je sumafuk co definuje DX9 A DX10. Samotny AA sa zacal v hrach vyuzivat uz s nastupom DDR pamati na grafikach a to je riadne davno
podpora MSAA bola implementovana az do GeForce 3 - ktora vysla v roku 2001 - prve DDR pamate sa objavili uz o 2 roky skor ...
tak, ze ho zapnes v ovladacoch ...Rincewind napísal:Pouziva ho drviva vacsina hier
nie jeRincewind napísal:, takze to je standardna funkcia

suhlasimRincewind napísal: a HLAVNE dokaze podstatne zlepsit kvalitu obrazu.
mno a co ? a RSX nie, ani R580+ atD ...Rincewind napísal: Este aj taky XBOX360 ma kvoli tomu dedikovanu embeed pamat.
btw: vies uz pri akom rozliseni v spojeni s 2xMSAA nestaci 10MB eDRAM pamat ?
s pozdravom, crux.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3848
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Ten AA ma nasr*l
Vykonu je habadej a nie je mozne ho vyuzit . Inak dobra hra, hlavne Warfare , konecne riadne mnozstvo map narozdiel od Onslaught-u pri UT04
Taka jazda v hentej sklenenej guli ci co to je , je uplna pecka, som si schuti zahral kolky s nepriatelmi

Taka jazda v hentej sklenenej guli ci co to je , je uplna pecka, som si schuti zahral kolky s nepriatelmi

Xbox Series X...
Samsung S24 ...
AMD Ryzen 7600X, Patriot Venom 32GB DDR5 CL30 6000MHz, ASUS PRIME B650 PLUS, XFX Dual Radeon RX 9060XT 16GB, 1TB M2 SN7100, 4TB HDD, 27" AOC Q27G4XF
Samsung S24 ...
AMD Ryzen 7600X, Patriot Venom 32GB DDR5 CL30 6000MHz, ASUS PRIME B650 PLUS, XFX Dual Radeon RX 9060XT 16GB, 1TB M2 SN7100, 4TB HDD, 27" AOC Q27G4XF
problem
Neviete mi niekto poradit s mojim problemom... v UT3 v pohode spustim deathmatch a vsetko slape ako hodinky. ale ked si chcem pustit singleplayera tak hra mi asi po 3-5 sekundach uvodnej animacie zamrzne a ani sa nehne... a dalsi problem je ze pokial chcem, aby ta hra mala normalne textury, tak musim mat WORLD DETAIL uplne na minime a pritom v deme mi to slapalo v pohode.
ked zvysim tie detaily je jedno ci o jeden diel, alebo na plne detaily tak mi po obrazvke v hre "sumia" akesi biele kocky v rozliseni asi 320*240...... HELP! v com to moze byt?
pc mam AMD Athlon 3500+ 2200MHz @ 2450MHz, VGA Sapphire ATI Radeon x1600XT 256 MB, RAM Buffalo 2*512MB (dual chanel) 533MHz@600Mhz
ked zvysim tie detaily je jedno ci o jeden diel, alebo na plne detaily tak mi po obrazvke v hre "sumia" akesi biele kocky v rozliseni asi 320*240...... HELP! v com to moze byt?
pc mam AMD Athlon 3500+ 2200MHz @ 2450MHz, VGA Sapphire ATI Radeon x1600XT 256 MB, RAM Buffalo 2*512MB (dual chanel) 533MHz@600Mhz
krasna rychla rezacka! Proste cista akcia bez zbytocnych kecov. Ohladom technickej stranky nemam ziadne namietky. Fakt vybalansovana hra, bezi na max detailoch i na mojom stroji pri 1280x1024.
Ale kampan je fakt smiesna samozrejme okrem filmeckov a novy styl typu - WARFARE sa mi vonkoncom nezalubil. Je to najhorsia neprehladna zmes divokeho pobehovania bez skutocneho pozitku, ako pri deathmatch ci ctf. fakt neviem prist na chut warfare s botmi!
napr pri Leviathane sa mi velakrat zasekol bot niekde v rohu a to ste limitovany casom. Neda sa vyhodit proste nic. Niektore warfare misie sa prejdu velmi tazko bez pouzitia tazkych strojov.
Dalej co su to za stupidne prikazy?
Ani jeden z nich nejako kvalitne nefunguje proste slabota. Jednoducho klasicky deathmatch ci ctf su omnoho viac ako blby warfare... s hracmi po nete je to vsak uplne o niecom inom
Ale kampan je fakt smiesna samozrejme okrem filmeckov a novy styl typu - WARFARE sa mi vonkoncom nezalubil. Je to najhorsia neprehladna zmes divokeho pobehovania bez skutocneho pozitku, ako pri deathmatch ci ctf. fakt neviem prist na chut warfare s botmi!
napr pri Leviathane sa mi velakrat zasekol bot niekde v rohu a to ste limitovany casom. Neda sa vyhodit proste nic. Niektore warfare misie sa prejdu velmi tazko bez pouzitia tazkych strojov.
Dalej co su to za stupidne prikazy?
Ani jeden z nich nejako kvalitne nefunguje proste slabota. Jednoducho klasicky deathmatch ci ctf su omnoho viac ako blby warfare... s hracmi po nete je to vsak uplne o niecom inom

PSU: Eurocase 500W PFC | MB: Epox EP-8NPA SLi | CPU: AMD Athlon 64 3000+ Venice 2,0 GHz@2,4 GHz | RAM: 2GB, 1T.2,5.3.8.3, 400 Mhz - Kingston VR400X64C3A/1G + Goodram GR400D64L3/1G | HDD: Samsung - 320GB, SpinPoint T Series HD321KJ, 16MB SATA2, Maxtor DiamondMax Plus 9 - 120 GB, 8 MB P-ATA | DVD-R: LG - GSA-H12N, P-ATA | DVD±RW: NEC ND-3520A, P-ATA | SOUND: Sound Blaster Audigy 4 | VGA: Sapphire Radeon X1950 Pro - 256MB 1,2ns GDDR3 | LCD: BENQ FP783, 12ms + webcam&repro | MOUSE+KEYBOARD: Microsoft Reclusa & Microsoft/Razer Habu | COOLER: Arctic Cooling Freezer 64 Pro | FDD: Teac 3.5" | OS: Microsoft Windows XP Pro SP2 ENG | SUPERPI: 40s | 3DMARK06: 4120p (1280x1024, AF)