Unreal Tournament 3
tak som skusil, a je to fakt super hlavne grafika, ide mi to totalne plynule aj na mojej sunke. zaujimave ze LasVegas bol tiez na Unreal engine a to mi islo otrasne, toto ide jak po masle. Akurat to menu je take cudne, v predoslych verziach sa mi to viac pacilo.
Intel i7 4790K Delid [ 8-RADS!!! Water Cooling ] ★ Kingston HyperX 32GB ★ ASRock Z87 OC Formula ★ EVGAGTX980Ti Superclocked EK Water ★ Samsung 850EVO RAID-0 ★ HDD cca 10TB ★ Creative SB-Z ★ Asus 4K 32" LED ★ RAZER Deathstalker Ultimate ★ Logitech Z5450 THX ★ Enermax Platimax 1500W ★ Corsair 900D ★ ...
WATER COOLING : CPU EK - Supreme LTX CSQ ★ D5 X-Res CSQ Pump ★ Phobya DC12-400 ★ 1x Phobya G-Changer 480 V1.2 ★ 1x Black Ice GT Stealth 360 ★ 1x XSPC RX240 ★ 1x AC NexXxoS PRO II ★ 3x AC NexXxoS PRO I ★ 1x HX-CU1401V ★ Hose 13/10mm ★ UV Liquid ★ ...
WATER COOLING : CPU EK - Supreme LTX CSQ ★ D5 X-Res CSQ Pump ★ Phobya DC12-400 ★ 1x Phobya G-Changer 480 V1.2 ★ 1x Black Ice GT Stealth 360 ★ 1x XSPC RX240 ★ 1x AC NexXxoS PRO II ★ 3x AC NexXxoS PRO I ★ 1x HX-CU1401V ★ Hose 13/10mm ★ UV Liquid ★ ...
- gammaray
- Administrátor
- Príspevky: 7130
- Dátum registrácie: Po 23. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Kysucké Nové Mesto
Skutocne paradna hra, mne ta grafika pripada ako pod DirectX 10 :8O: , na tej mojej sunke to ide plynulo. Keby takto robili kazdu hru tak nieje co dodat. SUPER
ZOSTAVA CPU: AMD 5600x MB: GIGABYTE B550M AORUS PRO-P (rev. 1.0) Cooler CPU: SilentiumPC Fera 5 RAM: Crucial Ballistix Black 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 M.2 SSD NVME system: Samsung 980 1TB M.2 SSD NVME data: Samsung 980 1TB DVD RW: Samsung SH-S183A GPU: GeForce RTX™ 3070 GAMING OC 8G (rev. 2.0) PSU: CORSAIR RM750x PSU 750W 80+ Gold 2021 Monitor: LG 32GK850F CASE: Fractal Design Define Mini Headset: KOSS SB/45 Repro: Fluid Audio F5 Myš: Logitech G Pro Klávesnica: Corsair K68 RGB OS: Windows 10 Pro 64bit
- One-Half
- Nový používateľ
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: Ut 17. Aug, 2004, 14:00
- Bydlisko: Michalovce
No hral som to na zostave v popise a som milo prekvapeny plnulostou pri rozliseni 1280*1024 .... fuuu mp po nete to je ine kafe
CPU: E8500 @ 4000MHz 1,28 Vcore COOLER: Noctua NH-U12P 900ot.MOBO:Gigabyte EP45-UD3R RAM:Corsair Twin2X XMS2 DHX 2x2GB 4-4-4-12 800Mhz@5-5-5-15 1000Mhz HDD:WD 640GB AAKS 16MB SATA 2 DVD-RW:LG GSA 4167B VGA: Gigabyte ATI HD 4850 512MB AC S1+CoolerMaster 800ot. SOUND: Creative SB Live 5.1 MONITOR:LCD Samsusng 2043NW PSU:Corsair HX520 MOUSE & PAD: Razer Copperhead Blue & Steelpad S&S KEYBOARD: Microsoft Reclusa REPRO: Genius SW 5.1 HT Case: CoolerMaster Sileo 500 +2x Noctua NF-S12-800
mainstream karty vacsinou nemaju dostatocny vykon pre MSAA, okrem toho vacsina ludi ani nevie co je to AA.Rincewind napísal:ano ja viem, ze Vegas bezi na Unreal engine 3 a uz vtedy som sa cudoval, jak je mozne, ze sa neda zapnut AA. Tento engine bol uz od zaciatku vyvijany ako middleware, takze sa pocitalo s tym, ze ho budu pouzivat aj ine hry a implementacia AA musi byt v tomto pripade samozrejmostou.
- to, ze funguje AA v UT3 engine na G8x je sposobene hackom + si to vyzaduje urcite HW predpoklady.
- v D3D 10 sa scenar bude opakovat - nakolko sa da AA implementovat len takym sposobom, ze si to vyzaduje D3D 10.1 HW - avsak tuto feature uz podporuje cela G8x ...
myslis MSAA alebo SSAA ? lebo to nie je to isteRincewind napísal:Mne ako zakaznikovi je sumafuk co definuje DX9 A DX10. Samotny AA sa zacal v hrach vyuzivat uz s nastupom DDR pamati na grafikach a to je riadne davno
podpora MSAA bola implementovana az do GeForce 3 - ktora vysla v roku 2001 - prve DDR pamate sa objavili uz o 2 roky skor ...
tak, ze ho zapnes v ovladacoch ...Rincewind napísal:Pouziva ho drviva vacsina hier
nie je to som ti chcel cely cas vysvetlitRincewind napísal:, takze to je standardna funkcia
suhlasimRincewind napísal: a HLAVNE dokaze podstatne zlepsit kvalitu obrazu.
mno a co ? a RSX nie, ani R580+ atD ...Rincewind napísal: Este aj taky XBOX360 ma kvoli tomu dedikovanu embeed pamat.
btw: vies uz pri akom rozliseni v spojeni s 2xMSAA nestaci 10MB eDRAM pamat ?
s pozdravom, crux.
- fobos
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3762
- Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Ten AA ma nasr*l Vykonu je habadej a nie je mozne ho vyuzit . Inak dobra hra, hlavne Warfare , konecne riadne mnozstvo map narozdiel od Onslaught-u pri UT04
Taka jazda v hentej sklenenej guli ci co to je , je uplna pecka, som si schuti zahral kolky s nepriatelmi
Taka jazda v hentej sklenenej guli ci co to je , je uplna pecka, som si schuti zahral kolky s nepriatelmi
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
problem
Neviete mi niekto poradit s mojim problemom... v UT3 v pohode spustim deathmatch a vsetko slape ako hodinky. ale ked si chcem pustit singleplayera tak hra mi asi po 3-5 sekundach uvodnej animacie zamrzne a ani sa nehne... a dalsi problem je ze pokial chcem, aby ta hra mala normalne textury, tak musim mat WORLD DETAIL uplne na minime a pritom v deme mi to slapalo v pohode.
ked zvysim tie detaily je jedno ci o jeden diel, alebo na plne detaily tak mi po obrazvke v hre "sumia" akesi biele kocky v rozliseni asi 320*240...... HELP! v com to moze byt?
pc mam AMD Athlon 3500+ 2200MHz @ 2450MHz, VGA Sapphire ATI Radeon x1600XT 256 MB, RAM Buffalo 2*512MB (dual chanel) 533MHz@600Mhz
ked zvysim tie detaily je jedno ci o jeden diel, alebo na plne detaily tak mi po obrazvke v hre "sumia" akesi biele kocky v rozliseni asi 320*240...... HELP! v com to moze byt?
pc mam AMD Athlon 3500+ 2200MHz @ 2450MHz, VGA Sapphire ATI Radeon x1600XT 256 MB, RAM Buffalo 2*512MB (dual chanel) 533MHz@600Mhz
krasna rychla rezacka! Proste cista akcia bez zbytocnych kecov. Ohladom technickej stranky nemam ziadne namietky. Fakt vybalansovana hra, bezi na max detailoch i na mojom stroji pri 1280x1024.
Ale kampan je fakt smiesna samozrejme okrem filmeckov a novy styl typu - WARFARE sa mi vonkoncom nezalubil. Je to najhorsia neprehladna zmes divokeho pobehovania bez skutocneho pozitku, ako pri deathmatch ci ctf. fakt neviem prist na chut warfare s botmi!
napr pri Leviathane sa mi velakrat zasekol bot niekde v rohu a to ste limitovany casom. Neda sa vyhodit proste nic. Niektore warfare misie sa prejdu velmi tazko bez pouzitia tazkych strojov.
Dalej co su to za stupidne prikazy?
Ani jeden z nich nejako kvalitne nefunguje proste slabota. Jednoducho klasicky deathmatch ci ctf su omnoho viac ako blby warfare... s hracmi po nete je to vsak uplne o niecom inom
Ale kampan je fakt smiesna samozrejme okrem filmeckov a novy styl typu - WARFARE sa mi vonkoncom nezalubil. Je to najhorsia neprehladna zmes divokeho pobehovania bez skutocneho pozitku, ako pri deathmatch ci ctf. fakt neviem prist na chut warfare s botmi!
napr pri Leviathane sa mi velakrat zasekol bot niekde v rohu a to ste limitovany casom. Neda sa vyhodit proste nic. Niektore warfare misie sa prejdu velmi tazko bez pouzitia tazkych strojov.
Dalej co su to za stupidne prikazy?
Ani jeden z nich nejako kvalitne nefunguje proste slabota. Jednoducho klasicky deathmatch ci ctf su omnoho viac ako blby warfare... s hracmi po nete je to vsak uplne o niecom inom
PSU: Eurocase 500W PFC | MB: Epox EP-8NPA SLi | CPU: AMD Athlon 64 3000+ Venice 2,0 GHz@2,4 GHz | RAM: 2GB, 1T.2,5.3.8.3, 400 Mhz - Kingston VR400X64C3A/1G + Goodram GR400D64L3/1G | HDD: Samsung - 320GB, SpinPoint T Series HD321KJ, 16MB SATA2, Maxtor DiamondMax Plus 9 - 120 GB, 8 MB P-ATA | DVD-R: LG - GSA-H12N, P-ATA | DVD±RW: NEC ND-3520A, P-ATA | SOUND: Sound Blaster Audigy 4 | VGA: Sapphire Radeon X1950 Pro - 256MB 1,2ns GDDR3 | LCD: BENQ FP783, 12ms + webcam&repro | MOUSE+KEYBOARD: Microsoft Reclusa & Microsoft/Razer Habu | COOLER: Arctic Cooling Freezer 64 Pro | FDD: Teac 3.5" | OS: Microsoft Windows XP Pro SP2 ENG | SUPERPI: 40s | 3DMARK06: 4120p (1280x1024, AF)