mam jeden docela delikatny problem s HP 500 ,NB si predcason (nieco vyse roka...) kupila jedna znama. Par (asi 4 )
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
Nedosiel som na nic, no NB mrzol aj mne... Dal som ho teda na reklamaciu k predajcovi (ma v nazve anglicky hovoriaceho zraloka, notoricky zname vsetkym...), ted ju prijal a o par tyzdnov mi ho vratil spat, s tym, ze je vsetko OK a mam paranoje. Nechcel som sa hadat, vzal som ho, dal na testy... Vsetko bolo ok, spravil som recover OS a par dni to slo... Neskor sa porucha opakovala, tak som ho odniesol znova, situacia sa opakovala, akurat mi vratili pristroj s poskrabanou sasi, co som si bohuzial nevsimol hneD na mieste ...
![zlosť :E](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/ranting.gif)
Navyse nefungoval vystup na sluchadla (jack 3.5) ...
![? :?](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/confused.gif)
Dal som ho na reklamaciu, tentokrat ju uznali, vymenili MB. Za doslova mesiac sa sluchadlovy vystup opat pokazil (tie repro su OK), znova som to uspesne zreklamoval. KeD sa najnovsie (27.12.07) pokazil znova, pridal sa k tomu aj vstup na mikrofón, nebral som to uz vobec tragicky, bol to jednoducho /zakliaty kus/, takze som chcel vyuzit pravo na vymenu za iny kus. (Medzicasom som urobil zopar testov na S.M.A.R.T. a obcasne vyhodil zly status, obcasne dokonca pri poste nenasiel HDD, takze povodca onoho mrznutia je jasny...)
Pracovnik reklamacii predajcu ma odbil tym, ze pristroj bol v zaruke len do 16.12.07 , cize mam narok len na opravu, nie vymenu - pristroj bol zakupeny na firmu, zaruka tym padom je len 12 mesiacov (podla mna docela sila, keD na 3cko u vietnamcov je 2 roky, ale ok...)
Dal mi moznost domoct sa spravodlivosti
![red :red:](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/red.gif)
Teraz konecne ta otazka na Vas:
Mam pristroj prevziat spat z reklamacie ?
Nemam moralne pravo na funkcny NB, ak som polovicu zarucnej doby stravil s reklamovanim? (opravnenym aj nie - podla servisu?)
Stalo sa Vam niekomu nieco podobne? co ste robili?
Dakujem za kazdu odpoveD, ja uz si neviem s tym rady...
Perlicka na zaver - pri poslednej reklamacii sa uz prejavil vadny HDD aj v servise - satisfakcia
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)