Universe at War: Earth Assault
Universe at War: Earth Assault
Tak kto uz hral tuto podla mna super strategiu z dielni Petroglyph Games?
OST k hre robil ten isty clovek co mal na starosti OST k Empire at War a k Red Alert 2 napr aspon myslim . Prisahal by som ze jedna skladba bola skoro rovnaka ako v Red Alerte. Hram to zatial chvilu a velmi sa mi to paci, jedinym problemom je ze sa neda bojisko viac odzoomovat. Inak ma to ale bavi podstatne viac nez Tiberium Wars, paci sa mi ze mozno ovladat kazdu jednotku zvlast.
Gameplay vieo s komentarom o rozdieloch medzi rasami
OST
OST k hre robil ten isty clovek co mal na starosti OST k Empire at War a k Red Alert 2 napr aspon myslim . Prisahal by som ze jedna skladba bola skoro rovnaka ako v Red Alerte. Hram to zatial chvilu a velmi sa mi to paci, jedinym problemom je ze sa neda bojisko viac odzoomovat. Inak ma to ale bavi podstatne viac nez Tiberium Wars, paci sa mi ze mozno ovladat kazdu jednotku zvlast.
Gameplay vieo s komentarom o rozdieloch medzi rasami
OST
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
Moja review.
http://www.recenzeher.eu/recenze-clanek ... h-assault/
Kto chce, nech pozre. Je trochu kratsia ako zvyknem pisat, nebolo vela casu kvoli skole. Vsetkym odporucam aby tuto hru aspon skusili. Fanusikovia Warcraftu i C&C by v nej mali najst z kazdeho nieco pre seba.
http://www.recenzeher.eu/recenze-clanek ... h-assault/
Kto chce, nech pozre. Je trochu kratsia ako zvyknem pisat, nebolo vela casu kvoli skole. Vsetkym odporucam aby tuto hru aspon skusili. Fanusikovia Warcraftu i C&C by v nej mali najst z kazdeho nieco pre seba.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
Ja to teraz tiez hram, a s tym songom mas pravdu, je tam jeden strasne podobny s RA, a OST robil skutocne Frank Klepacki. Na ovladanie si treba zvykat, ale je to taka zmes CnC a Warcraftu...
Nepaci sa mi, ze sa jednotky nepromuju, ako v RA... inac celkom v poho.
BTW soundtrack sa da volne stiahnut zadarmo na strankach Petroglyphu
Nepaci sa mi, ze sa jednotky nepromuju, ako v RA... inac celkom v poho.
BTW soundtrack sa da volne stiahnut zadarmo na strankach Petroglyphu
Vy sa tu smejete a vonku zúri socializmus!
Ja som to na stranke petroglyphu nejako nenasiel. Download z youtube vo flv pregrabovany na MP3 to isti .
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
Mas pravdu, musel som to na ich stranke najst az cez google.
Kazdopadne oficialny link:
http://universeatwar.filefront.com/file/;85202
Kazdopadne oficialny link:
http://universeatwar.filefront.com/file/;85202
Vy sa tu smejete a vonku zúri socializmus!
Velmi pekne od Franka a Petroglyphu ze nam venovali tento OST.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
takze moje postrehy:
je$nutost jednotiek je naprosto unikatna
Hladanie bestPath, pripadne v kombinacii s vlastnyUnitTamUzJe_kadeMamIstJa vas casom privedie do nepricetnosti
chutovky ako: stojim na mieste, pozeram okolo seba, a nepriatelske jednotky strielajuc do mna, necham na pokoji, potom ked prebehnu, sa uvedomim a rozbehnem sa za nimi, az su mimo dosahu guardu, a vratim sa na poziciu kde som stal predtym, a cumim do blba ...
co sa tyka inteligencie jednotiek, da sa hovorit o kroku s5 tak o 10 rokov.
uznavam, hra ma sice niektore pekne vychytavky, ako ze kazdy zabity unit su v praxi nove zdroje na tazbu .. a pekna grafika, a ... a to je asi vsetko.
Pochybujem ze sa to udrzi na hernom poli dlhsie ako pol roka po vydani
je$nutost jednotiek je naprosto unikatna
Hladanie bestPath, pripadne v kombinacii s vlastnyUnitTamUzJe_kadeMamIstJa vas casom privedie do nepricetnosti
chutovky ako: stojim na mieste, pozeram okolo seba, a nepriatelske jednotky strielajuc do mna, necham na pokoji, potom ked prebehnu, sa uvedomim a rozbehnem sa za nimi, az su mimo dosahu guardu, a vratim sa na poziciu kde som stal predtym, a cumim do blba ...
co sa tyka inteligencie jednotiek, da sa hovorit o kroku s5 tak o 10 rokov.
uznavam, hra ma sice niektore pekne vychytavky, ako ze kazdy zabity unit su v praxi nove zdroje na tazbu .. a pekna grafika, a ... a to je asi vsetko.
Pochybujem ze sa to udrzi na hernom poli dlhsie ako pol roka po vydani
lava, prava, lava, prava ...
Existuje aj slovo ako patch , myslim ze uz vysiel druhy.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||
patch na zprevadzkovanie zakladnej funkcionality ? ehm ...MichiGen napísal:Existuje aj slovo ako patch , myslim ze uz vysiel druhy.
nic, idem pouzit uja gugla, ze co tam vsetko opatchovali
dobre, takze ujo gugle poradil:
* Economy balance pass made on all MP and Global Maps
* Unit pathing has been enhanced for all maps
* Masari Matter Engine production build cap reduced to 5 from 20
* Orlok's attack damage increased by 25%
* Orlok mode swap animation times reduced by 50%
* Orlok now heals while in Endure Mode
* Both arms and shields of an Assembly Walker must now be destroyed before the core can be destroyed.
takze aspon opravili pathFinding, ale co s tym EnemyUnitInRange, na ktore som si stazoval ?
ci pozriet, ci aj novsi patch nieje
sega sa priznava iba ku patchu 1.0, ten najdete na ich strankach
lava, prava, lava, prava ...
Universe at War patch2
, Ono to ze sa obcas jednotky chovaju tupo je len detail oproti niektorym hram ktore vychadzaju v tak zabugovanom stave ze sa nedaju ani dohrat. S path fidingom som nemal problem pretoze som hral uz s patchom, jedine co som si vsimol a co mi liezlo obcas na nervy bolo ze moj hero zacal utocit na nepriatela aj ked som si ho postavil bokom (zrejme nie dostatocne daleko) a kvoli jeho smrti mi skoncila misia, takto ale funguje i spravanie jednotiek vo warcraft III napr i ked tam sa da presne nastavit ci ma stat alebo hliadkovat alebo ma byt v bojovom rezime. Najvacsi problem tu je ten ze su vacsie boje neprehladne kvoli slabemu odzoomu, aspon premna. Mozno na sirokouhlej 22-24" by to bolo s tym bojiskom lepsie.
, Ono to ze sa obcas jednotky chovaju tupo je len detail oproti niektorym hram ktore vychadzaju v tak zabugovanom stave ze sa nedaju ani dohrat. S path fidingom som nemal problem pretoze som hral uz s patchom, jedine co som si vsimol a co mi liezlo obcas na nervy bolo ze moj hero zacal utocit na nepriatela aj ked som si ho postavil bokom (zrejme nie dostatocne daleko) a kvoli jeho smrti mi skoncila misia, takto ale funguje i spravanie jednotiek vo warcraft III napr i ked tam sa da presne nastavit ci ma stat alebo hliadkovat alebo ma byt v bojovom rezime. Najvacsi problem tu je ten ze su vacsie boje neprehladne kvoli slabemu odzoomu, aspon premna. Mozno na sirokouhlej 22-24" by to bolo s tym bojiskom lepsie.
CPU: C2D E4500 2,2GHz@3,2GHz 1,352V real (Scythe Ninja Plus+ Noctua NF-P12-1300) MB:Asus P5K,bios ver 1005 RAM: Corsair 2x2GB Twin2X C5DHX 960MHz CL5-5-5-15 2T, 2,1V VGA:GIGABYTE 8800GT 512MB 700/1700/1840 @ 756/1780/2052 MHz HDD:Seagate SATA II 320GB DVD-ROM:Plextor PX750A LCD Monitor:LG L226WTQ-PF 22" Black Zdroj:Corsair 520W HXEU Case: Rebel 9 Economy + 2xNoctua NF-S12-800 Gamepad: Logitech cordless Rumblepad 2 || 92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature ||