optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?

Všetko o programoch, problémoch...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
eidamm
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 109
Dátum registrácie: So 28. Okt, 2006, 02:00

optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?

Príspevok od používateľa eidamm »

ako donutit Blendera aby pri renderovani pouzival aj vypoctovu silu vga? tak napr. mam msi7600gt a Cel2.8ghz. je jasne z samotny vpu ma vacsi (alebo aspon rovnaky) vypoctovy vykon, a tak by sa dal rendering time nenormalne decreasovat. nevie niekto ako nato, popripade nema niekto nejaky patch na to? diky.
~eidam
Používateľov profilový obrázok
Scorp
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2225
Dátum registrácie: So 09. Apr, 2005, 20:00
Bydlisko: Krankenhaus

Príspevok od používateľa Scorp »

ono to znie neuveritelne, ale ono to nejde :)
Niekde som o tom kedysi cital na blenderartist, chlapik to tam vysvetloval ale ja to uz vysvetlit neviem :)

Teoreticky mozes urobit export do nejakeho formatu co ti zozerie Gelato, ale na to potrebujes vga Quadro... mozes skusit teda pozhanat nejaku vga co ide softmodnut na quadro a pohrat sa s tym...

Mozes pouzit Blender optimalizovany pre SSE...

Alebo si proste kupis poriadne CPU.. to znamena take s modrym logom :blind: a dvoma jadrami... inak nerad priznavam, ale X2 su na rendery po OC dost fajn, akurat ze nie su modre no... :red:
Me like Pentium
Používateľov profilový obrázok
eidamm
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 109
Dátum registrácie: So 28. Okt, 2006, 02:00

Príspevok od používateľa eidamm »

tyyy jo... si ma moc nepotesil... a upgrade na modre quadcore nebude tak skoro... shit... :cry:
~eidam
Používateľov profilový obrázok
prepelica
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 252
Dátum registrácie: So 28. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Piešťany

Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?

Príspevok od používateľa prepelica »

ta 7600GT by bola 3x rychlejsia nez 3GHz stvorjadro od intelu aby bolo jasne ;) a da sa renderovat s GPU aj v blendery...este som na to nedosiel jak ale snazim sa na to dojst...ale da sa to spravit tak ze exportujes scenu do *.3ds a budes renderovat v nom

//Snake: Malo zmysel vyťahovať takto starú tému?
Používateľov profilový obrázok
Scorp
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2225
Dátum registrácie: So 09. Apr, 2005, 20:00
Bydlisko: Krankenhaus

Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?

Príspevok od používateľa Scorp »

prepelica napísal:ta 7600GT by bola 3x rychlejsia nez 3GHz stvorjadro od intelu aby bolo jasne ;) a da sa renderovat s GPU aj v blendery...
ehm... výsledný render ti Blender internal cez GPU nespočíta, môžeš si max napísať shadery pre engine a skúsiť realtime scénu... na raytracing sa to nechytá, každopádne sa to počíta cez GPU
Me like Pentium
Používateľov profilový obrázok
prepelica
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 252
Dátum registrácie: So 28. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Piešťany

Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?

Príspevok od používateľa prepelica »

blender nie ale pomocou utilitky a ovladacov od nvidie je to mozne a nemusis mat ani quadro...uz som do blenderu facol nejaky plugin a ponainstalovaval vsetko mozne ale nejde to :) pise mi ze "Python script error: check console" netusim co stym mam este spravit
Používateľov profilový obrázok
Scorp
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2225
Dátum registrácie: So 09. Apr, 2005, 20:00
Bydlisko: Krankenhaus

Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?

Príspevok od používateľa Scorp »

eee...áno, volá sa to Gelato, nie je to utilitka od Nvidie, je to riadny renderer od Nvidie... už som to tu písal a nemá to nič s Blenderom, musíš to len exportnúť... chalan, čo ten skript napísal sa na to asi vykašlal a pôjde to len asi na staršej verzii Blenderu, mám ich na disku plno...
alebo mrk na http://www.graphicall.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Me like Pentium
Používateľov profilový obrázok
prepelica
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 252
Dátum registrácie: So 28. Júl, 2007, 08:00
Bydlisko: Piešťany

Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?

Príspevok od používateľa prepelica »

viem jak to funguje nexcel som to pisat...viem ze ten plugin exportuje scenu do nejakeho suboru a nasledne sa to renderuje pomocou gelata mam najnovsiu verziu blendera mozno aj preto to nejde
Používateľov profilový obrázok
Scorp
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2225
Dátum registrácie: So 09. Apr, 2005, 20:00
Bydlisko: Krankenhaus

Re: optimalizacia blendera na vyuzitie vypoctovej sily vga- ako?

Príspevok od používateľa Scorp »

Možno určite preto
Me like Pentium

Návrat na "Programy a problémy s nimi"