Vymena pasty na grafike a zaruka
- dendroid
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3684
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Vymena pasty na grafike a zaruka
Zdarec
Chcel by som sa opytat, ako je to so zarukou na GK po vymene teplovodivej pasty. Je mozne, ze by s tym mohli byt nejake komplikacie ?
Chcel by som sa opytat, ako je to so zarukou na GK po vymene teplovodivej pasty. Je mozne, ze by s tym mohli byt nejake komplikacie ?
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22038
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
ak sthrhneš tú nálepku čo ťa varuje pred stratou záruky ked ju strhneš a stratíš ju tak ano
ak tam nieje žiadna nálepka alebo niečo podobné tak sa nič nedeje
ak tam nieje žiadna nálepka alebo niečo podobné tak sa nič nedeje
Spoiler: ukázať
- dendroid
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3684
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
V pripade ak je menej pasty, pasta inej farby ?
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22038
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
no problem
myslím že každý rozumný predajca to odreklamuje ak si ju očividne nepodpálil, nepraskol jadro atd
myslím že každý rozumný predajca to odreklamuje ak si ju očividne nepodpálil, nepraskol jadro atd
Spoiler: ukázať
- dendroid
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3684
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
Ok, vdaka za radu, pravdupovediac s tym nemam skusenosti
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8732
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
tak sa do toho neondi, vela ludi si takto odfajcilo grafiku. Skade si prisiel na to, ze ti nova pasta nejak pomoze?
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
- dendroid
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3684
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
Mohol by si si odpustit ten ton...Nemam skusenosti so zarukou a vymenou pasty. Pokial dava clovek pozor, nema dovod odfajcit grafiku ked dava dole chladic. A to ze mi vymena pasty velmi nepomoze viem tiez, nepytal som sa to kvoli sebe.
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
Záleží na reklamačnom technikovi, ak si dá tú námahu dať dole chladič a zistí, že tam nie je pôvodná pasta, je to dôvod k zamietnutiu reklamácie, preto si pastu rovnakej farby pre tento prípad zožeň, nejakú najlacnejšiu a keby niečo, tak...
Spoiler: ukázať
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
lebo ten technik ihneď letííííííííííííííííííííí po rovnakú VGA do skladu (ak má možnosť) a skúma aká pasta tam bola. prebuďme sa poniektorí do reality
netvrdím že nemožné, ale pravdepodobnosť takmer nulová...
netvrdím že nemožné, ale pravdepodobnosť takmer nulová...
- weber-bb
- Nový používateľ
- Príspevky: 104
- Dátum registrácie: Po 31. Máj, 2010, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
Presne tak borec ..A ako može zistik technik že akej farby tam bola pasta ked to može záležat aj od kusu či bude volat do servisného strediska ati/nvidia že akej farby mu tam dali teplovodivú pastu
PC: CPU:Intel i7 950Chladič CPU: phanteks ph-tc14pe MB: Gigabyte X58A-UD3RHDD: WD Caviar Blue 1tb GPU: Asus 7970 Top RAM:Corsair 3x2gb 1600mhz CASE:
corsair air 540 ZDROJ :
Cooler Master V700
Phone: Samsung Galaxy S5 white
corsair air 540 ZDROJ :
Cooler Master V700
Phone: Samsung Galaxy S5 white
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
rozne serie mozu mat roznu farbu pasty
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
No to sú mi ale všetko novinky.
Chlapci, je rozdiel, keď kupujete vo veľkosklade a je rozdiel, keď v malom obchodíku, kde si na tých pár reklamáciách za čas môže dať niekto aj záležať.
Keď už sa poniektorí prebudili do reality...
Chlapci, je rozdiel, keď kupujete vo veľkosklade a je rozdiel, keď v malom obchodíku, kde si na tých pár reklamáciách za čas môže dať niekto aj záležať.
Keď už sa poniektorí prebudili do reality...
Spoiler: ukázať
- weber-bb
- Nový používateľ
- Príspevky: 104
- Dátum registrácie: Po 31. Máj, 2010, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
andyhul ty sa prebud ...
PC: CPU:Intel i7 950Chladič CPU: phanteks ph-tc14pe MB: Gigabyte X58A-UD3RHDD: WD Caviar Blue 1tb GPU: Asus 7970 Top RAM:Corsair 3x2gb 1600mhz CASE:
corsair air 540 ZDROJ :
Cooler Master V700
Phone: Samsung Galaxy S5 white
corsair air 540 ZDROJ :
Cooler Master V700
Phone: Samsung Galaxy S5 white
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
Ej ale kvakate ... a realita je trosku ina .. v dnesnej dobe sa z reklamaciami " hovorim v oblasti IT" nerobia az take caviky .. pre priklad mozem opet len poskytnut fakty z pracovneho sektoru ..
Zacneme u nas, ako firmy kde donesie zakaznik nieco reklamovat ..teda donesie sa to kumne - ak nikto nieco donesie a nieje to vyslovene rozbita vec "display na notebooku" tak je mi "nam ako firme" absolutne jedno ci nieco zakaznik robil z vyrobkom ..ci menil pastu ci to otvaral ci co stym robil .. mozem ho na iste veci upozornit ale neposlem(e) nikoho prec ak je aj vidiet ze sa z produktom narabalo nieco ine akoby malo .. samozrejme stym ze je upozoreny na to ze to v dalsich rukach nemusi byt uznane " nepametam si pripad neuznanej reklamacie " tym samozrejme dame zakaznikovy najavo ze mu chceme pomoct a ze snim neratame ako z jednorazovym zakaznikom ... nam (mne) nerobi problem taku reklamaciu prijat a poslat dalej .. co by sme stoho mali? keby som ho hned zrusil stym ze ooo moj zlaty ale tu si sundaval chladic a menil pastu .. moze mi to byt jedno, tym ze ho poslem z kartou domov si sance nezvysim ze nieco pride kupit nabuduce .. ale ked mu poviem .. jasne v pohode posleme to nemal by stym byt problem .. ale samozrejme pre kazdy pripad je informovany ze robil nieco co nemal a za vysledok nerucim .. tymto si myslim viac ziskam jeho dalsi potencialny nakup ..
etapa 2ha odoslane k dodavatelovy .. uz som posielal ozaj vseliake bombony a ako som pisal nerobili sa caviky ani u dodavatelov .. kde si myslim funguje tiez podobny princip ..mozno iny .. v kazdom pripade zalezi na vztahoch a ake ich kto chce mat ..
V praxi to funguje to co som pisal v 1pripade velmi dobre ..aspon co sa u nas tyka .. a zakaznik si taketo veci vie dobre vazit .. pretoze ludia co dosli z notasom 4mesiace po zaruke a sme im to spravili do zaruky su nadalej vdacny zakaznici .. netyka sa len NB..
takze ak dojdes do predajne kde "nemaju az tak vela RMA" a si tam daju na tom zalezat a poslu ta domov .. tak vies ze tam si uz nabuduce nepojdes nic kupit ...
Taktiez treba vediet ist nieco reklamovat .. v prvom rade nestruhat tvrdu hlavu ak je jasne ze z vecami nebolo robene tak ako by malo .. pretoze su zamozrejme pripady kedy sa deju razne "stopky" a stavaju sa aj pripady kedy sa naruti zakaznik, ani bu ani mu a zacne ziapat .. ak ide o rma na ktorej nieje nic podozrive a nieje co vytknut tak je to len smutne no ale aj taky ludia su .. no ale povecsine su priady ze sa dovali a samozrejme RMA nieje vobec opodstatnena .. tak vtedy sa snim urcite bavit nebudem a tak jak prisiel tak aj odisiel .. to je posledny pripad co dosli 3x z tlackou do ktorej kupovali repasi a boli stoho problemi .. a boli pri kupe oboznameny ze to nemusi fungovat korektne a ze v pripade RMA "tlacky " nepochodia .. tak aj bolo dosli plny rozcarovania ... tak aj odisli .. no keby prisli ako ludia a bolo vidiet ze je rozumna rec tak sa da poriesit vsetko .. ale zalezi nielen na predavajucom ale aj kupujucom .. a treba vediet kedy mam spravit vietor ..
to cele je na dlhsiu debatu .. no na konci toho vsetkeho je to viac biele ako cierne ..
Zacneme u nas, ako firmy kde donesie zakaznik nieco reklamovat ..teda donesie sa to kumne - ak nikto nieco donesie a nieje to vyslovene rozbita vec "display na notebooku" tak je mi "nam ako firme" absolutne jedno ci nieco zakaznik robil z vyrobkom ..ci menil pastu ci to otvaral ci co stym robil .. mozem ho na iste veci upozornit ale neposlem(e) nikoho prec ak je aj vidiet ze sa z produktom narabalo nieco ine akoby malo .. samozrejme stym ze je upozoreny na to ze to v dalsich rukach nemusi byt uznane " nepametam si pripad neuznanej reklamacie " tym samozrejme dame zakaznikovy najavo ze mu chceme pomoct a ze snim neratame ako z jednorazovym zakaznikom ... nam (mne) nerobi problem taku reklamaciu prijat a poslat dalej .. co by sme stoho mali? keby som ho hned zrusil stym ze ooo moj zlaty ale tu si sundaval chladic a menil pastu .. moze mi to byt jedno, tym ze ho poslem z kartou domov si sance nezvysim ze nieco pride kupit nabuduce .. ale ked mu poviem .. jasne v pohode posleme to nemal by stym byt problem .. ale samozrejme pre kazdy pripad je informovany ze robil nieco co nemal a za vysledok nerucim .. tymto si myslim viac ziskam jeho dalsi potencialny nakup ..
etapa 2ha odoslane k dodavatelovy .. uz som posielal ozaj vseliake bombony a ako som pisal nerobili sa caviky ani u dodavatelov .. kde si myslim funguje tiez podobny princip ..mozno iny .. v kazdom pripade zalezi na vztahoch a ake ich kto chce mat ..
V praxi to funguje to co som pisal v 1pripade velmi dobre ..aspon co sa u nas tyka .. a zakaznik si taketo veci vie dobre vazit .. pretoze ludia co dosli z notasom 4mesiace po zaruke a sme im to spravili do zaruky su nadalej vdacny zakaznici .. netyka sa len NB..
takze ak dojdes do predajne kde "nemaju az tak vela RMA" a si tam daju na tom zalezat a poslu ta domov .. tak vies ze tam si uz nabuduce nepojdes nic kupit ...
Taktiez treba vediet ist nieco reklamovat .. v prvom rade nestruhat tvrdu hlavu ak je jasne ze z vecami nebolo robene tak ako by malo .. pretoze su zamozrejme pripady kedy sa deju razne "stopky" a stavaju sa aj pripady kedy sa naruti zakaznik, ani bu ani mu a zacne ziapat .. ak ide o rma na ktorej nieje nic podozrive a nieje co vytknut tak je to len smutne no ale aj taky ludia su .. no ale povecsine su priady ze sa dovali a samozrejme RMA nieje vobec opodstatnena .. tak vtedy sa snim urcite bavit nebudem a tak jak prisiel tak aj odisiel .. to je posledny pripad co dosli 3x z tlackou do ktorej kupovali repasi a boli stoho problemi .. a boli pri kupe oboznameny ze to nemusi fungovat korektne a ze v pripade RMA "tlacky " nepochodia .. tak aj bolo dosli plny rozcarovania ... tak aj odisli .. no keby prisli ako ludia a bolo vidiet ze je rozumna rec tak sa da poriesit vsetko .. ale zalezi nielen na predavajucom ale aj kupujucom .. a treba vediet kedy mam spravit vietor ..
to cele je na dlhsiu debatu .. no na konci toho vsetkeho je to viac biele ako cierne ..
Naposledy upravil/-a FEAR v St 21. Júl, 2010, 22:32, upravené celkom 1 krát.
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
ja myslim, ze uz sme sa uz vsetci slovne dostatocne poprebudzali. ked uz sme vsetci zobudeni, tak sa budeme spravat slusne, ze ano