Vymena pasty na grafike a zaruka
- dendroid
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3684
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Vymena pasty na grafike a zaruka
Zdarec
Chcel by som sa opytat, ako je to so zarukou na GK po vymene teplovodivej pasty. Je mozne, ze by s tym mohli byt nejake komplikacie ?
Chcel by som sa opytat, ako je to so zarukou na GK po vymene teplovodivej pasty. Je mozne, ze by s tym mohli byt nejake komplikacie ?
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22141
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
ak sthrhneš tú nálepku čo ťa varuje pred stratou záruky ked ju strhneš a stratíš ju tak ano
ak tam nieje žiadna nálepka alebo niečo podobné tak sa nič nedeje

ak tam nieje žiadna nálepka alebo niečo podobné tak sa nič nedeje
Spoiler: ukázať
- dendroid
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3684
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
V pripade ak je menej pasty, pasta inej farby ?
- dexterav
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 22141
- Dátum registrácie: Po 06. Máj, 2002, 02:00
- Bydlisko: Sered´
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka

myslím že každý rozumný predajca to odreklamuje ak si ju očividne nepodpálil, nepraskol jadro atd

Spoiler: ukázať
- dendroid
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3684
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
Ok, vdaka za radu, pravdupovediac s tym nemam skusenosti
- shiro
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 8947
- Dátum registrácie: Št 21. Dec, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
tak sa do toho neondi, vela ludi si takto odfajcilo grafiku. Skade si prisiel na to, ze ti nova pasta nejak pomoze?
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Kingston FURY 32GB DDR4 3600 MHz CL18 Beast Black | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi 14T 256GB
Xiaomi 14T 256GB
- dendroid
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3684
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
Mohol by si si odpustit ten ton...Nemam skusenosti so zarukou a vymenou pasty. Pokial dava clovek pozor, nema dovod odfajcit grafiku ked dava dole chladic. A to ze mi vymena pasty velmi nepomoze viem tiez, nepytal som sa to kvoli sebe.
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5538
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
Záleží na reklamačnom technikovi, ak si dá tú námahu dať dole chladič a zistí, že tam nie je pôvodná pasta, je to dôvod k zamietnutiu reklamácie, preto si pastu rovnakej farby pre tento prípad zožeň, nejakú najlacnejšiu a keby niečo, tak... 

Spoiler: ukázať
- Borec
- Deaktivovaný
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: Št 04. Jan, 2007, 08:00
- Bydlisko: Turčianske Teplice (19)
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
lebo ten technik ihneď letííííííííííííííííííííí po rovnakú VGA do skladu (ak má možnosť) a skúma aká pasta tam bola.
prebuďme sa poniektorí do reality
netvrdím že nemožné, ale pravdepodobnosť takmer nulová...

netvrdím že nemožné, ale pravdepodobnosť takmer nulová...
- weber-bb
- Nový používateľ
- Príspevky: 104
- Dátum registrácie: Po 31. Máj, 2010, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
Presne tak borec ..A ako može zistik technik že akej farby tam bola pasta ked to može záležat aj od kusu či bude volat do servisného strediska ati/nvidia že akej farby mu tam dali teplovodivú pastu



PC: CPU:Intel i7 950Chladič CPU: phanteks ph-tc14pe MB: Gigabyte X58A-UD3RHDD: WD Caviar Blue 1tb GPU: Asus 7970 Top RAM:Corsair 3x2gb 1600mhz CASE:
corsair air 540 ZDROJ :
Cooler Master V700
Phone: Samsung Galaxy S5 white
corsair air 540 ZDROJ :
Cooler Master V700
Phone: Samsung Galaxy S5 white
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2601
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
rozne serie mozu mat roznu farbu pasty 

- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5538
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
No to sú mi ale všetko novinky.
Chlapci, je rozdiel, keď kupujete vo veľkosklade a je rozdiel, keď v malom obchodíku, kde si na tých pár reklamáciách za čas môže dať niekto aj záležať.
Keď už sa poniektorí prebudili do reality...
Chlapci, je rozdiel, keď kupujete vo veľkosklade a je rozdiel, keď v malom obchodíku, kde si na tých pár reklamáciách za čas môže dať niekto aj záležať.
Keď už sa poniektorí prebudili do reality...
Spoiler: ukázať
- weber-bb
- Nový používateľ
- Príspevky: 104
- Dátum registrácie: Po 31. Máj, 2010, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
andyhul ty sa prebud ...
PC: CPU:Intel i7 950Chladič CPU: phanteks ph-tc14pe MB: Gigabyte X58A-UD3RHDD: WD Caviar Blue 1tb GPU: Asus 7970 Top RAM:Corsair 3x2gb 1600mhz CASE:
corsair air 540 ZDROJ :
Cooler Master V700
Phone: Samsung Galaxy S5 white
corsair air 540 ZDROJ :
Cooler Master V700
Phone: Samsung Galaxy S5 white
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
Ej ale kvakate ... a realita je trosku ina .. v dnesnej dobe sa z reklamaciami " hovorim v oblasti IT" nerobia az take caviky .. pre priklad mozem opet len poskytnut fakty z pracovneho sektoru ..
Zacneme u nas, ako firmy kde donesie zakaznik nieco reklamovat ..teda donesie sa to kumne - ak nikto nieco donesie a nieje to vyslovene rozbita vec "display na notebooku" tak je mi "nam ako firme" absolutne jedno ci nieco zakaznik robil z vyrobkom ..ci menil pastu ci to otvaral ci co stym robil .. mozem ho na iste veci upozornit ale neposlem(e) nikoho prec ak je aj vidiet ze sa z produktom narabalo nieco ine akoby malo .. samozrejme stym ze je upozoreny na to ze to v dalsich rukach nemusi byt uznane " nepametam si pripad neuznanej reklamacie " tym samozrejme dame zakaznikovy najavo ze mu chceme pomoct a ze snim neratame ako z jednorazovym zakaznikom ... nam (mne) nerobi problem taku reklamaciu prijat a poslat dalej .. co by sme stoho mali? keby som ho hned zrusil stym ze ooo moj zlaty ale tu si sundaval chladic a menil pastu .. moze mi to byt jedno, tym ze ho poslem z kartou domov si sance nezvysim ze nieco pride kupit nabuduce .. ale ked mu poviem .. jasne v pohode posleme to nemal by stym byt problem .. ale samozrejme pre kazdy pripad je informovany ze robil nieco co nemal a za vysledok nerucim .. tymto si myslim viac ziskam jeho dalsi potencialny nakup ..
etapa 2ha odoslane k dodavatelovy .. uz som posielal ozaj vseliake bombony a ako som pisal nerobili sa caviky ani u dodavatelov .. kde si myslim funguje tiez podobny princip ..mozno iny .. v kazdom pripade zalezi na vztahoch a ake ich kto chce mat ..
V praxi to funguje to co som pisal v 1pripade velmi dobre ..aspon co sa u nas tyka .. a zakaznik si taketo veci vie dobre vazit .. pretoze ludia co dosli z notasom 4mesiace po zaruke a sme im to spravili do zaruky su nadalej vdacny zakaznici .. netyka sa len NB..
takze ak dojdes do predajne kde "nemaju az tak vela RMA" a si tam daju na tom zalezat a poslu ta domov .. tak vies ze tam si uz nabuduce nepojdes nic kupit ...
Taktiez treba vediet ist nieco reklamovat .. v prvom rade nestruhat tvrdu hlavu ak je jasne ze z vecami nebolo robene tak ako by malo .. pretoze su zamozrejme pripady kedy sa deju razne "stopky" a stavaju sa aj pripady kedy sa naruti zakaznik, ani bu ani mu a zacne ziapat .. ak ide o rma na ktorej nieje nic podozrive a nieje co vytknut tak je to len smutne no ale aj taky ludia su .. no ale povecsine su priady ze sa dovali a samozrejme RMA nieje vobec opodstatnena .. tak vtedy sa snim urcite bavit nebudem a tak jak prisiel tak aj odisiel .. to je posledny pripad co dosli 3x z tlackou do ktorej kupovali repasi a boli stoho problemi .. a boli pri kupe oboznameny ze to nemusi fungovat korektne a ze v pripade RMA "tlacky " nepochodia .. tak aj bolo dosli plny rozcarovania ... tak aj odisli .. no keby prisli ako ludia a bolo vidiet ze je rozumna rec tak sa da poriesit vsetko .. ale zalezi nielen na predavajucom ale aj kupujucom .. a treba vediet kedy mam spravit vietor ..
to cele je na dlhsiu debatu .. no na konci toho vsetkeho je to viac biele ako cierne ..
Zacneme u nas, ako firmy kde donesie zakaznik nieco reklamovat ..teda donesie sa to kumne - ak nikto nieco donesie a nieje to vyslovene rozbita vec "display na notebooku" tak je mi "nam ako firme" absolutne jedno ci nieco zakaznik robil z vyrobkom ..ci menil pastu ci to otvaral ci co stym robil .. mozem ho na iste veci upozornit ale neposlem(e) nikoho prec ak je aj vidiet ze sa z produktom narabalo nieco ine akoby malo .. samozrejme stym ze je upozoreny na to ze to v dalsich rukach nemusi byt uznane " nepametam si pripad neuznanej reklamacie " tym samozrejme dame zakaznikovy najavo ze mu chceme pomoct a ze snim neratame ako z jednorazovym zakaznikom ... nam (mne) nerobi problem taku reklamaciu prijat a poslat dalej .. co by sme stoho mali? keby som ho hned zrusil stym ze ooo moj zlaty ale tu si sundaval chladic a menil pastu .. moze mi to byt jedno, tym ze ho poslem z kartou domov si sance nezvysim ze nieco pride kupit nabuduce .. ale ked mu poviem .. jasne v pohode posleme to nemal by stym byt problem .. ale samozrejme pre kazdy pripad je informovany ze robil nieco co nemal a za vysledok nerucim .. tymto si myslim viac ziskam jeho dalsi potencialny nakup ..
etapa 2ha odoslane k dodavatelovy .. uz som posielal ozaj vseliake bombony a ako som pisal nerobili sa caviky ani u dodavatelov .. kde si myslim funguje tiez podobny princip ..mozno iny .. v kazdom pripade zalezi na vztahoch a ake ich kto chce mat ..
V praxi to funguje to co som pisal v 1pripade velmi dobre ..aspon co sa u nas tyka .. a zakaznik si taketo veci vie dobre vazit .. pretoze ludia co dosli z notasom 4mesiace po zaruke a sme im to spravili do zaruky su nadalej vdacny zakaznici .. netyka sa len NB..
takze ak dojdes do predajne kde "nemaju az tak vela RMA" a si tam daju na tom zalezat a poslu ta domov .. tak vies ze tam si uz nabuduce nepojdes nic kupit ...
Taktiez treba vediet ist nieco reklamovat .. v prvom rade nestruhat tvrdu hlavu ak je jasne ze z vecami nebolo robene tak ako by malo .. pretoze su zamozrejme pripady kedy sa deju razne "stopky" a stavaju sa aj pripady kedy sa naruti zakaznik, ani bu ani mu a zacne ziapat .. ak ide o rma na ktorej nieje nic podozrive a nieje co vytknut tak je to len smutne no ale aj taky ludia su .. no ale povecsine su priady ze sa dovali a samozrejme RMA nieje vobec opodstatnena .. tak vtedy sa snim urcite bavit nebudem a tak jak prisiel tak aj odisiel .. to je posledny pripad co dosli 3x z tlackou do ktorej kupovali repasi a boli stoho problemi .. a boli pri kupe oboznameny ze to nemusi fungovat korektne a ze v pripade RMA "tlacky " nepochodia .. tak aj bolo dosli plny rozcarovania ... tak aj odisli .. no keby prisli ako ludia a bolo vidiet ze je rozumna rec tak sa da poriesit vsetko .. ale zalezi nielen na predavajucom ale aj kupujucom .. a treba vediet kedy mam spravit vietor ..
to cele je na dlhsiu debatu .. no na konci toho vsetkeho je to viac biele ako cierne ..
Naposledy upravil/-a FEAR v St 21. Júl, 2010, 22:32, upravené celkom 1 krát.
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4595
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
Re: Vymena pasty na grafike a zaruka
ja myslim, ze uz sme sa uz vsetci slovne dostatocne poprebudzali. ked uz sme vsetci zobudeni, tak sa budeme spravat slusne, ze ano 
