Formula 1 všetko sem
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: F1 a okolo toho
Ani nie. Jednoducho im nevysla zastavka, Alonso bol v boxoch o sekundu dlhsie ako Webber. Zober zo zastavky Alonsa sekundu, ci kludne aj len pol sekundy - a vrati sa na trat pred Petrovom.To by znamenalo, ze by logicky skoncil aj pred Kubicom (kedze ten isiel do boxov az na konci a to by uz bol daleko za Alonsom). Jedinym otaznym faktorom by teda bol ostal Rosberg.
Takze nepretaktizovali nic, cely zavod prehrali na tej jednej sekunde naviac v boxoch, coho dosledkom bolo zaseknutie sa za Petrovom.
Takze nepretaktizovali nic, cely zavod prehrali na tej jednej sekunde naviac v boxoch, coho dosledkom bolo zaseknutie sa za Petrovom.
Re: F1 a okolo toho
a rosberga by nedokazal predbehnut rovnako... cele preteky prehrali ked vysiel SC a PET,ROS sli do boxov.
inak sa mi pacilo ako ALG nenapadne pustil WEB a potom za sebou vozil masu
inak sa mi pacilo ako ALG nenapadne pustil WEB a potom za sebou vozil masu
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3774
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: F1 a okolo toho
prekvapila ma skora zastavka webera, ale aj prekvapil mna osobne dost lezernym pristupom
od tejto ceny som cakal podstatne viac uz len preto ze bol weber na starte az piaty
redbul potvrdil to co som si myslel , bud je majstrom vetel alebo nikto
nastastie pre nich im to vyslo, zvedavy som bol velmi na znechutenie webera ktoremu tim skutocne dnes velmi "podakoval" za sluzby pocas celej sezony, o opaku ma nepresvedci nik
dalo sa to urobit ovela lepsie, podrzat ho ovela dlhsie, uz len preto ze krasne setril gumy vozenim sa za alonzom
ale moj nazor je ze si to velmi rychlo preratali a zvolili na titul vetela, weber na to dnes nemal
otazka je ci by mu to na titul stacilo, kedze preteky uz prehral sobotu a hlavne ich prehral v hlave
majstrom uz asi nikdy nebude a ani taku obrovsku sancu uz mat nebude
a som len zvedavy kedy si otvori klapacku tak ako mu narastla
takisto som bol zvedavy, ale podla mna ho pustil velmi neskoro pred seba, mohol byt pred alonzom a mozno by to inac vyzaeralo
asi dal matesic velmi "neskoro" pokyn aby druhy redbul uhol weberovi
a vraj timovu reziu nikdy nepouzili
blahozelame k titulu
mclaren hadam o rok
od tejto ceny som cakal podstatne viac uz len preto ze bol weber na starte az piaty
redbul potvrdil to co som si myslel , bud je majstrom vetel alebo nikto
nastastie pre nich im to vyslo, zvedavy som bol velmi na znechutenie webera ktoremu tim skutocne dnes velmi "podakoval" za sluzby pocas celej sezony, o opaku ma nepresvedci nik
dalo sa to urobit ovela lepsie, podrzat ho ovela dlhsie, uz len preto ze krasne setril gumy vozenim sa za alonzom
ale moj nazor je ze si to velmi rychlo preratali a zvolili na titul vetela, weber na to dnes nemal
otazka je ci by mu to na titul stacilo, kedze preteky uz prehral sobotu a hlavne ich prehral v hlave
majstrom uz asi nikdy nebude a ani taku obrovsku sancu uz mat nebude
a som len zvedavy kedy si otvori klapacku tak ako mu narastla
takisto som bol zvedavy, ale podla mna ho pustil velmi neskoro pred seba, mohol byt pred alonzom a mozno by to inac vyzaeralo
asi dal matesic velmi "neskoro" pokyn aby druhy redbul uhol weberovi
a vraj timovu reziu nikdy nepouzili
blahozelame k titulu
mclaren hadam o rok
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
- lezgy
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3774
- Dátum registrácie: Ne 20. Feb, 2005, 20:00
- Bydlisko: Trebišov... mesto kde nik nepracuje a všetci sa maju dobre
Re: F1 a okolo toho
na rok dam novu ale i tak tu istu )zwARO napísal:no tak poradie je pekne zmotane,som zvedavy.
BTW odmazte uz tu trapnu anketu co je tu asi 2 roky
1, Intel® NUC Kit 6i3SYH
2, HP 4330s
2, HP 4330s
- Timeshifter
- Používateľ
- Príspevky: 594
- Dátum registrácie: Po 30. Júl, 2007, 08:00
Re: F1 a okolo toho
Takže, anketa mi od začiatku sezóny vyšla, možno keby stavím, tak by boli aj nejaké keše...
Preteky no... ehm, dosť oničom sami osebe, ale to, že to bola tak nádherne zamotaná situácia, čo sa týkalo majstra sveta, tak to riadne pridalo na atraktivite.
Svetlý moment dňa - nádherná jazda Kubicu, hlavne ten jeho manéver na Kobajašiho bol ako z knižky, vysunul sa, nechal mu miesto, nezavrel ho, no aj tak ho predbehol. Jednoducho krása.
Čo sa týka Webbera - sorry, ale mne je úplne jedno, či je starý alebo nie, jednoducho, titul si omnoho viac za svoje výkony a aj dnešnú jazdu zaslúžil Vettel. Alonso a jeho impotencia dneska ma fakt prekvapila, a asi aj jeho... No, stáva sa... Ale tak hádam, s ďalšou sezónou a nepoužívaním 2-tých difúzorov sa to zmení, takéto vozenie za pomalými autami.
Ja si myslím, že šampionát skončil presne tak jak mal, možno +-1 pozícia, prípadne ešte Kubica za tie kreácie, čo niekedy predvádzal (keď nás ostatní uspávali), by si niečo viac zaslúžil, ale bohužial, je v tíme totálnych magorov...
Z mojho pohľadu, čo pozerám F1 takých 9 rokov, bola toto najnapínavejšia sezóna, ikeď tím, ktorému som držal skončil až 10ty (*cough* *cough* ). Ale aspoň budeme vidieť nezvičajnú letušku v Malajzíjskych lietadlách
Najväčšie sklamanie celej sezóny bol STR... a ešte aj veľký odstup nových tímov, ale s tým sa dalo počítať a žiť...
Budúca sezóna veští väčšie konkurencie-schopnosť Lotusu, tak uvidíme, ako sa to zamieša.
Preteky no... ehm, dosť oničom sami osebe, ale to, že to bola tak nádherne zamotaná situácia, čo sa týkalo majstra sveta, tak to riadne pridalo na atraktivite.
Svetlý moment dňa - nádherná jazda Kubicu, hlavne ten jeho manéver na Kobajašiho bol ako z knižky, vysunul sa, nechal mu miesto, nezavrel ho, no aj tak ho predbehol. Jednoducho krása.
Čo sa týka Webbera - sorry, ale mne je úplne jedno, či je starý alebo nie, jednoducho, titul si omnoho viac za svoje výkony a aj dnešnú jazdu zaslúžil Vettel. Alonso a jeho impotencia dneska ma fakt prekvapila, a asi aj jeho... No, stáva sa... Ale tak hádam, s ďalšou sezónou a nepoužívaním 2-tých difúzorov sa to zmení, takéto vozenie za pomalými autami.
Ja si myslím, že šampionát skončil presne tak jak mal, možno +-1 pozícia, prípadne ešte Kubica za tie kreácie, čo niekedy predvádzal (keď nás ostatní uspávali), by si niečo viac zaslúžil, ale bohužial, je v tíme totálnych magorov...
Z mojho pohľadu, čo pozerám F1 takých 9 rokov, bola toto najnapínavejšia sezóna, ikeď tím, ktorému som držal skončil až 10ty (*cough* *cough* ). Ale aspoň budeme vidieť nezvičajnú letušku v Malajzíjskych lietadlách
Najväčšie sklamanie celej sezóny bol STR... a ešte aj veľký odstup nových tímov, ale s tým sa dalo počítať a žiť...
Budúca sezóna veští väčšie konkurencie-schopnosť Lotusu, tak uvidíme, ako sa to zamieša.
Re: F1 a okolo toho
nemam slov, Weber ma fakt sklamal .... ale inak som spokojny, Alonso nie je majstrom, McLareny predviedli solidny vykon a Vettel ako majster mi az tak nevadi Len dufam, ze z neho nebude druhy nafukany arogantny Schumacher
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
- Julius
- Používateľ
- Príspevky: 493
- Dátum registrácie: Št 08. Jan, 2009, 19:28
- Bydlisko: Rimavská Sobota
Re: F1 a okolo toho
Formule 1 dostane motory 1.6 turbo
V sezóně 2013 podle nových pravidel FIA budou muset být všechny startující vozy osazeny řadovými čtyřválci s objemem 1.6 l a přeplňováním.
Zatím si motory F1 vystačily s konfigurací V8, objemem 2.4 l a atmosférickým plněním.
Záměr tohoto nařízení je jasný: snížit spotřebu paliva o 35 %.
Nejvyšší otáčky budou omezeny na 12 000 ot./min. (dosud 18 000 ot./min.) a přímé vstřikování benzínu má dosahovat tlaku 500 barů.
V pozměněné podobě se vrátí i KERS.
...
V sezóně 2013 podle nových pravidel FIA budou muset být všechny startující vozy osazeny řadovými čtyřválci s objemem 1.6 l a přeplňováním.
Zatím si motory F1 vystačily s konfigurací V8, objemem 2.4 l a atmosférickým plněním.
Záměr tohoto nařízení je jasný: snížit spotřebu paliva o 35 %.
Nejvyšší otáčky budou omezeny na 12 000 ot./min. (dosud 18 000 ot./min.) a přímé vstřikování benzínu má dosahovat tlaku 500 barů.
V pozměněné podobě se vrátí i KERS.
...
CASE: CoolerMaster Centurion 534 Lite S Window, MB: MSi 770-C45 + EVERCOOL Serpent NCA-610EA, CPU: AMD Phenom II X4 B45@3,1GHz + CM Hyper TX3, RAM: 2x2GB Kingston DDR3 1333 Cl9, VGA: Sapphire HD5770 512MB@900/1250MHz, HDD: WD 3200 AAKS, Samsung SP F3 1TB, PSU: Seasonic SS400ET 80+, LCD: LG Flatron W2242PM, KEY: Steelseries MERC Stealth, MOUSE: Gigabyte m6980 mPAD: CM Storm HS-M Battle SSK
- OkiGraphics
- Používateľ
- Príspevky: 1252
- Dátum registrácie: So 18. Sep, 2010, 11:20
- Bydlisko: Veľké Leváre
Re: F1 a okolo toho
fakt k tomu nic rozumne napisat nedokazem...
MB: ASUS P5Q SE, CPU: Q9400 2.66 GHz -> 3.60 GHz + Arctic Freezer 7 Pro, VGA: ATI sapphire 3870 MSI GTX 560 Ti Twin frozr II PSU: FORTRON Bluestorm II 500W, RAM: Corsair 2x2 GB + 2x1GB 901 MHz DDR2, CASE: Thermaltake M5
Monitor: Dell Ultrasharp U2311H 23 Notebook: HP ENVY 15-j000ec
Monitor: Dell Ultrasharp U2311H 23 Notebook: HP ENVY 15-j000ec
Re: F1 a okolo toho
nic nove, o tomto hovorili celu uplynulu sezonu. Ale tiez sa mi to nepaci, zachvilu to budu ako motokary.
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: F1 a okolo toho
to je fajn... za chvíľu si budem môcť zajazdiť aj ja na svojej škodovke s nimi
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: F1 a okolo toho
1.6 turbo je unifikovany motor, ktory by uz teraz mal byt vo WRC a WTCC a neskor ma pribudnut aj F1. A nie je to ziadna novinka, lenze bacha, 1.6l v F1 ani zdaleka nema nic spolocne s 1.6l v tvojom aute. Je rozdiel spravit motor, ktory ma vyrdzat 2 velke ceny, teda nieco okolo 800km aj s testamy a autom, kde musi vydrzat motor stovky tisic km. 1.6l v F1 budu bezat na otackach o ktorych sa tvojmu motoru ani nesniva, a to je odkial sa berie sila motoru v F1.
- 1adad1
- Používateľ
- Príspevky: 2589
- Dátum registrácie: Ut 06. Okt, 2009, 20:19
- Bydlisko: Bratislava V - Petržalka
Re: F1 a okolo toho
oni z toho dovtedy vyladia 1000PS nebojte sa vy nic
Re: F1 a okolo toho
^ to asi nie, ale tiež ma zaujíma koľko koní z toho dostanú. preplňovanie dokáže zázraky
Re: F1 a okolo toho
To je pravda ale kedze aj otacky obmedzili na 12 000 (co je cca 3 nasobok oproti normalnemu benziniaku), tak bohviekam sa posunu potom. A inak cosi sa mi mari, ze oni chcu aby tie motory mali aj dlhsiu zivotnost, cize asi budu chciet viac ako 2 velke ceny aby to vydrzalo.faugusztin napísal:1.6 turbo je unifikovany motor, ktory by uz teraz mal byt vo WRC a WTCC a neskor ma pribudnut aj F1. A nie je to ziadna novinka, lenze bacha, 1.6l v F1 ani zdaleka nema nic spolocne s 1.6l v tvojom aute. Je rozdiel spravit motor, ktory ma vyrdzat 2 velke ceny, teda nieco okolo 800km aj s testamy a autom, kde musi vydrzat motor stovky tisic km. 1.6l v F1 budu bezat na otackach o ktorych sa tvojmu motoru ani nesniva, a to je odkial sa berie sila motoru v F1.
myPC CPU:i5 3350P, MB:Gigabyte B75M D3H, RAM:8GB Kingston 1600MHz cl9, VGA:MSI R9 270 Gaming DVD-RW:LG H12NR, HDD:Toshiba 1TB, SSD:Toshiba HG2 256GB, LCD:LG W2220P-BF, Case: SilentiumPC Gladius M35,PSU:Seasonic M12II 520W, Router: Mikrotik hAP ac2 myPhone: Google Pixel 4a myStation: Playstation 3 myHeadphones: Sennheiser HD 438
-
- Moderátor
- Príspevky: 15054
- Dátum registrácie: Ut 26. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Bratislava/Štúrovo
Re: F1 a okolo toho
Lenze presne na to je to turbo. Keby nelimitovali otacky tak by boli tie motory vykonovo vyssie nez sucasne 2.4l motory. Zober si ze aky objem mal motor BMW s turbom, ktory dominoval v 80. rokoch, predtym nez ich zakazali ? 1.5l, 11.5 tisica otacok. A to fakt nebolo nic ine ako standardny BMW motor nastaveny na extremny vykon. Teraz budes mat o 0.1l viac, o 500 otacok vyssi limit a za 20-30 rokov sa ti tiez technologie dostali o riadny kus dopredu. Navyse vsetci budu musiet pouzivat tuto technologiu takze vsetci budu mat rovnaku startovaciu ciaru.
Ano, zvuk bude iny, ale to je asi tak vsetko co to ovplyvni.
Ano, zvuk bude iny, ale to je asi tak vsetko co to ovplyvni.