mna napada jedna hra, kde bolo mozne:
jazdit na koni
behat peso
bolo cca 6 druhov zbrani -> jednorucky, obojrucky, piky, luky, kuse, ostepy...
k tomu samozrejme 10 druhov brnenia a stitov
... stit sa samozrejme pocas bitvy vedel pokazit ...
kazda zbran mala svoje + a -
pocas suboja clovek mal k dispozicii "armadu", rozdelenu na lucisnikov, pechotu a kavaleriu (niektore rasy mali dokonca aj lucisnikov na koni)
... pocet "jednotiek" v boji bol konfigurovatelny, pri 100 bojovnikoch (konfigurovatelne, default bol max 200, ale dalo sa to posunut v konfigoch az na 1000+) to uz bolo riadne rez-a-rubaj-do-krve ...
Samozrejme ak sa stretlo viac armad ... povedzme nepriatelska sumarne o 900 ludoch, vasa o 100 ludoch ... tak vo vysledku na mape bolo 100 bojovnikov, z toho 10 vasich ...
hra brala do uvahy take drobnosti ako pohyb hraca - takze pri machnuti obojrucnym mecom do protismeru (po-otocenim postavy) na beziaceho kona to vedelo dat v pohode +300% dmg, takze ste urvali kona ... a jazdec sa skotulal na zem a potom ste ho dorazili
nasledne tam bol aj nejaky ekonomicko/politicky model, kde bolo mozne obsadzovat dediny a hrady, obchodovat s domorodcami, plnit questy, podliezat sa velebnostiam, alebo sa odtrhnut a anektovat cely svet ...
nevyhody hry vsak boli:
monotonnost
nemala ziaden "ciel"
... a hlavne, nepamatam sa, ako sa to volalo

ale skusim este google, mozno si spomeniem
lava, prava, lava, prava ...