HTC Wildfire S- problem

Všetko o mobilných telefónoch, tabletoch, fitness náramkoch, smart hodinkách a iných prenosných zariadeniach. Diskusia o mobilných sieťach, operátoroch a ponukách.
Toto nie je nákupná poradňa!! Taktiež zadeľte tému do dobrej podkategórie
tkt56
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: Pi 11. Feb, 2011, 18:34

HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa tkt56 »

Nazdar, tak som si kúpil ten Wildfire S... Mám ho jeden deň a už som ho musel dnes 5x násilne vypínať (vybratím baterky)...Priklad: som na wifi, potom neskor som si zahral angry birds...hovorím si dobre už na dnes stačilo...zablokujem displej...o 2h sa idem s nim dalej hrat...chcem ho odblokovat ale...displej je čierny...nič nezobrazí iba senzorové tlačítka svietia ://...čo mám s tým urobiť? pls pomoc
Používateľov profilový obrázok
se4ever
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 265
Dátum registrácie: St 13. Jan, 2010, 12:09
Bydlisko: Oslany

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa se4ever »

Daj ho na reklamaciu :rolleyes:
PC : RYZEN 2600X 16GB DDR4 3200 MHz, SAPPHIRE Radeon NITRO + RX 480 4GB, SSD Apacer AS350 512 GB, Win 10Pro
ANONYM_a7

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

RMA, wildfire prave recenzujem, takto sa nesprava
tkt56
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: Pi 11. Feb, 2011, 18:34

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa tkt56 »

pondelok sa ide reklamovať... :) može to byť aj tým že sa jedná o "jeden z prvých kusov"?
ANONYM_a7

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa ANONYM_a7 »

nie, sam mam este testing sample podla vsetkeho a ide OK
tkt56
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: Pi 11. Feb, 2011, 18:34

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa tkt56 »

ten problém s displejom som vyriešil :)) ale teraz mám další problém ;( posledné 4 dni som ho musel nabíjať min. 7x ...doteraz mi vydžal telefon 28-40h ... ale teraz to je iba mizerných 14h!!! :( neviete od čoho sa mi vybíja? pls pomoc ....PS: už 1 mesiac som nič nestahoval
Používateľov profilový obrázok
Supersonic
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 105
Dátum registrácie: Pi 11. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Oravské Veselé

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa Supersonic »

nejaka aplikacia ti bezi na pozadi a vybija baterku :-)
MB: ASUS M3A76-CM CPU: AMD Athlon II 425 2.7@3.25GHZ RAM: 2x2GB A-Data Extreme edition 1066Mhz VGA: HD4670 1GB HDD: WD 6400AAKS ZVUK: Audigy Se PSU: Fortron 400W REPRO: Logitech Z-2300 LCD: Samsung T220
tkt56
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: Pi 11. Feb, 2011, 18:34

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa tkt56 »

ver či never... nebeží :D
Používateľov profilový obrázok
valistar
VIP
VIP
Príspevky: 6853
Dátum registrácie: So 14. Mar, 2009, 19:27
Bydlisko: Ostrava/Košice

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa valistar »

14 hodin idle alebo aktivneho pouzivania - zapnuty display + wifi + hry atd :)
Používateľov profilový obrázok
Mirdis
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 2017
Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
Bydlisko: Stará Ľubovňa/Prešov

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa Mirdis »

Skus si nainstalovat PowerTutor. Aplikacia sluzi na kontrolu spotreby baterie. Mozes si aj pekne pozriet, ktora aplikacia kolko % prave zerie :)
NTB1:MacBook Pro (13-inch, 2014, 2,5 GHz Dual-Core Intel Core i5, 8 GB RAM)
NTB2:MacBook Pro (13-inch, 2018, 2,7 GHz Quad-Core Intel Core i7,16 GB RAM)
NTB3:MacBook Pro (13-inch, 2020, Apple M1,16 GB RAM)
tkt56
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: Pi 11. Feb, 2011, 18:34

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa tkt56 »

14h bez zátaže, wifi, hry... ale už mi to ide :) stiahol som si task manager a zistil som že mi bežalo 30 aplikácíí :D
tibi3274

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa tibi3274 »

tkt56 napísal:ten problém s displejom som vyriešil :)) ale teraz mám další problém ;( posledné 4 dni som ho musel nabíjať min. 7x ...doteraz mi vydžal telefon 28-40h ... ale teraz to je iba mizerných 14h!!! :( neviete od čoho sa mi vybíja? pls pomoc ....PS: už 1 mesiac som nič nestahoval
Môžem vedieť ako si odstránil ten problém z displejom. Ja som svoje HTC niekoľkokrát reštartoval ale nepomohlo to. Prosím o radu
tkt56
Nový používateľ
Nový používateľ
Príspevky: 36
Dátum registrácie: Pi 11. Feb, 2011, 18:34

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa tkt56 »

mal som jas úplne na 0 aby som šetril energiu a neviem z akeho dovodu sa mi uplne stmavil...už mesiac a pol som na automatickom jase :) aj batéria mi vydrží 5 dní :)
Používateľov profilový obrázok
SurrendeR
VIP
VIP
Príspevky: 2722
Dátum registrácie: Ut 28. Sep, 2004, 14:00
Bydlisko: Stará Turá - BA

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa SurrendeR »

Ludia, mam tento telefon,
vsetci znamy co maju tento telefon dostali aktualizaciu na android 2.3.5
ja som toto nedostal. Viete ako toto vyziadat nasilu resp ako sa dopracovat k takejto aktualizacii?

mobil som kupil od cloveka ktory tvrdil ze je to z t-mobilu. No toto mi iba povedal.. nemam ziaden doklad o tom..
mam v tom O2 kartu..

Internet pouzivam iba cez WIFI..

ziadny problem s tel. nemam, len by som chcel upgrade na 2.3.5 ale ziaden update mi neukazalo (ani ked dam vyhladat aktualizacie)
Spoiler: ukázať
PC:Asus x99A-USB 3.1 || Intel i7 5820k 4.1GHz || Asus ROG Strux GTX 1080 8GB || 4x16 GB RAM 3200MHz CL14 G.SKILL || NVMe - 1000GB Samsung EVO 970 || RAID0 - 2x3TB WD RED || Cooler Master Centurion Silencio 452 || Seasonic Prime Ultra 750W Gold || 24" EIZO EV2436WFS3-BK EcoView ||
FOTO: Canon EOS 5D MKII || Canon 50mm F1.8II || Tamron 24-70/F2.8 VC || Canon 70-200/F4L IS || Canon EX580 MKII
Mobil: Samsung Galaxy S7
Car: BMW E36 328i Tour
Používateľov profilový obrázok
_Mato_
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 2237
Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
Bydlisko: Beckov

Re: HTC Wildfire S- problem

Príspevok od používateľa _Mato_ »

Pri brandovanych telefonoch zalezi, ci dany update povolil/spristupnil operator (v tvojom pripade T-mobile).

Odporucam zistit, ci je telefon skutocne od T-mobile a ak hej, tak overit, ci tento operator uvolnil danu verziu pre tento telefon.

Alebo nahrat do telefonu nebrandovanu verziu.

Viac neporadim, Android "trpim" iba v sluzobnom telefone, ktory pouzivam iba na hovory.

Návrat na "Mobilné telefóny, tablety, wearables a mobilné siete"