Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
- zodiaq
- Používateľ
- Príspevky: 2023
- Dátum registrácie: Po 17. Aug, 2009, 09:14
- Bydlisko: Nové Zámky/Galanta
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
Zaujímalo by ma ako by sa obhajoval dotyční "pán technik" keby skúsil zapojiť kábel do druhého DVI portu a zistil by že aj ten bez zalomeného šraubu štrajkuje a zobrazuje artefakty.
AsRock DeskMini H470 - Pentium G6400 4Ghz, Noctua NH-l9i, Ballistix 2x8GB 2666Mhz, WD Blue SN520 256GB, 2xToshiba L200 2TB, Intel AX200
Sony PS5 Slim/ 2TB Samsung 990 Pro , Samsung QE55QN90B, Redmi 10C
Sony PS5 Slim/ 2TB Samsung 990 Pro , Samsung QE55QN90B, Redmi 10C
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
Alza je vybavovaním reklamácií na diaľku známa široko ďaleko. Keby som nebýval priamo v BA, nikdy by som tam nič nekúpil.
Ak je samotná karta nepoškodená, tá skrutka nemá na funkčnosť vplyv.
Zamietnutie reklamácie je nehoráznosť, sú povinní to prevziať a poslať na posúdenie výrobcovi, ktorý to najskôr uzná.
Ak je samotná karta nepoškodená, tá skrutka nemá na funkčnosť vplyv.
Zamietnutie reklamácie je nehoráznosť, sú povinní to prevziať a poslať na posúdenie výrobcovi, ktorý to najskôr uzná.
Spoiler: ukázať
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
No, lenze teraz uz maju vela pobociek..
nedavno otvorili v BB, KE i PO..
nedavno otvorili v BB, KE i PO..
Spoiler: ukázať
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
Tak tam treba ísť osobne, inak je to na dlhé prsty.
Spoiler: ukázať
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
Ako to nakoniec dopadlo? Celkom ma to zaujima, kedze mam s Alzou prevazne zle skusenosti.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
Ten isty k*kot technik aj mne zamietol reklamaciu MOBO. Zevraj mechanicky poskodena, kedze odpadla od tepla vzadu nalepka so serialovym cislom. Nemal som slov
Spoiler: ukázať
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
Z toho vyplýva, že ak sa niekomu teplom odlepí nálepka so SN, treba ju tam naspäť nalepiť pred tým, ako ju dá reklamovať.
Spoiler: ukázať
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
Z toho vyplyva, ze ak je niekto lavy a dava dole chladic z GPU, tak si ma dat pozor, aby ho neposkodil. Problem?
Spoiler: ukázať
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
No, keby si si prečítal začiatok témy, zistil by si, že jej zakladateľ s chladičom nič nerobil.
Spoiler: ukázať
-
- Nový používateľ
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: Po 05. Mar, 2012, 17:51
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
Podla mna ma Alza uz tolko zakaznikov, ze si ch nevazia.Preto zvyknem volit trosku mensie obchody s lepsim pristupom.Mal som problem so svojou kartou kupovanou v Qcomp.sk .
Dokonca som mal ulomenu jednu lopatku na ventilatore, v pohode sa to vymenilo.Je to vec nazoru a podla toho, na akeho technika narazite, ja mam ale napriklad dobru skusenost.
Dokonca som mal ulomenu jednu lopatku na ventilatore, v pohode sa to vymenilo.Je to vec nazoru a podla toho, na akeho technika narazite, ja mam ale napriklad dobru skusenost.
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
To máš o prístupe jednotlivých technikov, či chcú len splniť tickety alebo aj niečo naozaj robia.
Toto z môjho hľadiska nie je dôvod na zamietnutie a zaniknute reklamácie.
Ja by som po tomto vyjadrení postupoval nasledovne:
1. Stažnosť a dokumentáciu (fotos) + stručný popis problému zaslať e-mailom vedeniu spoločnosti (bez nejakého vyhrážania, ale mierne rozhorčený mail (som Váš dlhodobý zákazník, do tohoto okamžiku maximálna spokojnosť, ale... prístup k danému problému toho technika...atd..)
toto pravdepodobne zaberie.
2. Ak nie, tak odobne doniesť na RMA oddelenie, porozprávať sa s technikom (upozorniť ho na ulomený šróbik), informovať vedúceho predajne o liste čo ste písaly na vedenie spoločnosti
3. ak neuznajú tak jednoznačne listom informovat SOI, doložiť kópiu bločku/faktúry, vyjadrenie oboch RMA technikov, foto prečo ti to zamietly
ALe myslím že skončíš s bodom 1.
Zase ALZA.sk si nebude chcieť spraviť negatívnu reklamu.
Toto z môjho hľadiska nie je dôvod na zamietnutie a zaniknute reklamácie.
Ja by som po tomto vyjadrení postupoval nasledovne:
1. Stažnosť a dokumentáciu (fotos) + stručný popis problému zaslať e-mailom vedeniu spoločnosti (bez nejakého vyhrážania, ale mierne rozhorčený mail (som Váš dlhodobý zákazník, do tohoto okamžiku maximálna spokojnosť, ale... prístup k danému problému toho technika...atd..)
toto pravdepodobne zaberie.
2. Ak nie, tak odobne doniesť na RMA oddelenie, porozprávať sa s technikom (upozorniť ho na ulomený šróbik), informovať vedúceho predajne o liste čo ste písaly na vedenie spoločnosti
3. ak neuznajú tak jednoznačne listom informovat SOI, doložiť kópiu bločku/faktúry, vyjadrenie oboch RMA technikov, foto prečo ti to zamietly
ALe myslím že skončíš s bodom 1.
Zase ALZA.sk si nebude chcieť spraviť negatívnu reklamu.
Ownage Is A Matter Of Opinion
-
- Používateľ
- Príspevky: 1987
- Dátum registrácie: Pi 10. Feb, 2012, 17:01
- Bydlisko: bratislava - DL
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
treba v klude riesit. ja som si kupil v alze odvibrovaci kit na HDD revoltec, a otvoril som ho cestou. asi som vytratil srobiky, ale napisal som im, ze ich nepribalili, a hned boli velice ochotny, z poslali mi 8 srobov v baliku s UPS-kom
Intel i5 13600K + Noctua NH-D14 | ASUS TUF Z690 | ASUS TUF RTX 3070 Ti O8G | 32GB 3600Mhz Kingston | Corsair HX750i | Samsung 980 pro 1TB + 970 evo plus 1TB | NZXT H7 flow | 5x 140mm arctic
LG UltraGear 27GP850-B / Dell U3417W | Logitech G700s + Devis Control | Logitech G915 Tactile | Lenovo T490
LG UltraGear 27GP850-B / Dell U3417W | Logitech G700s + Devis Control | Logitech G915 Tactile | Lenovo T490
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
Napis priamo do MSI pre CR. su tam velmi pohode ludia. Alze by som pisol ze trvas na posudeni od technika z MSI. A ten samozrejme vyhodnoti RMA kladne...
Re: Reklamácia Grafiky (ALZA.SK)
a do 15dni.. zvycajne...
Bratranec robi v CALL centre(support) v UK pre CZ/SK na XBOXy, povedal rovno.. vykasli sa na RMA predajcov ale volaj priamo nam, do 1-2dni dojde kurier a do 14-20dni max to mas doma opravene... Takze jednoznacne ked sa da, tak ist priamo na znackovy servis.
Bratranec robi v CALL centre(support) v UK pre CZ/SK na XBOXy, povedal rovno.. vykasli sa na RMA predajcov ale volaj priamo nam, do 1-2dni dojde kurier a do 14-20dni max to mas doma opravene... Takze jednoznacne ked sa da, tak ist priamo na znackovy servis.
Spoiler: ukázať
- ujo Andydúla
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5412
- Dátum registrácie: Po 03. Júl, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava - Dlhé diely