GTA IV #2

Hry a problémy s nimi...
POZOR: žiadny WAREZ
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7307
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa Papek »

bavime sa o bulldozeri, to je take stvorjadro asi ako moja i3 ;)

Urcite skus najnovsi patch, potom mozme hladat dalej, kde je chyba
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7990
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa CageJ »

SLAFi napísal:
Papek napísal:Skor si myslim, ze na to nebude stacit procesor, ono je to sice stvorjadro, ale take... ved vieme. Sice ja mam i3-530 a mne to ide v pohode, grafiku 560Ti. Hlavne si tam hod najnovsi patch, prva verzia hry bola prakticky nehratelna.
Štvorjadro s taktom 4,6 Ghz to hovori zadam za všetko

O com ? - o nicom.. IPC je slabe...
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7307
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa Papek »

Mozme sa tu hadat, ci je zle, alebo dobre... podla mna slabe, zase takt ma slusny. V kazdom pripade nam to problem neriesi
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
Používateľov profilový obrázok
SLAFi
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1186
Dátum registrácie: Ne 30. Okt, 2011, 21:29
Bydlisko: Trstena

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa SLAFi »

Čo je slabe CPU ? Sa myliš m v hrach sa dost počita takt, keď som zapol GTa 4 jadro som ani nemal vyťažené, problem nieje v CPU , ale v hre ...
Používateľov profilový obrázok
StoOka360
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 206
Dátum registrácie: Ne 01. Apr, 2012, 15:08
Bydlisko: Bratislava

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa StoOka360 »

inak nestava sa vam ze vam blikaju na novych kartach shadows?...take preblikavanie...sorry ak sa to tu riesilo...ncitals om to cele..
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7307
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa Papek »

Zobrazovalo niektore tiene len na velmi malu vzdialenost, napr. tien obrubniku sa mi tvoril asi 10m pred autom. Stalo sa mi to, ked som presiel z Radeonu 4750 na 560Ti, ale vtedy to bola nova karta, mam pocit, ze to uz opravili.
SLAFi napísal:Čo je slabe CPU ? Sa myliš m v hrach sa dost počita takt, keď som zapol GTa 4 jadro som ani nemal vyťažené, problem nieje v CPU , ale v hre ...
Problem BD je v tom, ze tie jadra su take ... polovicate. Nechcem sa tu teraz natahovat o slovicka, ake presne su a co dokazu. V hrach/programoch, ktore vedia vyuzit viacjadrove procesory ma slusny vykon, v singlethread programoch dost prepada. A to bude mozno problem aj v GTA IV, ktore viac tazi z vysokeho taktu ako z viacerych jadier.
Este stale si nenapisal, aku mas verziu hry. Takisto skus rozne verzie ovladacov od grafiky. Ak mas stare, tak samozrejme update, ak mas najnovsie 301.xx, skus seriu 2xx atd.
Naposledy upravil/-a Papek v Po 21. Máj, 2012, 15:34, upravené celkom 1 krát.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
Používateľov profilový obrázok
StoOka360
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 206
Dátum registrácie: Ne 01. Apr, 2012, 15:08
Bydlisko: Bratislava

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa StoOka360 »

mne to stale robi nechapem vsetky patche...vsetko a nic kua :-(
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7307
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa Papek »

Nieco sa mi vybavuje, ze mi na Radeone blikali tiene od znicitelnych a pohyblivych predmetov, ale je to fakt davno, snad aj rok a pol dozadu, co som mal tu kartu. Tiez si spominam, ze ked som sedel na motorke, tak mi tien hadzala len postava a motorka nie - proste clovek vo vzduchu. Ale tu si nespominam, ci som uz mal nv alebo este ati kartu a ci to neriesil najnovsi patch.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
Používateľov profilový obrázok
StoOka360
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 206
Dátum registrácie: Ne 01. Apr, 2012, 15:08
Bydlisko: Bratislava

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa StoOka360 »

asi napisem na ich support haha...lebo robi to aj kamosovi naozaj neviem co s tym je.... :(
Používateľov profilový obrázok
yesper
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 3011
Dátum registrácie: Ut 10. Jún, 2008, 20:41
Bydlisko: VT & BA

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa yesper »

Unlock
Používateľov profilový obrázok
Cougar
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 346
Dátum registrácie: Po 14. Nov, 2011, 13:50
Bydlisko: Toronto - CA

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa Cougar »

nemohl by mi niekto uploadnut subor visualSettings.dat zo zlozky common/data ?
omylom som zmazal originalny subor a mam tam len jeden ktory mi akurat tak vsetko posral :facepalm:

vdaka... alebo aspon skopirujte text ktory je v tom a poslite mi ho v sprave ...
Používateľov profilový obrázok
k0rben
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2025
Dátum registrácie: So 23. Feb, 2008, 14:00
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa k0rben »

Kód: Vybrať všetko

# Visual Configuration Table			

# stores intial values for configuration of in game elements			
#Name	Value		
#Values to use with hieght based reflection map			
heightReflect.width	100.00		
heightReflect.height	220.00		
heightReflect.specularoffset	0.15		
heightReflect.waterspeed	1.00		
			
#Values to use with rain collision map			
raincollision.width	28.00		
raincollision.height	600.00		
raincollision.specularoffset	0.50		
raincollision.waterspeed	1.00		
			
			
#Values for rain GPU particle effect			
rain.NumberParticles.ps3	4096		
rain.NumberParticles	16384		
rain.UseLitShader	1.00		
# rain.gravity	0.00	0.00	-0.98
rain.gravity.x	0.00		
rain.gravity.y	0.00		
rain.gravity.z	-0.98		
rain.fadeInScale	2.00		
rain.diffuse	1.00		
rain.ambient	0.40		
rain.wrapScale	0.60		
rain.wrapBias	0.40		
# rain.defaultlight	1.00	1.00	1.00
rain.defaultlight.red	1.00		
rain.defaultlight.green	1.00			
rain.defaultlight.blue	1.00			
rain.defaultlight.alpha	16.00			
				
#Config for static values for skyhat				
sky.sun.centreStart	0.98			
sky.sun.centreEnd	1.00			
sky.cloudWarp	1.00			
sky.cloudInscatteringRange	0.68			
sky.cloudEdgeSmooth	0.76			
sky.sunAxiasX	1.00			
sky.sunAxiasY	0.00			
sky.GameCloudSpeed	0.00			
				
#config values for vehice settings				
car.headlight.angle	-0.20			
# car.headlight.color	1.00	1.00	0.80	
car.headlight.color.red	1.00			
car.headlight.color.green	1.00			
car.headlight.color.blue	0.80			
car.headlight.intensity	3.00			
car.headlight.falloffMax	20.00			
car.headlight.innerConeAngle	20.00			
car.headlight.outerConeAngle	50.00			
car.headlight.emissive.on	10.00			
car.headlight.emissive.off	0.05			
				
# car.taillight.color	1.00	0.00	0.00	
car.taillight.color.red	1.00			
car.taillight.color.green	0.00			
car.taillight.color.blue	0.00			
car.taillight.intensity	4.00			
car.taillight.falloffMax	4.00		
car.taillight.innerConeAngle	45.00		
car.taillight.outerConeAngle	90.00		
car.taillight.emissive.on	9.00		
car.taillight.emissive.off	0.05		
			
# car.siren.color	1.00	0.20	0.00
car.siren.color.red	1.00		
car.siren.color.green	0.20		
car.siren.color.blue	0.00		
# car.siren.color2	0.00	1.00	2.00
car.siren.color2.red	0.00		
car.siren.color2.green	1.00		
car.siren.color2.blue	2.00		
car.siren.intensity	18.00		
car.siren.falloffMax	14.00		
car.siren.innerConeAngle	30.00		
car.siren.outerConeAngle	60.00		
			
# car.taxi.color	1.00	1.00	0.60
car.taxi.color.red	1.00		
car.taxi.color.green	1.00		
car.taxi.color.blue	0.60		
car.taxi.intensity	5.00		
car.taxi.falloffMax	0.80		
car.taxi.innerConeAngle	0.50		
car.taxi.outerConeAngle	1.00		
			
car.indicator.intensity	4.00		
# car.indicator.color	1.00	0.50	0.00
car.indicator.color.red	1.00		
car.indicator.color.green	0.50		
car.indicator.color.blue	0.00		
car.indicator.falloffMax	2.50		
car.indicator.innerConeAngle	30.00		
car.indicator.outerConeAngle	80.00		
car.indicator.emissive.on	12.00		
car.indicator.emissive.off	0.05		
			
# Other emissive lights			
car.defaultlight.emissive.on	10.00		
car.defaultlight.emissive.off	0.05		
car.brakelight.emissive.on	12.00		
car.brakelight.emissive.off	0.05		
car.middlebrakelight.emissive.on	12.00		
car.middlebrakelight.emissive.off	0.05		
car.reversinglight.emissive.on	12.00		
car.reversinglight.emissive.off	0.10		
car.extralight.emissive.on	9.00		
car.extralight.emissive.off	0.05		
			
# Lod distances for vehicles			
car.lod.distance.high	20.00		
car.lod.distance.low	80.00		
			
#Config values for traffic lights			
# trafficLight.red.color	1.00	0.10	0.00
trafficLight.red.color.red	1.00		
trafficLight.red.color.green	0.10		
trafficLight.red.color.blue	0.00		
# trafficLight.amber.color	1.00	0.30	0.00
trafficLight.amber.color.red	1.00		
trafficLight.amber.color.green	0.30		
trafficLight.amber.color.blue	0.00		
# trafficLight.green.color	0.10	0.40	0.10
trafficLight.green.color.red	0.10		
trafficLight.green.color.green	0.40		
trafficLight.green.color.blue	0.10		
trafficLight.intensity	20.00		
trafficLight.falloffMax	14.00		
trafficLight.innerConeAngle	25.00		
trafficLight.outerConeAngle	90.00		
			
#Config values for Tree Imposters			
imposter.color.blendRange	54.00		
imposter.color.blendBias	128.00		
imposter.color.size1	128.00		
imposter.color.amt1	12.00		
imposter.color.size2	64.00		
imposter.color.amt2	12.00		
# imposter.backgroundColor	0.20	0.20	0.10
imposter.backgroundColor.red	0.20		
imposter.backgroundColor.green	0.20		
imposter.backgroundColor.blue	0.10		
imposter.shadow.blendRange	12.00		
imposter.shadow.blendBias	128.00		
imposter.shadow.size1	256.00		
imposter.shadow.amt1	12.00		
imposter.shadow.size2	128.00		
imposter.shadow.amt2	64.00		
			
			
#Config values for peds			
ped.ambientvolume.maxstrength	1.000		
ped.ambientvolume.fadestart	16.000		
ped.ambientvolume.fadeend	20.000		
				
# Lod distances for peds				
ped.lod.distance.high	15.00			
pedincar.lod.distance.high	7.00			
				
				
#Config Values for Camera Events	Val start	Val End	MB start	MB End
# cam.followped.blur.zoom	0	0.10	0.00	0.025
cam.followped.blur.zoom.x	0			
cam.followped.blur.zoom.y	0.10			
cam.followped.blur.zoom.z	0.00			
cam.followped.blur.zoom.w	0.025			
# cam.followped.blur.damage	0	10.00	0.00	0.025
cam.followped.blur.damage.x	0			
cam.followped.blur.damage.y	10.00			
cam.followped.blur.damage.z	0.00			
cam.followped.blur.damage.w	0.025			
# cam.followped.blur.falling	3	10.00	0.00	0.1
cam.followped.blur.falling.x	3			
cam.followped.blur.falling.y	10.00			
cam.followped.blur.falling.z	0.00			
cam.followped.blur.falling.w	0.1			
# cam.followped.blur.beta	0.045	0.05	0.00	0.01
cam.followped.blur.beta.x	0.045			
cam.followped.blur.beta.y	0.05			
cam.followped.blur.beta.z	0.00			
cam.followped.blur.beta.w	0.01			
cam.followped.blur.damage.time	500			
cam.followped.blur.damage.attacktime	0.1			
cam.followped.blur.damage.decaytime	0.3			
cam.followped.blur.cap	0.3			
# cam.aimweapon.blur.zoom	0	0.10	0.00	0.1
cam.aimweapon.blur.zoom.x	0			
cam.aimweapon.blur.zoom.y	0.10			
cam.aimweapon.blur.zoom.z	0.00			
cam.aimweapon.blur.zoom.w	0.1			
# cam.aimweapon.blur.damage	0	10.00	0.00	0.1
cam.aimweapon.blur.damage.x	0			
cam.aimweapon.blur.damage.y	10.00			
cam.aimweapon.blur.damage.z	0.00			
cam.aimweapon.blur.damage.w	0.1			
cam.aimweapon.blur.damage.time	1000			
cam.aimweapon.blur.interp	0.05			
cam.aimweapon.blur.damage.attacktime	0.1			
cam.aimweapon.blur.damage.decaytime	0.3			
cam.aimweapon.blur.cap	1			
# cam.followvehicle.blur.zoom	0	0.10	0.00	0.025
cam.followvehicle.blur.zoom.x	0			
cam.followvehicle.blur.zoom.y	0.10			
cam.followvehicle.blur.zoom.z	0.00			
cam.followvehicle.blur.zoom.w	0.025			
# cam.followvehicle.blur.speed	25	50.00	0.00	0.2
cam.followvehicle.blur.speed.x	25			
cam.followvehicle.blur.speed.y	50.00			
cam.followvehicle.blur.speed.z	0.00			
cam.followvehicle.blur.speed.w	0.2			
# cam.followvehicle.blur.damage	50	100.00	0.00	0.03
cam.followvehicle.blur.damage.x	50			
cam.followvehicle.blur.damage.y	100.00			
cam.followvehicle.blur.damage.z	0.00			
cam.followvehicle.blur.damage.w	0.03			
cam.followvehicle.blur.damage.time	500			
cam.followvehicle.blur.cap	0.3			
cam.game.blur.wasted	0.1			
cam.game.blur.wasted.fadetime	1000			
cam.game.blur.busted	0.1			
cam.game.blur.busted.fadetime	1000			
cam.game.blur.cap	1			
cam.fpsweapon.blur	0.001			
cam.fpsweapon.sniperinitime	300			
cam.fpsweapon.blur.cap	1			
cam.intermezzo.stuntjump.blur	0.02			
				
# Misc Values				
misc.DOFBlurMultiplier.HD	1			
misc.DOFBlurMultiplier.SD	0.5			
misc.Multiplier.heightStart	100			
misc.Multiplier.heightEnd	250.00			
misc.Multiplier.farClipMultiplier	2			
misc.Multiplier.nearFogMultiplier	0.5			
misc.3dMarkers.FrontLightIntensity	10.00		
misc.3dMarkers.frontLightExponent	32		
misc.coronas.WaterMultiplier	5		
misc.BloomIntensityClamp.HD	10		
misc.BloomIntensityClamp.SD	10.00		
misc.BloomIntensityClamp.SD.ps3	5.00		
misc.CrossPMultiplier.RimLight	0.70		
misc.CrossPMultiplier.GlobalEnvironmentReflection	1.00		
misc.CrossPMultiplier.Gamma	1.15		
misc.CrossPMultiplier.MidBlur	1.00		
misc.CrossPMultiplier.Farblur	1.00		
misc.CrossPMultiplier.SkyMultiplier	1.05		
misc.CrossPMultiplier.Desaturation 	1.29		
misc.HiDof.nearBlur	1		
misc.HiDof.midBlur	0.20		
misc.HiDof.farBlur	1.00		
misc.cutscene.nearBlurMin	0.2		
misc.HiDof.nearBlur	1.00		
misc.HiDof.midBlur	0.20		
			
			
			
			
misc.HiDof.farBlur	1		
			
			
			
			
misc.cutscene.nearBlurMin	0.2
Spoiler: ukázať
Online :
|Intel i5-750@Gelid Tranquillo|G.SKILL Ripjaws 1600Mhz CL9 2x4Gb + Kingston HyperX DDR3 1600Mhz CL9 XMP 2x2Gb|Asus P7P55D|Sapphire HD5770 1Gb GDDR5 Vapor-X@900/1400+Custom Accelero S1r2|Samsung HD502HJ+Scythe Himuro|Corsair TX650|Antec 300@3xGelid Silent 12+TB SIlence 140mm+Scythe KazeMaster|Syncmaster T220|Logitech MX518 + Steel Series QCK|KME 2201 Black|Logitech S220 2.1 + KOSS SB49|

Offline :
|Intel Celeron D331 - 2.6GHz @ 2.9GHz + Akasa AK-965|WD800JD 80 GB + Scythe Himuro|Sapphire Radeon X800GTO|MSI 915PL Neo|PQI DDR 1GB 440Mhz|EC 350W|EC 5470-P4|

Offline :
|Intel Pentium III - 1.0GHz @ 1.2GHz (box)|WD200EB 20 GB + ghetto silencer|Inno3D GeForce2 MX400 64MB|Gigabyte GA-6OX|Hyundai SDRAM 256MB 133@160Mhz|250W Noname|Eurocase MD 604|iiyama ProLite E431S|>Image<
Používateľov profilový obrázok
dendroid
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 3684
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa dendroid »

Inac ti co mate ATI/AMD karty, nemate problem s drobnymi zaskubmi ? Proste sa to pravidelne mierne zasekava, nie velmi casto a aj zaskuby su drobne, ale je to otravne. S Nvidiou som take problemy nemal. Uz mi to zacina liezt na nervy, aby mal clovek doma jednu kartu od oboch vyrobcov.
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7990
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa CageJ »

nie
Používateľov profilový obrázok
OkiGraphics
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1252
Dátum registrácie: So 18. Sep, 2010, 11:20
Bydlisko: Veľké Leváre

Re: GTA IV #2

Príspevok od používateľa OkiGraphics »

Na steame je akcia na GTA complete pack za 7,50€, tak silno uvažujem, hlavne kvôli online hraniu. Niečo som tu pohladal v tej téme, ale akosi bez väčších výsledok, preto sa pýtam: Je to online taká zábava, ako volakedy GTA SA? :D Či sa to proste oplatí, kvôli onlina GTA 4/ EFLC. Poprípade, môžem očakávať nejaké problémy? :-X A hrávate to ešte niekto?
MB: ASUS P5Q SE, CPU: Q9400 2.66 GHz -> 3.60 GHz + Arctic Freezer 7 Pro, VGA: ATI sapphire 3870 MSI GTX 560 Ti Twin frozr II PSU: FORTRON Bluestorm II 500W, RAM: Corsair 2x2 GB + 2x1GB 901 MHz DDR2, CASE: Thermaltake M5
Monitor: Dell Ultrasharp U2311H 23 Notebook: HP ENVY 15-j000ec

Návrat na "Hry a problémy s nimi"