2 moznosti :SKODA 1100 napísal:Minule mi zvládli telekomunisti spravit 5mbps na 3. reklamáciu, ostatné nepocitam lebo som bol taky blbec ze som im naletel ze prechod zvládnu do konca júna.................... sused, ktory má net od Tcom mal stabilnych 5 uz o 6 dni skorej a bez ziadnych reklamaciek.............
A ja, tazkochápavy, nepoucil som sa z toho a dal zvysit na 10 mbps. Trest prisiel vo forme odrezania od netu. 28.8 ma namiesto zrychlenia cakala Tcomácka ''user.error'' stránka ze sa pokúsam prihlasovat s neplatnymi prihlasovacimi údajmi. No to poznáme: rychlo prepis údajov.... lenze nic, tak reset do tov. nastaveni a znovu prepis... zase nic. Povedal som si ze ziadny problém, vypytame nové údaje.... lenze zase nic. To uz som volal namiesto 905 na expert linku, tam mi poradili ze mozem mat problém aj s modemom a tak som ho chytil a zobral k rodicom. U nich sa mi ale bez problémov sa podarilo prihlásit na net s mojimi prihlasovacimi údajmi. Co k tomu dodat????
V orange mi s lútostou oznámili ze ziadny vplyn na rychlost vybavovania reklamácii nemajú a tak boh vie dokedy budem cakat ze mi to konecne dajú do poriadku, este ze mám kreditny net akurát som musel vsetky sluzby povypinat aby mi zbytocne nezrali kredit.
Uz zostáva akurát otázkou ci ten technik má obe ruky lavé, ktory sa babre v ústredni alebo to majú prikázané priamo z marketingového, lebo inaksi sposob este nevymysleli na zastavenie hromadného odlivu zákaznikov k orange?????
1) urobili to co v Telekome, ked od nich nemozne(zvysit rychlost, aj ked sa neda) cakas, tak proste sami od seba zrusia zmluvu
2) jednoducho porucha
Ale ked si napisal, ze na 3 reklamacie, tak aspon definuj, co presne tym myslis, je mozne na tvojej linke prevadzkovat aj 10mbps ?
oqix :
Zaujimalo by ma, ze odkial mas toto INFO...