Ja som im ho tiež minulý týždeň posielal uvidíme čo na to povedia. Horšie je že na mojom nemam ani polepy lebo som tam dával heatsink
Ale Tak SN/PN sa dá vyčítať softwarovo tak uvidíme.
On nieje úplne mŕtvy, pripojiť a vyčítať ide ale nejde nám už nič zapísať a čítať data. Ale tak uvidím, ja som im to písal že to nemá nálepky a aj tak vytvorili RMA.
Ešte 2018 som riešil RMA jednej myšky. Používaná asi 1/2 roka, odišiel senzor. Henry.sk, či vtedy ešte ITTSK, prevzal RMA. Po ~2 týždňoch som dostal myš späť s vyjadrením, že PL RMA stredisko nedokázalo zistiť poruchu. Tak som sa obrátil na Logitech (prvý krát v živote). Najprv sa len vyhovárali a odďaľovali. Nakoniec mi poslali novú myš (z NL). Po ani nie 7 dňoch znovu začal nereagovať senzor. Po 3 klávesniciach a 4 myškách u mňa tým pádom Logitech skončil. Pre info, tú myš už nepredávajú. Od kamoša z DE som dostal málo používanú Zowie FK1 a od vtedy spokojnosť.
Slúchadlá RHA T20 za vyše 200eur kupované na IČO v Muzikeri. Už mali vyše roka, čiže reklamácia bola mimo. Začali sa mi objavovať praskliny(aj keď som ich používal sporadicky) na povrchu "háčikov", ktoré sú tvarovateľné podľa ucha a v nich je uložený kábel. Na nete som našiel, že to bolo RHA priznané ako chyba, a teda to uznávali ako reklamáciu aj keď to bolo mechanicky poškodené. Napísal som na support do GB, či sa s tým niečo dá robiť aj keď je to kupované na firmu. Hneď zareagovali na ticket a požiadali ma o foto dokladu a poškodenia(minimálna kozmetická vada) slúchadiel. O týždeň mi kuriér doniesol nové slúchadla s iným typom "háčikov" za uši, čiže mám dvoje funkčné slúchadlá za cenu jedných.
reklamoval som usb ultra flair 64GB ktore umrelo skoro presne po dvoch rokoch pouzivania, napisal som na support SanDisk, vymenili sme si par e-mailov s tym, ze sa im to posle, oni zadali cislo zasielky do systemu UPS, usb sa zabalil do bublinkovej obalky - dnu sa vlozila A4 s kopiou emailu kde bolo cislo RMA, nalepil sa vygenerovany stitok od UPS ktory mi poslali emailom a dohodlo sa vyzdvihnutie balicka kurierom UPS; posielalo sa to do mesta Bydgoszcz v Polsku, pytali blok/fa ale kto by si to nechaval od 15€ usb tak akurat napisali citujem "replaced as one-time courtesy" . RMA vybavena cca za tyzden dodanim takeho isteho usb. Vsetko islo na naklady SanDisk.
na zaver aj ked to vybavili ako zarucnu opravu poslali aj fakturu s rozpocitanymi nakladmi za usb a dopravu na cenu 40,48 USD
Reklamácia SSD priamo cez nich - proces celkom priamočiary:
- vyplníš formulár
- odporučia ti reklamáciu u predajcu ale nenútia, pokojne to vieš riešiť priamo s nimi
- poskytneš údaje (myslím, že ani faktúru nemusíš, trvanie záruky si vedia overiť podľa SN, chceli základné info + fotky disku spredu/zozadu)
- odosielaš na vlastné náklady do Holandska ale pri váhe celej krabičky som sa bez problémov zmestil pod 100g, takže som platil za poistený list cca 5€, takže to ani nezabolelo
- vybavenie trvalo pár dní - 26.10. som dostal email, že prijali disk, 3.11. som už dostal email od TNT, že mi príde zásielka -- žiadna iná komunikácia medzitým nebola
- TNT to doručilo za 2 dni, dostal som nový kus.
T.j. v pohode proces ale také WD/Sandisk (ako spomína aj patro16 vyššie) sú v tomto predsa len lahôdkoví, tí vybavia aj odvoz zdarma. Adata je skôr podobná Corsair/EVGA, u tých tiež posielaš do ich servisného centra (ak reklamuješ priamo s nimi) na svoje náklady.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD:970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas:♡ LG 48" C11 OLED♡Myš: G Pro Superlight WireKlávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
25.10.2020 - napísal som ticket na RMA, keďže myška G900 začala mať problém s rýchlym poklesom kapacity batérie.
12.11.2020 - nevydržal som to, žiadna odpoveď, ani ťuk, tak som zavolal na českú podporu, kde mi automat oznámil, že už neposkytujú podporu v českom jazyku, a že či si chcem pokecať s operátorom po anglicky. Objasnil som mu situáciu, on mi zaslal nejaké postupy ktoré treba vyskúšať (aktualizovať ovládače, vyskúšať na inom PC,...). Hneď v ten istý deň, t.j. 12.11.2020 som zaslal odpoveď, že uvedené postupy nepomohli a problém pretrváva.
20.11.2020 - prišla odpoveď od Logitechu, že na myš poskytujú 2 ročnú záruku, a keďže tá uplynula, mám sa obrátiť na nejakého opravára vo svojom okolí, nakoľko Logitech nemá servisné centrum na opravu tohto druhu produktov.
Za mňa veľké sklamanie, dúfal som v o niečo lepší prístup.
Obrátil som sa na podporu Gigabyte s otázkou, aká je hrúbka teplovodivej pasty v GK GTX 1080 Windforce OC 8GB. Keďže už má nejaký ten rok, a plánoval som robiť konečne údržbu PC, tak som si povedal, že rozoberiem aj grafiku, všetko pekne vyčistím, dám novú pastu a aj thermalpady.
21.02.2021 som zadal ticket s otázkou, aká je hrúbka thermalpadov, nakoľko sa mi túto informáciu nepodarilo získať z iných zdrojov. Odpoveď bola, že rozoberaním karty stratím záruku a pokiaľ mám problém s thermalpadmi, mám sa obrátiť na predajcu.
Zaslal som im odpoveď, že karta už nie je v záruke, a tak ma predajca pošle kade ľahšie a že nepotrebujem nič viac len informáciu o hrúbke thermalpadov.
07.04.2021 Odpoveď of gigabyte, že podľa sériového čísla už karta nie je v záruke (čo som vedel aj ja...) a požadovanú informáciu o hrúbke padov mi neposkytnú, zato ma odporučili na najbližší PC servis kde si mám nechať kartu opraviť / vyčistiť za poplatok.
V princípe ti zostáva to buď naslepo rozobrať a pomerať, alebo nakúpiť 0,5 mm pady, resp. možno kombináciu 0,5 a 1,0 mm a vyskladať si z nich hrúbku podľa potreby. Neviem ako je tam riešené uchytenie chladiča, ale možno to zbytočne znásilňuješ a stačilo by len prepastovať GPU a pady nechať pôvodné. Ak sa teda dá zhodiť pasív bez toho aby zišli dole aj pady.