C++ a postavy do hier
Re: C++ a postavy do hier
Ta škola sa zameriava na odbor Informačné technológie, kde je aj matematika a podobne veci. K tomu tam sú aj veci typu skaldanie PC a rôzne veci tohto typu, preto na tu školu idem. Poskytne mi základy pre IT a ešte ma bude baviť.
Re: C++ a postavy do hier
to ma ako zacat Python-om? C je dobra volba, na nete je k tomu tolko veci, ze sa urcite bude vediet zorientovat. A padanie patrizacinat klasickym C je blbost, zacinat treba niecim, kde ti program nebude furt padat a nebudes vediet, preco.
k tomu... este som nevidel komplexny program nakodeny od piky a bez chyb.
![Usmev :-)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile_2.gif)
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
PC -> Topping E30 -> Topping L30 -> Beyerdynamic Amiron Home / Microlab B77
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6653
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: C++ a postavy do hier
nie, to som nepovedal
povedal som, ze zacinat klasickym cistym C je blbost. To je lepsie zacat C++ alebo C#. Ciste C dava zaciatocnikovi do cesty prilis vela prekazok.
//edit: opravena tvrdka
povedal som, ze zacinat klasickym cistym C je blbost. To je lepsie zacat C++ alebo C#. Ciste C dava zaciatocnikovi do cesty prilis vela prekazok.
//edit: opravena tvrdka
Naposledy upravil/-a M1ch4l v Ne 24. Mar, 2013, 22:43, upravené celkom 1 krát.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: C++ a postavy do hier
Môj názor je, že je to tak lepšie, keďže sa naučí tieto problémy riešiť a bude to mať neskôr ľahšie.M1ch4l napísal:Ciste C dava zaciatocnikovy do cesty prilis vela prekazok.
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6653
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: C++ a postavy do hier
preco to pises v 3. osobe?
Ano, to je sice pravda, ze sa ich naucis riesit. No to mozes aj neskor.
Ale ako chces, pre mna za mna zacni aj haskellom![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
Ano, to je sice pravda, ze sa ich naucis riesit. No to mozes aj neskor.
Ale ako chces, pre mna za mna zacni aj haskellom
![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: C++ a postavy do hier
haskell je masaker, hanojské veže na jeden riadok ![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Powered by Lenovo R500; Sound by E-MU 0204|USB => Little Dot MK III => Beyerdynamic DT 880 600Ω
Re: C++ a postavy do hier
Crysis, presnejšie CryEngine je napísaný v mnohých jazykov, C++, Direct3D, pre AI a ďalšie veci používajú skriptovací jazyk Lua. http://freesdk.crydev.net/dashboard.actionKami napísal:Edit: V akých jazykoch sú hry ako Crysis a podobne ?
A malá rada odomňa. Nezačni CryEngine-om. To je téma na bakalárku (respektíve, bola moja téma).
s pozdravom, crux.
Re: C++ a postavy do hier
Neboj, CryEngin-om nezačnem, s hrami začnem s Unity3D alebo Havok Engine.
Re: C++ a postavy do hier
Havok je fyzikálny engine s pomerne komplexnými výpočtami, ale keď myslíš.
s pozdravom, crux.
Re: C++ a postavy do hier
Havok ma viacero modulov... Havok Vision je herny engine
PC -> Topping E30 -> Topping L30 -> Beyerdynamic Amiron Home / Microlab B77
Re: C++ a postavy do hier
Keď má takú kvalitnú dokumentáciu ako Havok, tak to tiež nebude nič pre neho.
s pozdravom, crux.
- Quallity
- Nový používateľ
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: Pi 04. Feb, 2011, 21:31
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: C++ a postavy do hier
crux môžem sa opýtať čo študuješ ? alebo študoval ? za VŠ ![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
MB: MSI ZH77A-G41 CPU: Intel Core i5-3470 3.20GHz GPU: Radeon HD 7850 2GB RAM: 4GB Kingston HyperX 1600MH CL9 Zdroj: Seasonic SS-500ET-F3 Case: BITFENIX Shinobi
Re: C++ a postavy do hier
Ešte jedná otázka: Ako sa programuje AI ? Existuje nejaký návod, alebo návod na jazyk v ktorom sa to programuje ?