C++ a postavy do hier
Re: C++ a postavy do hier
Ta škola sa zameriava na odbor Informačné technológie, kde je aj matematika a podobne veci. K tomu tam sú aj veci typu skaldanie PC a rôzne veci tohto typu, preto na tu školu idem. Poskytne mi základy pre IT a ešte ma bude baviť.
Re: C++ a postavy do hier
to ma ako zacat Python-om? C je dobra volba, na nete je k tomu tolko veci, ze sa urcite bude vediet zorientovat. A padanie patrizacinat klasickym C je blbost, zacinat treba niecim, kde ti program nebude furt padat a nebudes vediet, preco.
k tomu... este som nevidel komplexny program nakodeny od piky a bez chyb. Dobre padne potrenovat aj trpezlivost
PC -> Topping DX7 Pro+ -> Meze 109 PRO / Microlab B77
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: C++ a postavy do hier
nie, to som nepovedal
povedal som, ze zacinat klasickym cistym C je blbost. To je lepsie zacat C++ alebo C#. Ciste C dava zaciatocnikovi do cesty prilis vela prekazok.
//edit: opravena tvrdka
povedal som, ze zacinat klasickym cistym C je blbost. To je lepsie zacat C++ alebo C#. Ciste C dava zaciatocnikovi do cesty prilis vela prekazok.
//edit: opravena tvrdka
Naposledy upravil/-a M1ch4l v Ne 24. Mar, 2013, 22:43, upravené celkom 1 krát.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: C++ a postavy do hier
Môj názor je, že je to tak lepšie, keďže sa naučí tieto problémy riešiť a bude to mať neskôr ľahšie.M1ch4l napísal:Ciste C dava zaciatocnikovy do cesty prilis vela prekazok.
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: C++ a postavy do hier
preco to pises v 3. osobe?
Ano, to je sice pravda, ze sa ich naucis riesit. No to mozes aj neskor.
Ale ako chces, pre mna za mna zacni aj haskellom
Ano, to je sice pravda, ze sa ich naucis riesit. No to mozes aj neskor.
Ale ako chces, pre mna za mna zacni aj haskellom
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: C++ a postavy do hier
haskell je masaker, hanojské veže na jeden riadok
Powered by Lenovo R500; Sound by E-MU 0204|USB => Little Dot MK III => Beyerdynamic DT 880 600Ω
Re: C++ a postavy do hier
Crysis, presnejšie CryEngine je napísaný v mnohých jazykov, C++, Direct3D, pre AI a ďalšie veci používajú skriptovací jazyk Lua. http://freesdk.crydev.net/dashboard.actionKami napísal:Edit: V akých jazykoch sú hry ako Crysis a podobne ?
A malá rada odomňa. Nezačni CryEngine-om. To je téma na bakalárku (respektíve, bola moja téma).
s pozdravom, crux.
Re: C++ a postavy do hier
Neboj, CryEngin-om nezačnem, s hrami začnem s Unity3D alebo Havok Engine.
Re: C++ a postavy do hier
Havok je fyzikálny engine s pomerne komplexnými výpočtami, ale keď myslíš.
s pozdravom, crux.
Re: C++ a postavy do hier
Havok ma viacero modulov... Havok Vision je herny engine
PC -> Topping DX7 Pro+ -> Meze 109 PRO / Microlab B77
Re: C++ a postavy do hier
Keď má takú kvalitnú dokumentáciu ako Havok, tak to tiež nebude nič pre neho.
s pozdravom, crux.
- Quallity
- Nový používateľ
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: Pi 04. Feb, 2011, 21:31
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: C++ a postavy do hier
crux môžem sa opýtať čo študuješ ? alebo študoval ? za VŠ
MB: MSI ZH77A-G41 CPU: Intel Core i5-3470 3.20GHz GPU: Radeon HD 7850 2GB RAM: 4GB Kingston HyperX 1600MH CL9 Zdroj: Seasonic SS-500ET-F3 Case: BITFENIX Shinobi
Re: C++ a postavy do hier
Ešte jedná otázka: Ako sa programuje AI ? Existuje nejaký návod, alebo návod na jazyk v ktorom sa to programuje ?