Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Všetko o reklamáciách a skúsenostiach s predajcami ...
LordKJ
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 7947
Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
Bydlisko: Bratislava

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa LordKJ »

no dosiel dneska typek z dellu, pekne rozobral vymenil cely palmrest aj lcd a isiel prec :D
len skoda, ze novy palmrest je kusok iny material ako povodny od vyroby
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Marek125
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2005
Dátum registrácie: So 29. Jún, 2013, 22:46
Bydlisko: Nesluša

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Marek125 »

Chalani ako je to s reklamáciu u Microsoftu? Dostal som minulý rok na Vianoce od Ženy Xbox One X a poslednú dobu mi strašne blbne, žiaľ kupovala to s takého pofiderneho Shopu že sa mi nechce ani riešiť cez nich reklamácia.

Má MS tu službu že si prídu pre tu konzolu opravia a vrátia späť? Kedysi som tak riešil X360 a bola to lahôdka.
Používateľov profilový obrázok
Hexaris
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 807
Dátum registrácie: Št 11. Júl, 2019, 19:35
Bydlisko: Nekde na zahori

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Hexaris »

Ano, riesil som tak xbox one, slo to cez slovak parcel, priamo na MS stranke vsetko vyplnis. Ked tak pozri tu https://beta.support.xbox.com/help/hard ... t-serviced
Your value does not decrease because of someone's inability to see your worth.
BOOK: MB Air M1 2020 AMP: Topping DX3Pro+ HEADPHONES: HiFiMAN HE400SE
Používateľov profilový obrázok
Jednoduska
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 5875
Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
Bydlisko: Kosice, 040 01

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Jednoduska »

LordKJ napísal: Ut 07. Jan, 2020, 17:22 no dosiel dneska typek z dellu, pekne rozobral vymenil cely palmrest aj lcd a isiel prec :D
len skoda, ze novy palmrest je kusok iny material ako povodny od vyroby
Ti zavolaju este z DELLu ze ci je vsetko v poriadku tak sa mozes opytat preco je ot ine. tak ci tak, povedz ty. taka rozmaznanost, ja uz ozaj nic ine nechcem :D posielat niekde? cakat 30 dni? pfff.
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Snake »

My s HPckami toto neriesime :D nekazia sa nam :D.

On another note - som zvedavy ako sa svajctech (= logitech) postavi k RMA vadneho produktu ktory doteraz predavaju cca 2 roky (Brio 4K), kamera ide asi tak po prvy login, potom nie, dokonca som ju donutil posielat videostream bez zapnutej ledky. Moj prvy produkt od Logitechu, a aj posledny, v zivote od nich nic nekupim hoc by to boli aj baterky (v podstate skoncili na zozname kde je aj Electronic Arts)





.
XYZ.HELP
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 326
Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 19:26
Bydlisko: Bratislava

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa XYZ.HELP »

Acer z35p flickering horneho radu (1 az 2 rady) pixelov pri tmavom pozadi, kupovane cez henry.sk. Cez predajcu ci cez acer reklamovat?
i7 9700k 4.8GHz, NH-D14, GB Aorus Z390 PRO, GB 1080 Ti Aorus, G.SKILL 32 GB 3200MHz TridentZ RGB CL 16, SSD: 970 EVO PLUS 1TB, 3x Noctua NF-A14 PWM Chromax, 3x Enermax T.B. Silence 120mm, Seasonic X-660, Fractal Design R2, Dell AW3418DW, Acer Predator Z35P, MB Pro 13 2017, iPhone 11 Pro Max, CS:GO Global Elite
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13022
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Pýtaš sa akoby si vedel, aký je proces reklamácie cez Acer ale mám obavy, že nie. Aký je proces reklamácie cez Acer? Ako sa posiela? Ako to dlho trvá? Kde sa to posiela?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Používateľov profilový obrázok
MaxMan
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 1674
Dátum registrácie: Po 18. Okt, 2004, 14:00
Bydlisko: Liptovský Mikuláš

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa MaxMan »

Reklamácia Acer Nitro:
9.1. kontaktovaná podpora Acer
10.1. berie kuriér notebook na RMA
14.1. SMS od Acer, že prevzali notebook
15.1. SMS od Acer, že opravujú a do 5 dní bude doručený opravený

Pred cca 2 rokmi som tiež riešil RMA notebooku cez Acer a cca 7-10 dní to trvalo (výmena vadnej MB)

UPDATE:
16.1. SMS od Acer s info o opravení stroja
Predpokladám doručenie 17.1.
Ani srnky netušia čo som mal/mám...
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7992
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

skoro kazdy vyrobca sa snazi dnes riesit servis v ramci 7 - 14 dni... ale moze ist aj problematicku opravu alebo moze chybat diel
XYZ.HELP
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 326
Dátum registrácie: Št 30. Dec, 2010, 19:26
Bydlisko: Bratislava

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa XYZ.HELP »

loleqboleq napísal: Št 16. Jan, 2020, 09:53 Pýtaš sa akoby si vedel, aký je proces reklamácie cez Acer ale mám obavy, že nie. Aký je proces reklamácie cez Acer? Ako sa posiela? Ako to dlho trvá? Kde sa to posiela?
Pardon, zabudol som spomenut, ze nemam ziadne skusenostu ani s henry.sk a ani s acer distributorom.

Dik MaxMan, skusim to teda cez asi cez Acer, len tyzden bez monitora sa mi nepaci :/, idealne keby doniesli zalozny monitor v podobnej kategorii :D
i7 9700k 4.8GHz, NH-D14, GB Aorus Z390 PRO, GB 1080 Ti Aorus, G.SKILL 32 GB 3200MHz TridentZ RGB CL 16, SSD: 970 EVO PLUS 1TB, 3x Noctua NF-A14 PWM Chromax, 3x Enermax T.B. Silence 120mm, Seasonic X-660, Fractal Design R2, Dell AW3418DW, Acer Predator Z35P, MB Pro 13 2017, iPhone 11 Pro Max, CS:GO Global Elite
Používateľov profilový obrázok
Matej.T
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1868
Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
Bydlisko: Piešťany/Brno

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Matej.T »

Máš kupovať od normálnych predajcov ako je napr. Amazon. 2 týždne som mal 2 monitory doma
 Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7992
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

Tak Amazon nie je fakt normalny predajca ale posuvac krabic...

ITSK je normálna firma...
Používateľov profilový obrázok
Matej.T
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1868
Dátum registrácie: Pi 11. Mar, 2011, 22:09
Bydlisko: Piešťany/Brno

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa Matej.T »

Mna ako zakaznika zaujima ci mam tovar doma a nie 30 dni na reklamacke. Preplati mi vzdy dopravu na RMA a nema problem vratit peniaze.

Spravi to aj ITSK? :)
 Macbook Pro 2.4/8/256 (Late 2013) + Samsung Galaxy S9 Midnight Black DUOS
Gaming: Intel i5 8600k | delid by Gabo |+ Barrow CPU block | EVGA GTX 1080 SC + EKWB nickel plated block | ASRock Z370 Extreme4 | Corsair Dominator 16GB DDR4 3200Mhz | Corsair RM650i | Fractal Design Define R6 TG | Samsung EVO 850 250GB | EK-DuraClear + EK D5+ EKWB PE 360 + EKWB XE 240 + LG 27GL850 + Corsair K70 RGB + Logitech G403
HTPC: Intel Xeon 1225v3 | MSI H87I | Crucial 8GB | Fractal Node 304 | Seasonic G Series 360
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13022
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa loleqboleq »

Nemali ste už niekto náhodou skúsenosť s reklamáciou/servisom/záručnou opravou s Western Digital (ideálne disky)? Zaujímalo by ma, či je reálna šanca tam mať prípadnú reklamáciu alebo proste len obchod u nás. Na webe majú len číslo, takže cítim staromódnu podporu ale s potenciálom, že by bola aj dobrá.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7992
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov

Príspevok od používateľa CageJ »

Matej.T napísal: Pi 17. Jan, 2020, 19:21 Mna ako zakaznika zaujima ci mam tovar doma a nie 30 dni na reklamacke. Preplati mi vzdy dopravu na RMA a nema problem vratit peniaze.

Spravi to aj ITSK? :)
normalne ACER RMA

Návrat na "Reklamácie a paragrafy"