Skúsenosti s RMA cez výrobcov
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3081
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Takuto reklamaciu som este nezazil:
Odisiel mi Intel SSD 660p 1TB s tym, ze zaruku som na neho nemal, kedze som ho kupil odruky tu na fore.
Tak, ze skusim cez vyrobcu - buchol som SN na intel stranku a vyplulo mi, ze zaruka je do 7/2024, tak som vytvoril ticket, mailom sa mi ozvali do hodiny, na dalsi den odo mna este ziadali screenshoty a priebeh, 2 dni sa neozvali a na treti den v pondelok mi pisu, ze zvoz bude v stredu a posielaju mi kuriera. tak len som cumel, disk zabalil a v stredu si pre neho prislo dhl a odviezol ho do holandska...
v piatok mi prisiel mail, ze disk im dorazil a hodinu nato, ze obratom posielaju novy a mam ho cakat v pondelok. A ja si vravim WTF? za hodinu zdiagnostikovane, zabalene a poslane obratom s tym, ze sobota, nedela kurier a v pondelok dojde? Neexistuje... no shit happens, pondelok 12:30 pride kurier, da mi balicek do ruky a:
Odisiel mi Intel SSD 660p 1TB s tym, ze zaruku som na neho nemal, kedze som ho kupil odruky tu na fore.
Tak, ze skusim cez vyrobcu - buchol som SN na intel stranku a vyplulo mi, ze zaruka je do 7/2024, tak som vytvoril ticket, mailom sa mi ozvali do hodiny, na dalsi den odo mna este ziadali screenshoty a priebeh, 2 dni sa neozvali a na treti den v pondelok mi pisu, ze zvoz bude v stredu a posielaju mi kuriera. tak len som cumel, disk zabalil a v stredu si pre neho prislo dhl a odviezol ho do holandska...
v piatok mi prisiel mail, ze disk im dorazil a hodinu nato, ze obratom posielaju novy a mam ho cakat v pondelok. A ja si vravim WTF? za hodinu zdiagnostikovane, zabalene a poslane obratom s tym, ze sobota, nedela kurier a v pondelok dojde? Neexistuje... no shit happens, pondelok 12:30 pride kurier, da mi balicek do ruky a:
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
- Eddward
- Používateľ
- Príspevky: 2071
- Dátum registrácie: Pi 07. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice-okolie
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
No a vysledok je? Prisiel ti spät rovnaky pokazeny disk alebo novy disk s rovnakym S/N ?
Core i7 8700K @ 4.8 Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI RTX 2080 GAMING X TRIO | Crucial MX500 2TB SSD
Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W10 x64 Pro v1809 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p
Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W10 x64 Pro v1809 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3081
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
No uplne novy disk zaplombovany.
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
podobny scenar ako u mna este v 2015 (vid. prva strana), je fajn vediet ze nepolavili na kvalite supportu a rma.
btw. stale su v Eindhoven-e?
btw. stale su v Eindhoven-e?
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3081
- Dátum registrácie: Št 21. Aug, 2008, 17:34
- Bydlisko: Sp.Nová Ves
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
jj z eindhovenu to doslo ale proste ta rychlost - tam aj nazad, vratane diagnostiky za 5 dni...
TUF B650+ Wifi, 9800X3D @ Kraken 360, TridentZ 32GB 6000 CL30 Expo, 7900XTX Nitro+, 980PRO 2TB, 990PRO 4TB, Strix Aura 850W, H6i Flow + 7x A12X25 + 2x NF-A14, LG OLED42C44, Mission M32 @ SB Z @ Marantz NR1710, LGTCH G15, KoneAir @ HyperX Fury Ultra. Note24 Ultra & Watch6 Classic 47mm LTE Stolicka Antares Syn Omnia 1850
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4276
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Takto by mal vyzerať support každej firmy, bohužiaľ je to väčšinou neochota a výhovorky. ASUS vedie u mňa tento rebríček diletantov.
- mino_85
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6312
- Dátum registrácie: St 29. Feb, 2012, 20:29
- Bydlisko: Prešov
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
CRYORIG
Stala sa mi taká vec, ulomila sa mi skrutka na chladiči R1 https://i.imgur.com/ycX8eBQ.jpg Ťažko povedať či mojou vinou alebo vada materiálu /určite som to neuťahoval cez mieru/, ale prdlo to samé od seba, nie pri manipulácii. Chladič je asi mesiac po skončení 6-ročnej záruky. Napísal som teda na support či mi s tým vedia nejako pomôcť, samozrejme s tým, že si to rád aj kúpim. Blbé je, že mi nepomôže ani kúpa montážnej sady čo sa predáva samostatne, lebo toto je súčasť pasívu, nie súčasť montážneho kitu.
Ozvali sa druhý deň, že podľa fotky je to 1. revízia chladiča aj montážnej sady /asi ich je viac?/, čo som potvrdil, keďže som to kupoval hneď po vydaní. Tak si vypýtali foto dokladu o kúpe a upresniť akú dosku používam, následne potvrdili, že to prešlo schválením a posielajú mi náhradný diel. Komunikácia prebehla za 2 dni.
Uvidíme kedy to dorazí v rámci korony opatrení, lebo čo som sa dogooglil, tak to riešia z Taiwanu /asi hej, keďže odpisovali cca o 3-tej nadránom/, čiže chvíľu to potrvá.
Každopádne za mňa veľký palec hore za to, že ma neodbili aj keď už som po záruke, lebo inak by som mohol vyhodiť plne funkčný 80 € chladič do koša /aj keď nejak svojpomocne by som to asi poriešil/.
Stala sa mi taká vec, ulomila sa mi skrutka na chladiči R1 https://i.imgur.com/ycX8eBQ.jpg Ťažko povedať či mojou vinou alebo vada materiálu /určite som to neuťahoval cez mieru/, ale prdlo to samé od seba, nie pri manipulácii. Chladič je asi mesiac po skončení 6-ročnej záruky. Napísal som teda na support či mi s tým vedia nejako pomôcť, samozrejme s tým, že si to rád aj kúpim. Blbé je, že mi nepomôže ani kúpa montážnej sady čo sa predáva samostatne, lebo toto je súčasť pasívu, nie súčasť montážneho kitu.
Ozvali sa druhý deň, že podľa fotky je to 1. revízia chladiča aj montážnej sady /asi ich je viac?/, čo som potvrdil, keďže som to kupoval hneď po vydaní. Tak si vypýtali foto dokladu o kúpe a upresniť akú dosku používam, následne potvrdili, že to prešlo schválením a posielajú mi náhradný diel. Komunikácia prebehla za 2 dni.
Uvidíme kedy to dorazí v rámci korony opatrení, lebo čo som sa dogooglil, tak to riešia z Taiwanu /asi hej, keďže odpisovali cca o 3-tej nadránom/, čiže chvíľu to potrvá.
Každopádne za mňa veľký palec hore za to, že ma neodbili aj keď už som po záruke, lebo inak by som mohol vyhodiť plne funkčný 80 € chladič do koša /aj keď nejak svojpomocne by som to asi poriešil/.
Spoiler: ukázať
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Intel a AMD RMA su fakt super, kedze vela RMA nemajú.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
ja mam takuto skusenost s RMA diskov od WD.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4276
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
CRUCIAL
Mám chybný Crucial MX500 1TB M.2, bez dokladu (rok výroby 2019).
Dneska doobeda som napísal cez WEB formulár na stránke Crucial:
https://www.crucial.com/returns/ssd-rep ... ?q=nocache
Odpoveď poobede:
"Thank you for contacting Crucial. I have created a return for replacement under RMA #XXXX . Please let us know if anything else is required.
Please write your RMA number on the outside of your package and return the product to Crucial within 10 business days. We recommend using a tracked and insured method to protect your shipment."
+ adresa kam mám disk zaslať - do CZ - Brno.
Mám chybný Crucial MX500 1TB M.2, bez dokladu (rok výroby 2019).
Dneska doobeda som napísal cez WEB formulár na stránke Crucial:
https://www.crucial.com/returns/ssd-rep ... ?q=nocache
Odpoveď poobede:
"Thank you for contacting Crucial. I have created a return for replacement under RMA #XXXX . Please let us know if anything else is required.
Please write your RMA number on the outside of your package and return the product to Crucial within 10 business days. We recommend using a tracked and insured method to protect your shipment."
+ adresa kam mám disk zaslať - do CZ - Brno.
- hulo92
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4788
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 19:50
- Bydlisko: Sereď
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
ten crucial dobre vediet, v pc mam este stale obstaroznu M4ku s 90% health
- kllr007
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5471
- Dátum registrácie: So 21. Aug, 2010, 18:52
- Bydlisko: Žilina - Lietavská Lúčka
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
krasne mne akurat odisuiem m.2. nechapem pekne isiel a dnes zapnem PC a freezne a uy bud nenabootuje vobec a bios ho nevidi alebo pocas bootu je v loope. SSD miesto aby ako vzdy blikalo bud len svieti na zeleno alebo nic.
Sakra a mal som tam niektore este nezalohovane data, kurna.
Sakra a mal som tam niektore este nezalohovane data, kurna.
MB: ASUS TUF B550M-PLUS; CPU: AMD Ryzen 5800X3D; RAM: 32GB DDR4 3200Mhz; GPU: Nvidia RTX 3080Ti 12GB; SSD: WD SN750 1TB + SN570 1TB; PSU: Corsair RM650x; CASE: LianLi Lancool 2 Mesh; LCD: LG OLED 42C2; MOUSE: Logitech G305; KEYBOARD: Logitech MX Keys; Repro: Panasonic PMX-90; OS: Windows 10
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4276
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: Skúsenosti s RMA cez výrobcov
Dneska prišiel nový kus, potvrdené, že bez dokladu sa dá cez Crucial reklamovať.castelL napísal: ↑Po 08. Jún, 2020, 20:42 CRUCIAL
Mám chybný Crucial MX500 1TB M.2, bez dokladu (rok výroby 2019).
Dneska doobeda som napísal cez WEB formulár na stránke Crucial:
https://www.crucial.com/returns/ssd-rep ... ?q=nocache
Odpoveď poobede:
"Thank you for contacting Crucial. I have created a return for replacement under RMA #XXXX . Please let us know if anything else is required.
Please write your RMA number on the outside of your package and return the product to Crucial within 10 business days. We recommend using a tracked and insured method to protect your shipment."
+ adresa kam mám disk zaslať - do CZ - Brno.