Ach boze, samozrejme, ze treba zo zaciatku prejst nejaky nudny zavod (prvy level) a potom sa odomkne nakup auta, DYNO, a hlavne aero tunel. Bez nastavenia prevodovky by si nemal na dragu sancu dobre a rychlo preradovat a o drifte ani nehovorim. Kym som sa to naucil (drift) tak mi to trvalo par dni (nastavovanie, celkovo ovldanie), i ked boli chvile keby som ten komp s volantom najradsej je*ol von oknom. Konecny Drift som prehral o dva body, no neje*ne vas? A konecny zavod s tym bosom bolo nieco uplne ine ako doteraz, staci mala chyba a ste v prdeli, a horkotazko ho dobehnete. Ta Wheelie mi nekonecne zrala nervy a az po dalsom nastaveni vozidla nebol problem udrzat tu kraksnu s 980 konmi po cely zavod na zadnych kolesach. Uzasne, ja by som dal 8,5/10. Ma to par much a to v AI, ked sadnem za vozidlo, ktore ma o polovicu menej koni a trat je plna roviniek a pomaly supera prebehnem o kolo, nie je nieco v poriadku. Ale co uz, aj taky musi byt zivot...
Nekupujte si ZONDU ludia, to auto ma namiesto podvozku vibrator. Na konci ak ste dobry, bude jedno nemenovane Bugatti alebo McLaren...
![:wink:](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f609.svg)
Fujitsu Siemens alive...
Ludska blbost je nekonecna...