Na toto si davajte strasne velky pozor. Jedna vec je tvoje opravnene rozhorcenie, druha vec pravo. Ak ty nezaplatis, tak sa stretnete na sude. Ty vysudis ze faktura je neplatna, oni od teba vysudia radovo viac za porusenie zmluvy (pozri si sumu zmluvnej pokuty v tvojej zmluve).srebalat napísal:tak by som to reklamoval a hadal sa s nimi a pokial by mi to nedokazali(alebo neuznali reklamaciu a nevratili koruny) tak by som im nezaplatil fakturu
Napriklad mne vyfakturoval T-Mobile 18 tisic (z toho 17 tisic neopravnene), ale ty ako zakaznik musis fakturu najprv zaplatit a az potom budu riesit tvoju reklamaciu. Resp. ty mas 14 dni na zaplatenie faktury, oni maju 30 dni na vyriesnie reklamacie.
PS: Ak by niekto chcel vediet, preco mi vyfakturovali navyse 17 tisic - spisal som zmluvu o zdielani dat medzi RI a GPRS u partnera T-Mobile, z nejakeho dovodu sa ale tato zmluva nedostala do ich systemu. A za mesiac, kedy som uz "mohol" pouzivat tuto sluzbu mi samozrejme uctovali 100 Sk bez DPH za 1 MB , kedze z ich pohladu som pouzival sluzbu bez zmluvy.