Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
Trailer z chystaného Red Faction Guerrilla ukazuje masívne nasadenie fyziky v danej hre
Red Faction - Guerrilla: Physikalisch korrekte Zerstörung
http://www.demonews.de/kurznachrichten/ ... news=17151" onclick="window.open(this.href);return false;
v menšom množstve vidieť fyziku už v Crysis
zatiaľ nepôsobia tie efetky úplne reálne, ale niekedy budú
čo si myslíte, kedy sa tak stane? ako bude ďalej pokračovať vývoj?
dožijeme sa my doby, kedy nerozoznáme aj vďaka fyzikálnym enginom hru od reality ?
alebo sa stane "statik" novým zamestaním v hernom priemysle ?
Red Faction - Guerrilla: Physikalisch korrekte Zerstörung
http://www.demonews.de/kurznachrichten/ ... news=17151" onclick="window.open(this.href);return false;
v menšom množstve vidieť fyziku už v Crysis
zatiaľ nepôsobia tie efetky úplne reálne, ale niekedy budú
čo si myslíte, kedy sa tak stane? ako bude ďalej pokračovať vývoj?
dožijeme sa my doby, kedy nerozoznáme aj vďaka fyzikálnym enginom hru od reality ?
alebo sa stane "statik" novým zamestaním v hernom priemysle ?
s pozdravom, crux.
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
Vraj už Crysis 2 - ak bude, by mohol byť fotorealistický. Neviem, či aj fyzika, ale znie to zaujímavo. To Red Faction Guerilla vyzerá dobre - aspoň fyzika. A konečne nemusíme mať PPU kartu. Stačia už aj "obyčajné" grafiky. Aj keď s PPU je menší pokles FPS.
Spoiler: ukázať
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
no je to zaujimave ale stale trocha nerealne... bolo by to este dobre prepocitat s ohladom na velkost objektov pretoze velke kusy zeleza sa tam spravaju ako malicke niekolko centimetrove kusocky
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
Ak by mali byť v hre naozaj realne explozie tak by sa tam muselo pohybovať oveľa viac objektov naraz...
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
chyba mi tam prehynanie materialov... vsetko sa len od seba odpoji ale nejake prehnutie pred odpojenim tam neni... takze az take super to neni... 2. niektore tazsie veci by sa mohli aj zapichnut do zeme...
Core i5 4570 + Akasa Nero S, Asus Z87M-PLUS, 4x4GB DDR3 1600Mhz Kingston HyperX, EVGA GAMING GTX 1060 6GB, Coolermaster N200, Seasonic Titanium 750W, 250GB Samsung EVO 850 + crucial MX500 SSD 1TB, MSI OPTIX MAG341CQ
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
Nový crysis tu už bude za 2 mesiace a bude tam len o nieco lepsia grafika ako v prvej casti.Xenon napísal:Vraj už Crysis 2 - ak bude, by mohol byť fotorealistický. Neviem, či aj fyzika, ale znie to zaujímavo. To Red Faction Guerilla vyzerá dobre - aspoň fyzika. A konečne nemusíme mať PPU kartu. Stačia už aj "obyčajné" grafiky. Aj keď s PPU je menší pokles FPS.
Inak podla mna tak skoro realisticka grafika nebude, ked vobec v hrach bude... Mozno hej, ale vo velkych hrach ako crysis asi tazko. Nikdy to nebude na 100% realne
Ale ta fyzika môže byť veľmi blízko dokonalosti možno aj do 10 rokov. Kto vie...
BenQ Joybook R56 | Intel Core 2 Duo T5250 1,50GHz | 2x 1024MB DDRII 667MHz | nVidia GeForce 8400M G |
Widnows Vista 32bit user
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
áno, stále je to len "lego-fyzika"SkJozo napísal:Ak by mali byť v hre naozaj realne explozie tak by sa tam muselo pohybovať oveľa viac objektov naraz...
menšie častice by stáli príliš veľa výkonu
s pozdravom, crux.
- Danix64
- Používateľ
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: Po 12. Máj, 2008, 14:00
- Bydlisko: Košice (04011)
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
ak by mala byt v hre realna fyzika, tak by tam "material" musel mat tolko atributov, ako napr. hmotnost, hustota, struktura, tepelna vodivost, tvrdost, teplota, magneticka indukcia, pohlcovanie svetla, este neviem co vsetko... a by sa material musel skladat z castic (atomy, molekuly,...) ==> potom by muselo byt tolko vypoctov pre kazdu casticu, ze si to ani neviem predstavit
Spoiler: ukázať
- Andre
- TV & Audio expert
- Príspevky: 11555
- Dátum registrácie: St 09. Jan, 2008, 14:00
- Bydlisko: Žilina
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
zas hentak to nemyslel,nemachruj:),staci ak bude navonok vyzerat realne
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
Danix nemas tak uplne pravdu... ide skor o to vtejto teme ze ci sa niekedy priblizi fyzika v hrach realu... ano keby to mala byt presna kopia realu tak by to muselo byt tak ako si napisal... ale staci aby boli objekty zlozene stoho co su teraz(vertexy, polygony,...)das objektu iba jednu vlasnost stoho co si menoval a to je material... ostatne podla predefinovanych vzorcov by si vypocital sam... proste by vyvojar urcil ocel ma take a take vlasnosti... stych co si menoval by stacilo asi hmotnost, struktora a nasledne spravanie pri urcitych varoch ktore by si sam pocital + tlak, rychlost deformacia,.... (a vsetka ta omacka okolo toho)
Ale vsetko toto uz existuje v 3Dgrafike... problem je len v optimalizacii na hry aby to malo aspon niake realne fps
Napriklad 3DSmax kludne si tam mozes zadat objektu take a take vlasnosti a pri naraze sa tak a tak zdeformuje rozbyje a tak...
problem je len v tom ze ked si spravis aj jednoduchu scenu pocita ti to niekolko minut, hodin, dni....
takze vsetko je len otazkou vykonu strojov ktore v buducnosti budu dovolovat lepsiu a lepsiu fyziku...
zoberte si stary doom 1,2 a dnesne hry ten pokrok vo fyzike... takze urcite ano ak to nasa planeta prezije raz sa fyzika priblizi k realu
PS: sry za gramaticke chybi
PS2:mozno som nekde trocha odbacal od temy neviem je rano idem spat
Ale vsetko toto uz existuje v 3Dgrafike... problem je len v optimalizacii na hry aby to malo aspon niake realne fps
Napriklad 3DSmax kludne si tam mozes zadat objektu take a take vlasnosti a pri naraze sa tak a tak zdeformuje rozbyje a tak...
problem je len v tom ze ked si spravis aj jednoduchu scenu pocita ti to niekolko minut, hodin, dni....
takze vsetko je len otazkou vykonu strojov ktore v buducnosti budu dovolovat lepsiu a lepsiu fyziku...
zoberte si stary doom 1,2 a dnesne hry ten pokrok vo fyzike... takze urcite ano ak to nasa planeta prezije raz sa fyzika priblizi k realu
PS: sry za gramaticke chybi
PS2:mozno som nekde trocha odbacal od temy neviem je rano idem spat
CPU:E6600@3.4@1.4V,Mugen 2 ,RAM:Corsair4GB/800[5-5-5-15],GPU: Sapphire HD5770, MB:GigaByte P31-DS3L, Zdoj:Forton BS2 500W,
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
v buducnosti nasadia do hier kvantovu fyziku (ked budu 1000000000000x vykonnejsie kvantove kompy ) a nebudu sa trapit nad hmotnostou, hustotou,atd. ...vacsina fyzikalnych vlastnosti je urcena vahou/velkostou atomu...napriklad aj farba je urcena velkostou atomu
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
Zase kvantove pocitace su ine veci a netrufam si odhadnut ci sa dozijeme kvantakov alebo nie ale to je OT.
Ta fyzika v hrach sa mi najviac pacila v HL2 EP2 - napr. scena ked na zaciatku padal ten most, alebo ked s autom ste isli po tom moste, to prehybanie zeleza...juuj
a Samozrejme crysis mal dobru fyziku, ale naprd. dej no...
Ta fyzika v hrach sa mi najviac pacila v HL2 EP2 - napr. scena ked na zaciatku padal ten most, alebo ked s autom ste isli po tom moste, to prehybanie zeleza...juuj
a Samozrejme crysis mal dobru fyziku, ale naprd. dej no...
Station: Dell Vostro 5470 - i5 4200U, nVidia GT740M, 4GB DDR3-1600, 500GB SATA 5400RPM...
Audio: KRK RoKit 5 G2 White, Lexicon Alpha, M-Audio Axiom 25 MKII, AKG K450, SoundMagic E10
Phone: Motorola Moto G 2nd 8GB - XT1068, Lollipop 5.0.2
Audio: KRK RoKit 5 G2 White, Lexicon Alpha, M-Audio Axiom 25 MKII, AKG K450, SoundMagic E10
Phone: Motorola Moto G 2nd 8GB - XT1068, Lollipop 5.0.2
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
Nebude to Crysis 2. Bude to len niečo ako samohrateľný datadisk. A bude sa to volať Crysis Warhead.elbi napísal:Nový crysis tu už bude za 2 mesiace a bude tam len o nieco lepsia grafika ako v prvej casti.
Spoiler: ukázať
- _dumb0_
- Nový používateľ
- Príspevky: 108
- Dátum registrácie: So 31. Mar, 2007, 08:00
- Bydlisko: Bratislava - Karlova Ves
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
hehe to by bolo pekne len kolko by stala taka OPU (omen procesing unit) aby ti to mohli vyvestit buducnost ale myslim ze zachvilu uz aj taku blbost nvidia oznami v Cude len aby na seba namotala zakaznikovrottenkiwi napísal:Uvazovali ste nad hrou, ktora presne nasimuluje vasu realitu na najblizsich 15 min ?
Napr. ide burka, vy si vo svojej hre s par minutovym predstihom zazijete "realny" uder blesku,
ktory skutocne o par minut realne udrie do vasho PC.
Bude to o par rokov mozne ? Na kolkych GPUs ?
i7 2600K @ 4400Mhz, Sapphire R9 290 TRI-X OC, ASUS P8Z68 Deluxe, Kingston 16Gb 2400Mhz CL11, Intel X25 M 160Gb, WD Velociraptor 600GB, BitFenix Colossus, Samsung 32", Razer Mamba, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech Z-5500 speakers, Windows 10 64bit
Re: Fyzika v enginoch: budúcnosť, vývoj ...
moj nazor prameni z poznatkov, takze: do roku 2050 budeme schopny napodobnit ludi, teda ich zmyslanie, rozhodovanie sa,... To bude robene vysokym vykonom CPU + software. kedze na fyziku v hrach staci pouhych par percent z vykonu na vytvorenie "pocitacoveho" cloveka, myslim si ze realita hier klope na dvere. Ale realitu v hrach nevidim vo vyobrazeni na monitor.. ked uz toho budeme schopni teda hlavne budeme mat dostatocny vakon beznych cpu/gpu, tak sa zacne presadzovat virtualna realita a zacne to byt skutocne realne. ako vravim do roku 2050 sa toho vela zmeni, este som pozabudol ze ludia prestanu zit vo velkomestach a budu moct zit kde sa im zachce, pretoze si kupia virtualny svet kde sa budu stretavat s kym chcu a kedy chcu, dalsia zaujimavost je clovek - budeme mat v sebe mikrocipy ktore nas budu vylepsovat napr oci - budeme moct vidiet v roznych spektrach, okuliare budu minulost,,mozgova pamat - budeme si moct hocico "stiahnut" do hlavy a bude to vediet teda vedomsti prestanu mat zmysel, teda aj skoly a vzdelanie... fu kam to spejeme
vsetko toto som videl v nejakom dokumentarnom filme ...
vsetko toto som videl v nejakom dokumentarnom filme ...