Danix nemas tak uplne pravdu... ide skor o to vtejto teme ze ci sa niekedy priblizi fyzika v hrach realu... ano keby to mala byt presna kopia realu tak by to muselo byt tak ako si napisal... ale staci aby boli objekty zlozene stoho co su teraz(vertexy, polygony,...)das objektu iba jednu vlasnost stoho co si menoval a to je material... ostatne podla predefinovanych vzorcov by si vypocital sam... proste by vyvojar urcil ocel ma take a take vlasnosti... stych co si menoval by stacilo asi hmotnost, struktora a nasledne spravanie pri urcitych varoch ktore by si sam pocital + tlak, rychlost deformacia,.... (a vsetka ta omacka okolo toho)
Ale vsetko toto uz existuje v 3Dgrafike... problem je len v optimalizacii na hry aby to malo aspon niake realne fps

Napriklad 3DSmax kludne si tam mozes zadat objektu take a take vlasnosti a pri naraze sa tak a tak zdeformuje rozbyje a tak...
problem je len v tom ze ked si spravis aj jednoduchu scenu pocita ti to niekolko minut, hodin, dni....
takze vsetko je len otazkou vykonu strojov ktore v buducnosti budu dovolovat lepsiu a lepsiu fyziku...
zoberte si stary doom 1,2 a dnesne hry ten pokrok vo fyzike...

takze urcite ano ak to nasa planeta prezije raz sa fyzika priblizi k realu
PS: sry za gramaticke chybi

PS2:mozno som nekde trocha odbacal od temy neviem je rano idem spat
