
len skoda, ze novy palmrest je kusok iny material ako povodny od vyroby
Ti zavolaju este z DELLu ze ci je vsetko v poriadku tak sa mozes opytat preco je ot ine. tak ci tak, povedz ty. taka rozmaznanost, ja uz ozaj nic ine nechcemLordKJ napísal: Ut 07. Jan, 2020, 17:22 no dosiel dneska typek z dellu, pekne rozobral vymenil cely palmrest aj lcd a isiel prec
len skoda, ze novy palmrest je kusok iny material ako povodny od vyroby
Pardon, zabudol som spomenut, ze nemam ziadne skusenostu ani s henry.sk a ani s acer distributorom.loleqboleq napísal: Št 16. Jan, 2020, 09:53 Pýtaš sa akoby si vedel, aký je proces reklamácie cez Acer ale mám obavy, že nie. Aký je proces reklamácie cez Acer? Ako sa posiela? Ako to dlho trvá? Kde sa to posiela?
normalne ACER RMAMatej.T napísal: Pi 17. Jan, 2020, 19:21 Mna ako zakaznika zaujima ci mam tovar doma a nie 30 dni na reklamacke. Preplati mi vzdy dopravu na RMA a nema problem vratit peniaze.
Spravi to aj ITSK?![]()